neděle 2. října 2022

Shrnutí měsíce Září - veteran burza, podzimní šatník, mám narozeniny, zkouším nové recepty

 Ahoj, po měsíci se opět setkáváme u Vámi velmi oblíbeného shrnutí měsíce. Září já mám ráda začíná podzim moje oblíbené roční období, mám narozeniny, bývá takový ten teplý začátek podzimu a samé fajn věci. Letos jsem ho měla pěkně nabitý. 

můj supr čupr podzimní outfit kolegy nazvaný Xena bojovnice, nový pracovní diář, nákup z Kauflandu

Září začalo čtvrtkem, to je furt lepší než srpnový start, čím blíž k víkendu tím líp. Po práci jsem jela zkusit alpinning, docela mě zaujal a zvažuju chodit na něj každý čtvrtek, tak uvidíme. Navázala jsem rychlým nákupem v Kauflandu ač jsem vypadala dost jetě po lekci. Byla akce na skoro všecko od Heinz to mě potěšilo (jo, už jsem stará a mám radost z akce na kečup a BBQ omáčku). V pátek jsem dala dohromady letošní podzimní main character outfit. Zkombinovala jsem v mém typickém ranním polospánku nové svetrové šaty s novým batůžkem, botama a řetízkem. K tomu jsem náhodně buchla pásek a voilá. Ne vážně jsem si díky tomu přišla celý den lépe. V práci mě pak čekal diář na příští rok už, co jsem si vybrala s květinovým motivem. 

Já & Týna na oslavě, papáníčko a Dádův domácí chléb, bez práce nejsou koláče, bráchovi už je 6, můj novej Alenka v Říši divů budík a korále, burza

Víkend nebyl o nic pomalejší nebo tak. Hnedka v sobotu ráno jsme vyrazili do Chotusic na veteran burzu letos poprvé. Jedná se o burzu dílů na veterány, starožitností, starých knih, obrazů, nábytku, ale seženete tu i kolíčky, pracovní oblečení a ponožky, army věci a nespočet dalších věcí. My tam běžně jezdíme už na sedmou, ale já byla úplně kantare tedy přijeli jsme na osmou. Já si nakonec koupila perlové korále, vůni do auta a starý československý budík značky Prim. Naživo je takový dosti do zlata má krásný elegantní ciferník s římskými čísly a uvnitř menší na znamení horoskopu. Hrozně mi připomínal Alenku v Říši divů. Jen ho budu muset dovézt k nějakému hodináři neb sice cvaká, ale nejdou mu hodiny. Budík ano, ručičky se točí, natáhnout se dá, tak těžko říct co mu je. Odpoledne jsme už pracovali na baráku. Večer nás čekaly dvoje pětadvacetiny Davida a Kuby v Ledči, kde jsme i spali. Musím říct, že to byla příjemná oslava, Davidovo rodiče jsou velmi pohostinní a milí lidé a stejně jako on umí skvěle vařit. Přivezla jsem si z oslavy i jeden speciální recept na řezy. V neděli se pak slavilo u mě v rodině s táty stranou bráchy narozeniny a moje taky už takto předčasně. Bráchovi už je šest, hrozně to letí. Babička dělala vývar, řízky a došlo i na dort. A hlavně jsme se po dlouhé době opět sešli až na Kubu ten doma zůstal vyspat kocovinu. Potom jsme šli zase dělat na barák. 

Harley ležící spící, nákup, outfit s novými kousky, moje alpiningové začátky a permanentka 

Další týden mi přišlo, že vůbec nic nestíhám. V úterý jsem byla s babičkou nakoupit nějaké potraviny a dárky, na což jsem současně vynesla i další letošní podzimní outfit kombinaci. Ve čtvrtek jsem byla na alpiningu, tentokrát se mi podařilo si nějak natáhnout sval či vaz v koleni a ještě teď mě to bolí. Alpining jako takový mě ale oslovil a tak jsem si koupila permanentku. Ke konci týdne jsem se pak necítila úplně fit, řádí nám tu po okolí nějaká chřipka. O víkendu jsem tím pádem odpočívala - resp. snažila se o to. V pátek jsme s Kubou koukaly na The Gray Man abysme viděli, co to teda v Praze točili za zázrak. Trochu jsem poklidila doma, zajela na nákup do Kauflandu už co se týče věcí na oslavu, protože byly dobré slevové akce na pivo,víno, nealko pivo, colu a pár dalších nezbytností. No a jinak se nic moc nedělo. Což vůbec není špatně naopak já takovéhle víkendy poslední dobou vítám velmi ráda v tom nabitém programu. Navíc většinu dní dost hustě pršelo a na nějaké delší venkovní aktivity to nelákalo. 
moje objednávka z Love Story & Design, narozeninový OOTD, kytička od kolegů, občerstvení 

Objednávala jsem už i nějaké dárky pro další oslavence a v rámci jednoho byla právě objednávka z Love & Story Design, kde jsem ulovila dvě věci i pro sebe a to sice to do list a nádherný zápisník do práce. Ve středu jsem pak dodělávala už narozeninové občerstvení v podobě střechy z BeBe sušenek, ta teda na oko nevypadala hezky, ale chuťově byla senzační. Ráno jsem akorát vyzvedla uzené a všechno přichystala na stůl. Od šéfa jsem jménem firmy dostala kytičku a na další fotce už můžete vidět můj narozeninový outfit. Ano, po x letech jsem si pořídila sukni (na Bonprixu) a je fakt super! 
Kytička od přítele, outfit na narozeinovou večeři, Restaurace U Svatého Patrika v Pardubicích 

Od přítele jsem dostal kytku č.2 v podobných barvách, takže teď mám na stole i na komodě vázu s kytičkou. Krom toho jsem dostala dvoje nové šaty a halenku a večer mě jako překvapení vzal na večeři. Obvykle vybírám já, ráda si dopředu prohlížím menu a vybírám si co si dám. Povečeřeli jsme u svatého Patrika v Pardubicích a bylo to super. To prostředí, jídlo, obsluha i pivo! Byla jsem víc než jen mile překvapená :-) Možná bych toho Kubu neměla tak podceňovat. 
Kančí guláš, štrůdl s vanilkovou zmrzlinou, další nákup, začíná podzim = Sába začíná pálit

V pátek už jsem jen byla v práci a po práci pak rovnou nakoupit, to jsem si teda vybrala den to vám povím. Na jednu stranu by se mi hodilo jezdit nakupovat ne v rámci víkendu, ale ty davy lidí to není nic pro mě. K tomu všemu jsem si stáhla Kaufland aplikaci a zkoušela nákup pomocí K-Skenu, co v ní je. Trvalo mi teda nakoupit docela dlouho a z krámu jsem odcházela ani jsem nevěděla zda mám všechno. V sobotu jsem dělala kančí guláš a štrůdl, oboje poprvé v životě a oboje se povedlo. Já štrůdl ráda teplý s vanilkovou zmrzlinou a těm, co to nezkoušeli vřele doporučuju. Stihla jsem mimo to i vyprat, poklidit, ostříhat si vlasy a zabalit nějaké dárky. No a napsat články na příští týden jak jinak. Večer jsme s přítelem dělali na baráku a pak díky tomu, že šel na pivo jsem měla večer sama pro sebe. Dala jsem si vanu, udělala lasagne, objednala nějaký mňamky na Mixitu a přečetla si články ostatních blogerek. V neděli jsme s prací chtěli pokračovat, ale šlo to nějak hůř a oba jsme už byli unavený. Proto jsme si nakonec dali filmové odpoledne (brzy bude další Zhlédnuto). 
dýňě v progresu, další nákup, duha, outfit s novými šaty od přítele

V týdnu jsem byla převážně v práci. V pondělí jsem si četla a fotila fotky do článků, v úterý jsme řezaly dřevo, ve středu jsem úřadovala a nakupovala jídlo a ve čtvrtek ze sebe dělala člověka. Tak nějak mě čekala změna trvalého bydliště a vlastně dosavadního kraje. Prostě jsem se nezastavila, na každý den jsem měla jasně dané, co který čas budu dělat, kde musím být, co je třeba koupit, zařídit. Počasí se měnilo jako by byl apríl a já po pondělu vyzimovala kabát i boty i černý roláky. Tak z toho deštiva přináším alespoň optimistický moment, kdy byla duha. Sice jsem na parkovišti u Kauflandu stála promoklá jako slepice, ale co už. No a taky jsem se tento týden pustila do zpracování dýně. Dělala jsem v první řadě dýňovou polévku a druhou půlku si uložila do mrazáku na později už rozkrájenou na kostičky. 
Káva s Péťou, makeup of the day ze soboty, nová Sepetysová, páteční outfit, další pálicí zátiší, volby

V pátek jsme byli s přítelem poprvé společně volit, když už teda teď chodíme oba na stejný místo za stejný okrsek a vyhrála námi vybraná strana, tak máme radost, že ten posun k lepšímu nekončí, ale naopak pokračuje. Večer mi příjela Péťa, to je taková řekněme moje druhá mamka. Viděla jsem jí po snad třech letech a bylo to hrozně milé setkání. Povídali jsme si o všem a dost se spolu nasmáli, úplně jsem se pak cítila nabitá energií i když se mi chtělo několikrát brečet jakou jsem měla radost, že jí vidím. Vzala jsem jí do mé milované kavárny Staré časy jak taky jinak. Tak snad naše příští setkání bude mnohem mnohem dřív. A abych od pátku neoběhla v práci měla svoje nové šaty od Kubíka s novou džískou z Vintedu. O oběd pauze jsem si stihla i dojít na Zásilkovnu pro nejnovější Sepetysovou. 
občerstvení na oslavu, Merci za to ,že jsem :-D, česnečka, kytka od mamky a přítele, dort od Kuby babičky, zase čtu Caplinovou 

 V sobotu jsem smažila 36 řízků a připravovala narozeninovou oslavu s mamky stranou rodiny a částí Kubovo rodiny. Každý tak nějak přiložil ruku k dílu já dělala řízky, babička takové slané něco jako tyčky, babičky od Kuby dort a tchán přinesl poslední láhev zázvorovice. Hrozně ráda se takhle scházím s rodinou a snažím se jim občas věnovat i mimo oslavy a různé akce. Je super vidět kolik člověk kolem sebe má vlastně lidí a já moc děkuju všem, co dorazili za jejich čas a samozřejmě i za dárky (ty si ukážeme v nákupech a novinkách). Těžká jsou rána opilcova a byla i ta naše, dělala jsem k obědu jen česnečku, ještě zbyly řízky a brambory a stejně se k obědu jen tak někdo nehrnul. Kdežto česnečku si i přídavali jak Kuba tak tchán. Nedělala jsem chlebové krutony, ale o to víc věcí jsem dala do polévky - slaninu, vajíčko, goudu. Odpoledne jsem pak celé uklízela a vařila, dělala jsem ještě kotlety na smetaně se zapečeným bramborem s takovým kečupovým přelivem. Na chvíli jsem usnula a pak jsem si po osmé šla číst a dočetla poslední Caplinovou, co mám momentálně doma. Byl to super víkend! 
OOTD, cesta z města, špagety s párečky, nudle, brunch v Barista café, nové povlečení

Následující týden byl svižný, šla jsem do práce jenom v pondělí a úterý a to jsem teda povlékla nové povlečení a v úterý jsme byli na dvojitém rande s Verčou a Hobitem. Já jsem si jako klasicky dala něco, co už mám vyzkoušené tzn. nudle- jsem v tomhle prostě nudnáááá. Ve středu jsem byla od rána hrozně přetažená, po dlouhé době jsem spala do desíti a teda vůbec mi to nesedlo.  Odpoledne jsem si prostě koupila Monstera a jela se projet, jo já vím nafta je drahá, ale prostě to sakra pomáhá na vyčištění hlavy. Čtvrtek jsem měla dovolenou, ale vstávala jsem takřka stejně jako do práce. Vyřizovala jsem novou občanku a změnu adresy v techničákách a za úřadování si splnila takový svůj pomyslný sen dojít si na brunch nebo prostě na takovou tu snídani jako z Instagramu. V Chrudimi jsou na snídaně mistři v Barista Café na Masarykově náměstí, které je hnedka vedle úřadu. Zavítala jsem tedy na základě kladných recenzí, oku lahodících snídaní i prostředí tam. Dávala jsem si mátovou limonádu, capuccino a vejce Benedikt a byla jsem spokojená. Klidná pozitivní atmosféra, chutné jídlo a nádherný nadobí (jo, mám úchylku na hezký hrnečky a talířky). Potom jsem se vydala vstříc Tescu skrze nákup potravin na další týden a ulovila jsem si i něco pěkného ve výprodeji značky F&F. Doma jsem trochu poklidil a až ve dvě jsem si dělala špagety, nějak jsem neměla díky vydatné snídani vůbec hlad. 

Večer jsem byla ještě na kosmetice a obočí u stejné slečny v MH cosmetic studio, kde jsem byla už v červnu a bylo to báječný! V pátek tedy poslední zářijový den jsem si vybírala poukazy z narozenin. Ve spodním prádle jsem si vybrala dvě nádherný podprsenky z podzimní kolekce - cihlovou a vínovou. Pak jsem byla v pekárně a dmku. Odpoledne jsem se věnovala článkům a Oriflamu. Pak už jenom sprcha, zabalit věci a hurá s tetou Monikou k Blance, kde jsme byli naposledy v červenci. Ale o tom už více v říjnovém shrnutí, no ne?

Tak se mějte do příštího měsíce hezky a nezapomeňte mi napsat jaké bylo vaše září...
Sabča




7 komentářů:

  1. Dodatečně přeji všechno nejlepší! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Sabi,
    září jsi měla opravdu pořádně plné, ale myslím si, že sis ho fakt užila. Kuba vybral fakt nádhernou kytku, moc se mi líbí. Také to povlečení od Matějovského má hezký design. Vybrala sis i spoustu pěkného oblečení, moc ti to sluší.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Haničko, to si piš! Já už to snad ani jinak neumím než mít takový shon :-D

      Vymazat
  3. Milá Sabi, ještě jednou přeji vše nej, nej + nej ♥♥♥ k narozeninám. Fitko obdivuji a fandím, at tě to baví a motivuje dál.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Eri, děkuju ale já tam zatím byla třikrát a od té doby zase nic :-D Snad to v říjnu vytáhnu ač příští týden se na to zatím moc netváří.

      Vymazat
  4. Hezké shrnutí září, měla jsi ho hezky pestré. A dodatečně všechno nejlepší k narozkám.

    OdpovědětVymazat

Spotřebováno za Duben 2024