neděle 23. října 2022

Špagety s lososem podle tety Moniky | Recept

 Ahoj, vítám vás u dnešního článku. Nedávno jsem se zase přiučila nějaké jídlo, co mi chutná a uvařit ho není úplně alchymie, takže to stihnete do půl hodinky i s úklidem. Jedná se o špagety s lososem, co jsem ochutnala na chatě od tety Moniky. Doufám ty, že jí sdílení receptu nebude vadit a že jsem to moc nepokonila. 



Co si děláte k obědu vy, když nemáte moc času? Dejte mi vědět do komentářů :-)

Sabča

5 komentářů:

  1. Nenapadlo by mě dát dohromady špagety s lososem, ale obě dvě ingredience mám ráda, takže by mi to určitě chutnala :) Já když nemám moc času, tak většinou vařím těstoviny s omáčkou :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. To nezní vůbec špatně :-) Zrovna včera jsem měla špagety, ale s chilli papričkami :-)
    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Pokud jde o opravdové vaření, tak špagety nebo kuskus. A včera jsme dělali halušky ze sáčku :D, ty byly fakt hodně rychle.

    OdpovědětVymazat
  4. Lososa moc nemusím a co se týče špaget, dávám přednost klasickému mletému masu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Sabi,
    vypadá to moc dobře. Já lososa nejím, ale mohla bych to udělat pro ostatní. Když spěchám, dělám často sýr na pánev nebo špagety.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Spotřebováno za Duben 2024