čtvrtek 14. března 2024

Nákupy & Novinky - Avon, All2Test, Yves Rocher, DM, Vinted, Knihy Dobrovský

 Ahoj, vítám vás u dnešního článku. Zřejmě bude za vícero měsíců, v únoru jsem kromě nákupu z Hebe, telefonu z druhé ruky (kvůli neúspěšné reklamaci) a čtveřice knížek nic moc nepořizovala. Jen menší nákup z Avonu od Haničky. Na ten se tedy vrhneme jako první. 

Vzala jsem si sprej pro usnadnění rozčesávání, tentokrát v jinačím balení za 79 Kč. Kupuju si ho pořád dokola stejně jako moje další Avon oblíbence. Na vyzkoušení jsem si vzala i lesk na rty v odstínu Peony Blush, měl by být vyživující a vyšel na 99 Kč a už teď mohu říct, že jsem si ho neuvěřitelně oblíbila. Z Planet spa tu mám jílovou masku s výtažky z Mrtvého moře, pro mojí problematickou pleť značka ideál, dříve byl v šedém balení, nyní je v takovéto kobaltové modré a stála 89 Kč. 
Téměř po zimě jsem doplnila i krémové zásoby, na nohy již tradičně s červeným pruhem na tvrdé paty kus za 79 Kč a na ruce pak Floral Daydream v sezonním balení (49 Kč) a avokádový též za padesát korun. 
Z All2Test mi přišel na testování Garnier Fructis Keratin Filler, což by měla být nová oplachovací péče pro poškozené vlasy. Řadu Goodbye damage jsem kdysi dávno testovala, jak rozesílaly ty bílé boxy, kdy člověk ještě nevěděl, že se jedná o Goodbye damage a moc mi vyhovovala. Od té doby jsem jí měla několikrát doma. 
Za odměnu po návštěv u zubařky, kdy bylo vše v pořádku jsem si vypravila do Yves Rocher, stejně jsem kolem něj šla koupit oběd. Pořídila jsem si šampon a kondicionér z řady Volume na objem vlasů, kousek za 199 Kč. V minulosti mi sedla řada na barvené vlasy i ta na poškozené. Vedle do dmka jsem šla pro nějaké hygienické potřeba a rovnou jsem přihodila dvoje nové polštářky pod oči - velmi podobné od značek bioten a Astrid, tak uvidíme jaké budou. Jedny stály snad 39,90 Kč a druhé 49,90 Kč a pak jsem si vzala ještě mé oblíbené Garnier masky noční s chrpou a s uhlím na problematickou pleť kousek za 49,90 Kč. 
Na Vinted jsem ulovila tenhle hodně tmavě modrý pruhovaný svetřík s véčkovým výstřihem a límečkem značky Marks & Spencer za pouhých 110 Kč včetně poštovného. Je z moc příjemného strečového materiálu - dobrý kup. 
No a dnešní poslední položka bude kniha, zatím jí tedy fyzicky nemám, protože ještě nevyšla. vyjde až v dubnu. Jedná se o novou Jules Wake a její Trable s láskou. Předobjednat už se dá i Vila v Itálii, ale já se ještě nerozhodla zda si pro ní nedojedu na Svět knihy, kde by mi jí Julie Caplinová i podepsala. 

Čím jste si udělali radost vy? Dejte mi vědět do komentářů :) 

Sabča






10 komentářů:

  1. Avon tie krémy robí dobre. Mám ich rada.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, já si poslední dobou Avon celkově dost oblíbila. Za málo peněz hodně muziky, jak se říká :D

      Vymazat
  2. Ahoj Sabi,
    na mě by měl doma čekat taky balíček, objednávala jsem na elnino nějakou vlasovku a dva lesky na rty, které byly v drogérii o stovku dražší. Už se na to těším:-)
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna se chystám psát nákupní článek :). Mou největší útratou byly boty, z nichž jedny (kotníčkové zimní) už nejspíš v nejbližší době nevyužiju :D Na All2test už jsem neměla dlouho štěstí... A líbí se mi ten lesk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, však ono se na tebe určitě zase usměje štěstí s nějakým testováním neboj :) Já mám nové boty od včerejška, černé tenisky výměnou v rámci reklamace jiných černých tenisek :D

      Vymazat
  4. Sabi, super nákupy. A za zubařku bez výhrad velká pochvala, jsi precizní. Krásný víkend. ☘🪻

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Eri kéž kdyby, nějaký zubní kámen sem tam byl, ale to obvykle řeší hygienistka, teď budu hledat ovšem jinou. Ráda bych nějakou víc poblíž a levnější :)

      Vymazat
  5. Na Garnier Fructis Keratin Filler jsem zvědavá, jestli funguje... :D

    Ela

    OdpovědětVymazat
  6. Ten světřík z Vinted je moc hezký a zaujala mě i kniha. :)

    OdpovědětVymazat