středa 13. března 2024

Smrtící terapie | Greer Hendricks , Sarah Pekkanen | Knihodojmy

 Ahoj, vítám vás u dnešních knihodojmů, po dlouhé době tu mám recenzní výtisk od Megaknih z novinek nakladatelství Ocelot. Stejně tak po dlouhé době jsem si oddechla od románků a fantasy, i když zde je milostný vztah a jeho úskalí hlavním tématem.

Marissa a Mathew působí na všechny jako ten hvězdný pár-oba dva jsou za vodou a úspěšní, což ovšem vyvrací fakt, že kniha je o jejich manželské terapii a druhý pohled tohoto děje netvoří nikdo jiný než právě terapeutka Avery. Její část netvoří nudná fakta pouze o terapi. Nakonec je všechno propletené mnohem víc než se zpočátku zdá. Prvním sezením manželů teprve vše začíná a roztáčí se podivný sled událostí kolem všech zúčastněných, i když -  je to všechno jenom náhoda? 

Zprvu jsem nevěděla zda pro mě bude thriller vítanou změnou, ale byl příjemným osvěžením mezi všemi idylkami romantických knížek. První mě zaujala Avery, právě tím, že se děj postupně rozvíjí i k ní samé a jejímu životu a až později Marissa, kde pronikáme krunýřem paničky co (ne)má vše pod kontrolou. Moc se mi líbí charaktery a jejich postupný rozvoj a na konci knihy jsem to rozuzlení skutečně nečekala. Každý z hrdinů má i svoje problémy a traumata s nimiž se po svém vyrovnává a nikdo není ani sám za sebe bez poskvrnky. Na poměrně krátkém rozsahu se autorkám podařilo vybudovat čtivý, svižný a dravý thriller plný emocí, kdy přesně to co chtějí abyste si mysleli si opravdu myslíte. To mě přivádí k tomu, že musím thrillery a detektivky vážně sem tam zase zařadit do svého repertoáru. Knihu hodnotím na čtyři hvězdičky z pěti a vřele doporučuji. No a vy jí můžete zakoupit zde. Tímto děkuji Megaknihy.cz za poskytnutí recenzního výtisku. 


A vy mi pro dnešek doporučte svou oblíbenou detektivku - jenom tu jednu top. Budu se těšit na vaše doporučení :)

Sabča

3 komentáře:

  1. Ahoj Sabi,
    vypadá to dobře, kdybych na to někde narazila, zkusím to. Doporučila bych ti Helen Fields nebo Angelu Marsons. Obě série mám ráda a stojí za přečtení.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Sabčo, to zní dobře. Já thillery ráda :)

    OdpovědětVymazat
  3. Sabi, to vypadá dobře, přidávám na svůj nikdy nekončící seznam :)

    OdpovědětVymazat