neděle 23. června 2024

Balea Natural Beauty vlasovka s ibiškem a kokosovým mlékem

 Ahoj, vítám vás u dnešního článku, kterým zakončím recenzování podřady Natural Beauty a vlasovky vydané v rámci této série. Až na oranžovou řadu s makadamovým olejem mám tedy vyzkoušené všechny. 

Řada s extraktem z ibišku a kokosovým mlékem je určena pro suché a lámavé vlasy, což minimálně moje konečně přesně jsou. U kořínků se mi naopak vlasy docela mastí a mám citlivou vlasovou pokožku. Ani jeden z produktů neoplývá výraznou parfemací a kokos byste v ní hledali jen těžko. Neobsahují sulfáty ani silikony a seženete oba produkty do padesátikoruny za kus. Šampon docela obstojně pění oproti kolegovi z řady s mangem a daleko lépe vlasy vyčistí včetně vlasové pokožky aniž by podráždil nebo vysušoval. Kondicionér je takový spíše průměr a díky tužší konzistenci se z té láhve už od začátku neuvěřitelně blbě dostává a vždy si ho musíte sklepávat. Já ho rozhodně potřebuju dávat víc než jiných více hydratačních, předpokládám tedy, že mi opět dojde značně dřív než šampon. Efektem na mých vlasech bych je přirovnala třeba k Elsevé, je to takové nenadchne neurazí - na druhou stranu stojí méně penízků. Topkou z Natural beauty zůstává zelený čaj & bavlník, ten už ovšem pokud se nepletu není v prodeji a recenzi najdete zde

Zkoušeli jste něco z podřady Natural Beauty? A co vy na to? Dejte mi vědět do komentářů :)

Sabča


4 komentáře:

  1. Sabi, děkuji za tvé hodnocení. Pár kousků Balea doma mám, ale vlasovku jsem ještě nezkoušela. hezký obal.
    Přeji příjemnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Sabi, vlasovku od Baley vyzkoušenou nemám, možná jsem v minulosti mela nějaký balzám, ale jistá si nejsem. Každopádně díky za rozšiřování obzorů. 🌸

    OdpovědětVymazat
  3. Sabčo, z téhle řady jsem neměla nic. Šamponů mám ještě nějakou zásobu, tak zatím novým nákupům odolávám... Ale fajn recenze

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Sabi, super recenze, už že nemusím momentálně zkoušet ☺. Já včera od Elsevé čistící masku na vlasy a byla moc fajn. Je tedy z pánské řady, ale velmi zajímavá. Elsevé musím znovu zařadit do své hair rutiny. Měj krásný a pohodový víkend kočko. ☺

    OdpovědětVymazat