středa 6. března 2024

Spotřebováno za Únor 2024

 Ahoj, vítám vás u spotřebovanců za obvykle nejkratší měsíc v roce, letos teda ne až o tolik. Tentokrát to bude taková moje obvyklá spotřeba, tak jdeme rovnou na to bez zbytečného zdržování. 

Dove Rejuvenating sprchový krém, Dove Renewing sprchový krém 
Oba dva sprchové krémy od Dove byly moc příjemné - třešňový je loňská novinka a růžovo-pivoňkový už je v sortimentu stálicí. Oba dva voněly příjemně, nevysušovaly a ráda jsem je používala. Ještě teď mám ve sprše anti-stress a ten je taky moc fajn. 

Nivea MEN Sensitive sprchový gel
U nás už klasika, kterou v domácnosti mají rádi všichni od tchána přes švagra až samozřejmě po mého přítele. 
Loreál Paris Excellence Creme 4.54 Mahagonově hnědá
Podařilo se mi sehnat mojí oblíbenou barvu na vlasy, takže jsem si jí zase dala. Popravdě uvažuju o nějaké změně, ale reálně vše co jsem chtěla mít na hlavě už jsem měla, tak moc nevím, co chci vlastně teď. 

Herbal Essences Repair & Renew Instensive mask Argan Oil 
Maska na vlasy z řady s arganovým olejem, kdysi jsem měla i šampon a kondicionér a vonělo to úplně skvěle a v tu chvíli mi to i přišlo docela dobré, zpětně bych řekla, že mi po tom vcelku padaly vlasy. 

Avon Advanced Technique Sérum na vlasy s arganovým olejem 
Můj oblíbený olejíček na vlasy, pomáhá mi na suché konečky i s jejich rozčesáváním, kupuju si ho pořád dokola.

Gliss Kur Ultimate Color Shampoo
Drogérková klasika na barvené vlasy, průměrný šampon - umyje a nepoškábe. 
Avon NutraEffects Soothe Micellar Water 
Avoní micelárky jsou další TOPka, které jsem si udělala v akci zásobu. Růžová micelárka je asi moje nejoblíbenější ač mezi nimi nevidím moc rozdíl. 

Isana odličovač na oči
Další TOPka, ke které se vracím zas a znova. Zatím se mi nestalo, že by mi olejové složky nedělaly mlhu a nedráždily oči. U tohoto se ani jedno neděje a za 35 Kč odličuje neuvěřitelně dobře. 

Garnier Micellar Cleansing Water
Cestovní balení Garniéřího bestselleru, já si jí pořizovala do Říma, kde jsem jí ani zdaleka nespotřebovala, proto jsem jí tak nějak vozila kamkoliv na přespání a nakonec jsem jí dodělala normálně doma. Dobrá drogérková micelárka, málokdy však za dobrou cenu (teď je zrovna v akci v Rossmannu). 

Avon Clearskin Blemish Clearing Toner
Alkoholovén tonikum, ráda ho používám po mechanickém čištění pleti, trhání obočí a jiných zásazích. 
Dermapro Gynekologická koupelová sůl
Výborný bylinný produkt pokud trpíte na záněty ať už co se týče močových cest, tak ty gynekologické. Ideální jako podpora po/při antibiotické léčbě a taky pro citlivější jedince, co mají problémy s parfemovanými produkty. 

Avon Care Berry Fusion Radiance Multipurpose Cream
Multifunkční hutnější krém s vůní lesních plodů, rozhodně ne autentickou, spíše chemičtější, ale mně nijak nevadila. Krém velmi dobře hydratovat a vsakoval se, dá se v akci pořídit za zajímavou cenu. 

Relax Care + Moisturize Liquid Handwash
Klasické tekuté mýdlo s takovou obstarožní vůní, ale dobře myje a nevysušuje. 

Avon Body Lotion Mango Scent
Další cestovní balení, tentokrát tělového mléko. Toho už mi na dodělání moc nezbývalo, a tak nemělo cenu ho kamkoliv dále vozit. Hydratovalo průměrné, ale moc pěkně ovocně vonělo. Klidně bych si ho na cesty pořídila znovu.
Balea Rasiergel mit Aloe Vera und Avocadoöl 
Základní gel na holení z sortimentu Balea, posté minimálně a určitě ne naposledy.

Dove Advanced Care Match Green Tea & Sakura Blossom Scent 
Výborný antiperspirant s příjemnou svěží vůně, kterou si nese celá tahle řada s matchou, zeleným čajem a sakurou. Jedna z mých od Dove téměř nejoblíbenějších. 

Botanica Body Lotion a Hair Conditioner
Značka hotelové kosmetiky s příjemnou svěží vůní, zatím mě nezklamal ani jeden produkt od této značky. Tělové mléko je sice lehoučké, ale velmi dobře hydratuje a kondicionér též, akorát je ho v balení na moje dlouhé vlasy málo. 
Revolution Matte Fix 
Výborný fixační sprej pro matnou pleť, krásně propojí složky a viditelně prodlouží výdrž líčení. Klidně bych si ho pořídila znova. 

Balea Cremedusche, Balea Aromadusche
Sprchové gely za adventního kalendáře, jeden byl s moc povedenou citrusovou vůní až takovou luxusní na úrovni Rituals a druhý byl oříškový, kde oříšek byl ale takový příjemně jemný. Oba bych si pořídila v plném balení. 

Balea Shampoo, Pflege Spülung 
Maska a šampon z winter care řady s příjemnou krémovou vůní a texturou, šampon byl příjemný a hydratační, maska spíše průměrná. 

Balea Nachtcreme
Noční krém s arganovým olejem, též z adventního kalendáře. Já ho pro tu šílenou parfemaci, která mě na obličeji dráždila spotřebovala jako krém na tělo. 

Dermacol Báze pod oční stíny
Přijde mi, že nic moc nedělala. Co mám od Esence tak prodlužuje výdrž víc, ale zase na očích pálí, což nedělá tato. Určitě jsou lepší báze, ale tato je velmi snadno dostupná, levná a je jí v balení hodně. 
Denkmit úklidové ubrousky s vůní melounu
Používala jsem je na setření umyvadla a vany v koupelně, kde se nám z nějakého důvodu neuvěřitelně práší. Ke konci bohužel vyschly, ale jinak byly dobré a pořád při ruce. 

Babylove vlhčené ubrousky 
Nejsou úplně špatné, ale z Rossmanna s plastovým zavíráním mi prostě vyhovují víc a přítelovi taky, takže se budu snažit kupovat spíše ty. Ani plastová krabička nepomohla, na prd se to z ní doluje a je to takové polovičaté. 

Skin 1004 Centella Asiatica plátýnková maska
Výborná a sérem opravdu nabušená maska. Krásně přilne na pleť a je to vážně hydratační bomba, nemám jí co vyčíst. Doporučuju!

Revolution Acai Berry Sheet Mask
Průměrná maska s hrozně úzkým plátýnkem, byla i hrozně rychle suchá a na obličeji se musela hodně štelovat, aby pokryla nějakou plochu a současně držela. 

Revolution Rachel Friends plátýnková maska
Asi nejlepší Revolution maska, kterou jsem měla. Nedělala žádné zázraky, ale vydržela po dobu působení vlhká a docela i dobře držela a podařilo se mi jí nějak inteligentně nandat. 
Odličovacíh tamponků mám dnes rovnou pět balení z toho čtyři Isana - dle stavu domácích zásob, kde jsem už kromě nově koupených Hebe vše vylikvidovala. Hebe jsou oproti Isaně hranaté a vyjdou nepatrně levněji, když chytíte akci. Oboje byly v pohodě. 

Na konec si střihneme svíčkové okénko. Cherry Blossom je svíčka z TEDi, kterou jsem dostala od Kuby tety Káti. Po zapálení moc nevoněla a poměrně rychle a pěkně vyhořela. O něco lépe pak vyhořela svíčka v růžovém kalíšku, netuším jaké byla značky, ale vyhořela úplně do dna a kalíšek si vymyju a nechám jakožto hrníček. Z menších tu mám no name zelenou svíčku z adventního kalendáře, která nijak nevoněla a hořela na prd a pak Yankee Candle Snowlake ? od Eri, která vyhořela pěkně a i trochu voněla při hoření v bezprostřední blízkosti. 

No a to by bylo pro únor vše.  Těšíte se na jaro? Dejte mi vědět do komentářů :) Já neskutečně, zimu nemám vůbec ráda. 

Sabča


9 komentářů:

  1. Už bych jaro taky docela brala. Jinak z toho, co jsi zlikvidovala, nemám vyzkoušeno nic, i ty dva produkty Isana, které jsou všeobecně profláklé, používám v jiné verzi (odličovač bez oleje, odličovací tamponky ty malé) a úklidové ubrousky jsem taky měla s jinou vůní (citron)
    S úklidovými ubrousky mám podobnou zkušenost - než je stačím spotřebovat, tak vyschnou. Líp než DMko mi z tohoto pohledu vycházely W5 z Lidlu, ale na konci vyschly teda taky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, dneska je toho na trhu tolik, že je velmi snadné se v tomhle rozcházet, ostatně zase pochybuju, že je někdo kdo by si z toho sortimentu co je dnes v krámech nevybral. My teď máme nějaké úklidové ubrousky od Sava a též nejsou vůbec k zahození, ale ty kupovala tchýně.

      Vymazat
  2. Minule som si kúpila v Česku v Rossman drogérii ten Isana dvojfázový tak som zvedavá, toto my na Slovensku žiaľ nemáme čo je škoda. Inak díky za tip, Dove pivonka to určite vyskúšam. Dove sprchové produkty mám veľmi rada.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, nevěš hlavu - zase máte podstatně zásobenější dmka než my.

      Vymazat
  3. U mě je únorová spotřeba poměrně slabá..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti to nevadí, určitě to ještě doženeš jiné měsíce :) a když ne tak ti alespoň zásoby déle vydrží.

      Vymazat
  4. Ahoj Sabi, zn. Skin 1004 mě docelá láká, celkově se chci korejské kosmetice podívat víc na zoubek. Měj se hezky :)

    Můj život ve slovech

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Šárko, já si na ní poměrně brousím drápky, ale nejprve budu z korejské určitě pořizovat SPF stick ten budu potřebovat i na dovču a vlastně mě ani neláká testovat jiné SPF, když tohle mi sedí. Je tam za mě moc velké riziko ucpávání pórů a verze v tyčce mi přijde dokonale kompaktní.

      Vymazat
  5. Ahoj Sabi,
    pěkná spotřeba. Na jaro se moc těším, je to moje oblíbené roční období. Nerada nosím zimní oblečení.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat