středa 20. března 2024

Garnier Fructis Goodbye Damage Keratin Filler | All2Test

 Ahoj, vítám vás u dnešní recenze. V rámci testování na All2Test jsem byla vybrána na testování Keratin Filleru od značky Garnier. V minulosti jsem testovala i šampon a kondicionér z řady Goodbye Damage, ještě než byly produkty uvedeny na trh a i potom se tu několikrát objevily, řada mi totiž velmi vyhovovala.

Posilující péče pro poškozené vlasy, tak se produkt prezentuje a kromě keratinového komplexu tu sekunduje i marulový olej. Péče v lahvičce s odklápěcím víčkem z trochu tužšího plastu a vzhledem k její hutné konzistenci by určitě byla lepší dóza. Když ovšem odhlédnu od balení maska je vážně hutná a výživná čili jí nepotřebujete tolik a nikde vám nestéká. Nechává se působit pět minut a dobře se z vlasů vymývá. Neměla jsem ani pocit, že by vlasy jakkoliv zatěžovala, mimo testování po ní plánuju sahat každé druhé mytí - vlasy jsou na dotek i na oko po použití lesklejší a minimálně opticky zacelené a rozčesávají se jedna báseň. Cena za 200 ml se zatím pohybuje někde mezi 140-170 korunami, ale už nyní některé e-shopy nabízejí i zvýhodněné sety s ostatními produkty Goodbye Damage. Já si jí časem určitě koupím znovu i v rámci vlastní iniciativy, protože lepší masku v drogerii bych stěží hledala. 
Máte rádi nějakou řadu od Garnier Fructis? Dejte mi vědět do komentářů :) Za mě osobně Goodbye Damage a růžová Densify obě úplně super. 

Sabča


4 komentáře:

  1. To zní zajímavě, já mám zatím s vlasovkou od Garnieru celkem rozporuplné zkušenosti (třeba bezoplachová péče SOS Repair 10 in 1 byla v mých očích celkem propadák)

    OdpovědětVymazat
  2. Já Garnier vůbec nepoužívám, takže nemohu soudit :-)

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Sabi, neznám, ale až mi dojdou masky, zaměřím se na to. Od Garnier mám ráda superfood, nyní mám ananasovou verzi. ☺

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Sabi, taky jsem několikrát zkoušela vyplnit dotazníčky na testování, ale zatím se nezadařilo :) Jinak produkt tedy vůbec neznám, asi jediné, co momentálně používám od Garnier, jsou pleťové masky a ty mám moc ráda :) Měj se hezky :)

    OdpovědětVymazat