středa 5. června 2024

Spotřebováno za Květen 2024

 Ahoj, vítám vás u dnešního článku. Květnové spotřebováno bude typicky obsáhlé, ač některé kategorie budou převládat je tu od všeho něco. 

Balea Natural Beauty šampon a fluid na vlasy s avokádovým olejem a mangovým máslem
Tahle řada byla hrozně průměrná a šampon mi ze všech ze série Natural beauty přišel zatím nejslabší, docela mi to dalo ho dopotřebovat a fluid mi vlastně přišlo, že buď nic nedělal a nebo mi vlasy zatěžoval. Ani jedno bych si tedy opakovaně nepořídila.

Yves Rocher kondicionér s peptidy na objem vlasů 
Za to vlasovka Yves Rocher je moje asi vůbec nejmilejší a jak je u mě tradicí první jsem dodělala kondicionér. Byl krásně našlehaný, vyživoval, jen by ho mohlo být větší balení, protože bych na šampon spotřebovala klidně dva takto. 

Loreál EXCELLENCE Creme 4.54 Mahagonově hnědá
Sehnala jsem na Elninu poslední kus mé oblíbené barvy na vlasy a úplně mi to bodlo. Jak jsem měla alergickou reakci na Palettku tak jsem si nechala větší rozestup a už to ty vlasy potřebovaly jako sůl. Škoda, že už se tenhle odstín takřka nedá sehnat.
Balea Creme-Öl Bodylotion s arganovým olejem a třešní
Na nové Balea produkty a limitky chystám samostatný článek, čili si budete muset ještě počkat. 

Isana Argan Body Oil a CremeÖl Peeling (limitka)
Na tuhle limitku jsem psala samostatný článek, nicméně olejíček byl fajn ač 100 ml bylo na pár použití a krémový peeling jsem vůbec nepocítila, že jsem použila jak miniaturní a jemné byly obsažené částečky. 

Avon care tropical fruit multipurpose cream 
Nová Avon care řada mi taky neunikla. Jak by taky mohla, že? Parádní voňavý krém, který se během chviličky vstřebá a nedělá film na pokožce. Na léto jako dělané, já jsem si ho užila a ještě tu mám avokádový. Nejčastěji si však kupuju kakaový ač všechny jsou stejně kvalitní, rozdílem jsem především vůně. 
Avon care Floral Daydream Jasmine & glycerine soothing hand cream
Krém na ruce s výraznou čistou vůni, která mě osobně připomíná vyprané prádlo. Spotřeboval ho především přítel, ale hydratuje dobře. Na každodenní přemáznutí úplně ideální. Často v této parfemaci bývají různá sezónní balení jako právě toto. 

Avon #Girls rule krém na ruce s zeleným čajem a verbenou
Hutnější a řekla bych, že i výživnější krém z řad Avonu s příjemnou svěží vůní. Používala jsem ho i na nohy, protože už mi doma vše došlo a poradil si velmi dobře. 

Isana Nigh Beauty krém na ruce
Tady bohužel moc chválit nebudu, krém byl poměrně řídký, příliš mě neoslovila vůně a ani nijak extra nehydratoval. Byl to těžký průměr a znovu ho nepotřebuju. 

Oriflame olejíček na nehty v peru
Nenadchne neurazí, nevšimla jsem si žádného efektu. Líbilo se mi balení díky němuž aplikujete takovým štětečkem přímo na nehet. 
Avon FootWorks Extreme Cracked Heel Restoring Cream 
Můj letitý favorit už od střední školy v péči o nohy. Výborný krém s příjemnou nevtíravou vůní, moc pěkně hydratuje, poradí si už se ztvrdlou kůži ač žádný extrém už taky nepojme, tam pak pomůže už jen pedikúra. Ráda se k němu vracím a střídám to se sezonními limitkami nebo s levandulovým krémem. 

Oyess balzám na rty 
Výborný olejový balzámek na rty, krásně vyživí ač tedy udělá lehký film. Mně film nevadí používala jsem balzám hlavně na noc před spaním. Vydržel dlouho, klidně bych si ho pořídila znovu.

Essens Perfume dupe na DKNY Be Delicious
Tenhle parfém jsem koupila od kamarádky, jedná se o dupe na DKNY Be Delicious a za těch 400 nebo 450 Kč kolik stál byl fajn. Nevydržel mi celý den, ale zase za ty peníze to člověku nerve žíly. Vůně byla téměř identická a nejen, že bych si teď klidně koupila originál, ale neměla bych problém pořídit si znovu i tenhle dupe. 
tanita pěna na holení s lotusem & bavlnou
Velmi slabá pěna na holení, vůbec nedržela a bylo jí potřeba docela hodně. Znovu už bych si jí nepořídila

hebe sprchové pěny - passion fruit & lime, orange & mint, aloe vera & white clay
Všechny byly v pohodě, nejvíc mi voněla asi Passion Fruit fialová varianta. Nejsou tolik hydratační jako třeba Isana nebo Rituals, ale to ani neslibují. Pokud chcete zkusit něco nového, tak s nimi nesáhnete vyloženě vedle. 
CeraVe Foaming Cleanser For Normal to Dry Skin 
Hrozně dlouho jsem tuhle značku chtěla vyzkoušet a ve finále mě oba produkty (měla jsem ještě tělové mléko) zklamaly. Tělové mléko mělo mizernou hydrataci a cleanser byl takový hrozně hutný a než jsem ho vůbec zvládla spotřebovat tak začala rezavět ta pumpička, resp.. pružinka v ní. Už jsem se těšila až ho spotřebuju, takhle velké balení tohoto typu produktu už bych si spíše nepořídila. Během té doby se mi doma nashromáždily další třeba čtyři čističe, tak teď mám nějakou dobu čím umývat obličej.

COSRX Advanced Snail Mucin Power Essence
Výborná esence s nejen šnečím slizem, která krásně vyhladí pleť a urychluje hojení pupínků a drobých jizviček. Více jsem o ní psala zde .

Avon Deep Clean micelární voda
Další z mých letitých oblíbenců jsou micelárky od Avonu. Jsou perfektně funkční, poměrně cenově dostupné a opět s žádnou variantou nešlápnete vedle. 
ISANA odličovač na oči bez olejové složky
Další topka a tentokrát rovnou třikrát. Odličovač je na vodou rozpustný make-up, ale já málokdy mám něco voděodolného, protože i tak jsem měla problémy kolikrát dostat řasenku dolů. Navíc teď tohoto super pomocníka ještě zlevily a stojí místo 34,90 pouhých 29,90 Kč.

Dermacol Magnum řasenka
Nedělala špatný efekt a dobře se s ní pracovala, avšak v horkých dnech nebo při nějaké zátěži neměla úplně moc výdrž. Občas se mi obtiskovala.

Dermacol "zebří" linka
Tohle je u Dermacolu jedna z věcí, co naopak můžu. Zebří linku mám už tak patnáctou určitě, kupovala jsem si je i na škole. Nejsou moc drahé, dobře píšou, nedráždí mi oči a nerozpíjejí se. 
Jelikož se poslední dobou líčím každý den a opřela jsem se i do pravidelného lakování nehtů, tak tu mám tenhle měsíc dokonce šest balíčků odličovacích tamponků. Trojici Isana a trojici Alvira, kdy Alvira vychází celkově nejlevněji a vždy v Acitonu beru alespoň právě dva nebo i tři balíčky.
Guerlain Aqua Alegoria Rossa Rossa 
Vzoreček z jedné Sephora objednávky. Tuhle vůni jsem kdysi měla v plném balení a moc se mi líbila. Uvítala jsem tedy tuto drobnou připomínku. 

Co se masek týče Garnier noční je moje nejoblíbenější této značky společně s levandulovou. Organic shop masky byly naopak docela průměrné- kolagenová mi sedla víc, vitamin C mě trochu poštipkával. Isana mi nesedla vůbec měla na mě hrozně tuhé plátýnko a vůbec nedržela na obličeji, po chvíli jsem to s ní vzdala, stejně tak blbě si vedly jejich polštářky pod oči Love. Reputaci Isaně vylepšily akorát polštářky pod oči s vitaminem C a vůní pomeranče, ty byly boží a určitě si je pořídím opakovaně. 

Tak už jsme zase na konci. Už nyní můžu říct, že červen udrží tempo s předchozími měsíci, dokonce zmizí i nějaká dekorativní kosmetika. A jak to šlo v květnu vám? Na jaké polštářky pod oči nedáte dopustit? Dejte mi vědět do komentářů :)

Sabča



10 komentářů:

  1. Sabi, ráda jsem se podívala. Některé kousky znám, odličovač, krémy na ruce od Avon mám ráda. Polštářky pod oči jsou hodně příjemná záležitost.
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, musím uznat, že já Avon krémy taky hodně můžu. Teď mám na cestě tu melounovou novinku :)

      Vymazat
  2. Ahoj Sabi,
    já mám moc ráda ty od Gabrielly Salvate. Doma mám dvě další balení a taky jsem si koupila legendární Pixi, ale ty jsem ještě nezkoušela.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Haničko, tak ty jsi v polštářcích pod oči a plátýnkových maskách jednoznačně největší spotřebitel, kterého znám :D

      Vymazat
  3. ten odličovač z Rossmannu jsem si teď na tvoje doporučení pořídila a je fakt super! za tu cenu fakt boží! :D díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  4. Sabi, pěkná hromádka produktů. Mám vyzkoušenou tu Organic shop masku s céčkem. Neštípala, byla focela fajn, ale podruhé nepotřebuji. Jsou jiní favorité 😊 Parfemky od Essens jsem si jednu dobu ráda kupovala, byly moc fajn a vůně fakt odpovidaly originálům.

    OdpovědětVymazat
  5. Sabčo, já polštářky pod oči používám ty od Balea, vyhovují mi asi nejlíp a jsou myslím nejlevnější. Měla jsem i tu tužku od Dermacolu a byla jsem taky spokojená, stejně jako s odličovačem Isana (taky používám bezolejovou verzi). Do sepsání květnové spotřeby se pustím až příští týden, kdy se vrátíme domů z dovolené (jestli se úklidu po řemeslnících a pletí zahrady dá říkat dovolená :D)

    OdpovědětVymazat