čtvrtek 6. října 2022

Chata ve Švýcarsku | Julie Caplinová | Knihodojmy

 Ahoj, vítám vás dneska zase u nějaké té knižní recenze a zase je to Caplinová, moje letošní srdeční záležitost. 

Anotace: Zabalte si kufry a vypravte se k zasněženým vrcholkům švýcarských Alp. Je načase si užít výhled do krásné krajiny a vychutnat si přitom sametovou horkou čokoládu, výborné sýry a úžasnou romantiku.Mina věří, že šálek horké čokolády dokáže vyřešit všechny trable. A právě to teď potřebuje. Má za sebou totiž pořádný trapas – její poslední milostná eskapáda se stala okamžitým hitem internetu.

Se sbalenými kufry a jasným cílem dát si do pořádku život se Mina rozhodne utopit svůj žal v té nejlepší horké čokoládě na světě. A Mina moc dobře ví, kde ji najít – v útulné chatě své kmotry, která se nachází ve Švýcarsku. Plán je jednoduchý: litry čokolády, žádní muži. Tedy jen do chvíle, než ho zkomplikuje neznámý krasavec, který Mině zkříží cestu ve vlaku do Alp…

Dojmy: Chata ve Švýcarsku byla první, co mě zaujala tak, že jsem si jí chtěla přečíst. No zjistila jsem, že se jedná o celou sérii a tak jsem začala od začátku a dnes už jsem tady. Ještě Cukrárna v Paříži a Domek v Irsku a všechno, co Caplinová zatím u nás vydala budu mít přečtené. Příběh byl nádhernej, plnej lásky, sýru, čokolády, Alp, zasněžený přírody, jakoby někdo vaše srdce vzal a koupal v kotli mléčný čokolády a všechno vám přišlo tak symbolicky hezký. Navíc ústřední dvojice mě úplně chytla za srdce a na konci knížky jsem bulela. První Caplinová, kde jsem fakt prostě bulela. Knížka do začínajícího podzimu jak dělaná. Doporučuju všema deseti. 

Sabča


6 komentářů:

  1. Tento díl se mi moc líbil :-) Ještě se mi hodně líbila Pláž v Chorvatsku. A toto vlastně byla první kniha od autorky, kterou jsem četla ♥ (Nebrala jsem to od postupně :D)

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, já jsem na postupnost docela puntíčkář ač tady teda třetí díl mám dostat jako dárek, tak ten jsem přeskočila.

      Vymazat
  2. Na tu se teprve chystám. Až ji ulovím v knihovně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento díl jsem četla a neskutečně se mi líbil :)

    OdpovědětVymazat
  4. Knihy Caplinové jsou naprosto úžasné, miluju je!

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Sabi,
    já mám Caplinovou moc ráda a tento díl se také povedl. Celou dobu mě pronásledovala chuť na čokoládu a sýry:-D
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Spotřebováno za Duben 2024