čtvrtek 3. června 2021

Moje večerní rutina | Trenýrkárna.cz

 Ahoj, vítám vás u dnešního článku. Dnes bych se ráda věnovala své běžně večerní rutině, kterou provádím každý den pokud mám dost času. Ráda na tyhle články a videa koukám i u jiných autorů, proto jsem se k němu i rozhodla. Do karet mi hrála i nabídka od českého eshopu se spodním prádlem Trenýrkárna.cz takže i o něm si tu něco málo řekneme, co jsem postřehla a zaznamenala.  Mimo jiné pokud se zajímáte o české značky a jak vlastně vznikají e-shopy, mohu doporučit Forbes články, o Trenýrkárně psali zrovna nedávno a stojí to za přečtení


Z práce se vracím v pět, když mám ranní a v sedm když mám odpolední, není-li zrovna vánoční sezóna. Můj volný čas začíná zhruba půl hodinovou cestou domů. Řídím ráda a každý den, vždycky si dělám v autě takovou soukromou karaoke party. Po příjezdu domů jdu pozdravit přítele na dílnu, kde je k nalezení většinu času i s naší kočičkou Harley, která bude mít brzy své první narozeniny. Přítel jí zachránil na podzim a Enny (pes) si jí spletla s myší a chtěla jí zamordovat. Teď už se kamarádí o trochu víc a přítel není alespoň furt na dílně sám. 

Následuje večeře, kterou pro mne obvykle je to, co ostatní členové domácnosti měli k obědu. Potom se jdu osprchovat, nedokážu si vůbec představit po příjezdu domů nejít, co nejdřív do sprchy. Ukončuje to pro mě pracovní režim a přepínám pak do "Konečně doma". Celkově sprcha je moje nejoblíbenější část dne a nejvíc si u ní odpočinu. Poslední roky si jí ráda zpříjemňuju různými peelingy a voňavými sprcháči, na vanu mě užije akorát v zimě. Potom vyčistím pleť, rozčešu si vlasy a už vegetím v pyžamu. Přítel se mi občas směje, že jsem třeba od šesti do večera v pyžamu, ale tak co by člověk doma nebyl v pohodlí. Po celém dni v džínech je to vítaný odpočinek. Právě o to víc se snažím vyhledávat hezká a kvalitní pyžamka. Na eshopu Trenýrkárna pro mě tuhle kategorii znázorňuje česká značka z Hradce Králové Gina. Od ní tu mám krásný tmavě modrý komplet. Líbí se mi dlouhý svršek, s kalhoty je výhodou, že ho máte hezky přes záda a zadek a nikde se vám to nevyhrne. No a na druhou stranu můžete nosit i svršek samostatný jako noční košili. Díky složení budete doslova jako v bavlnce. 

Občas však chci, aby mi to fakt seklo a to pak je na místě nějaká trošku lepší noční košilka než s nápisem Miluju tě na měsíc a zpátky. Za mě v hezčím nočním prádle vede černá barva, celkově já bych černý mohla mít úplně všechno. Černá je elegantní a navíc zeštíhluje a komu se tohle po karanténě nehodí, že 😅. Mám tu úplně jednoduchou černou košilku s krajkou na horním i spodním lemu. Lehoučká je díky viskóze jako pavučinka a na léto bude moje volba číslo jedna. Také jí koupíte na eshopu Trenýrkárna, stejně jako pyžamo. 


Potom už obyčejně jen koukám sama nebo s přítelem na televizi. Když sama tak mám rozkoukané The Crown a Orange is the new black. No přítel ani jednomu příliš neholduje, a tak spolu koukáme na jiné seriály. Mezi ty aktuálně patří Jak jsem poznal vaši matku - dáváme si maratony legendárních věcí, co já jsem neviděla celé. Zatím jsme shlédli Teorii velkého třesku a všechny filmy od Marvelu. No a z novějších zrovna sledujeme Sexify na Netflixu. Dříve jsme měli i HBO, ale pak jsem to zapínali už jen jednou za měsíc a zrušili jsme HBO a máme jen Netflix. Já si platím ještě Spotify na hudbu a úložiště na fotky. Po seriálu si vyčistím už jenom zuby a udělám příteli svačinu do práce. Kolem desáté ve všední dny chodím spát, protože mi trvá dlouho usnout. No a tím už končí můj den. Dobrou noc....

Co je pro vás nedílnou součástí dne? Dejte mi vědět do komentář ! 

Vaše Sabbi






2 komentáře:

  1. Ahoj Sabi,
    já taky chodím ráda večer doma v noční košilce:-D Když jsem učila z domova, chodila jsem spát většinou kolem půlnoci, ale už nám zase otevřeli školy, tak začínám s dřívějšími odchody na kutě, jinak jsem ráno jako přejetá a hůře se soustředím na výuku. Taky jsem zvyklá chodit do školy před sedmou, abych stihla vše připravit, nakopírovat, vyřídit další papírování atd. Ráno je tam nejméně lidí, tak se mi nejlépe pracuje. O přestávkách se nedá nic stihnout, většinou si jen loknu vody, vezmu jiné knihy a už zase běžím...
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Haničko, děkuji za komentář. Já obyčejně chodím na tu desátou, mě to vyhovuje. Když zrovna nemůžu zabrat tak ještě sjedu na telefonu nějaké sociální sítě to se přiznám. Někdy je sjíždím až do jedenácti, do půl dvanácté. Jo to je kříž, já si poslední dobou snažím dát ráno pevný čas, kdy vstanu, jakmile nevstanu přijedu sice předtím než máme otevřeno, ale nedočkavci už tam jsou na mě nastoupení a to si pak člověk v klidu neudělá ani kafe. No chtěla bych teďka ještě jako rutinu zavést nedělní úklid.

      Vymazat