neděle 16. června 2024

Masky z Actionu IV.

 Ahoj, vítám vás po dlouhé době u již čtvrtého dílu masek z Actionu. Tentokrát tu mám trojici masek s výjevy drinků na obalech, každá obsahuje dvě blahodárné složky a jedna vyšla na necelých 15 Kč. 

Já jsem teda začala maskou Power blend kombinující řepu a acai, mile mě překvapilo, že maska nemá žádnou parfemaci. Plátýnko se dalo poměrně hezky přizpůsobit obličeji a drželo. Pleť zhydratovala zhruba podobně jako moje běžně používané sérum, takže pokud hledáte něco silnějšího tady neuspějete. 

Druhá šla na paškál kurkuma a dýně, zvláštní kombinace, že? V maskách jsem se ní rozhodně ještě nesetkala. Každopádně maska byla hezky zklidňující a vyživující, dokonce jsem se po ní omylem zapomněla namazat a vůbec to nebylo znát. 

Dokonce ani kombucha a zázvor mě vůbec nezklamala a taky byla super. Celkově tahle trojice mi sedla a klidně bych je zařadila mezi Action oblíbence spolu třeba s the MASK Dr. Pokud je tam uvidíte nebojte se nějakou do košíku přihodit, ostatně za ty peníze je to super produkt.

Co jste z Actionu naposledy zkoušeli vy? Dejte mi vědět do komentářů :)

Sabča


4 komentáře:

  1. Sabi, děkuji za tvá hodnocení! Masky z Action jsem doma ještě neměla, nějakou určitě vyzkouším.
    Měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Sabčo, já masky z Actionu ještě neměla (důvodem je absence A, v nejbližším okolí). Ale podle recenzí koukám, že tam mají spoustu variant a za dobré ceny.

    OdpovědětVymazat
  3. Já teda ještě masky z Action nezkoušela, ale budu to muset napravit.

    OdpovědětVymazat
  4. Sabi, cena - poměr - výkon je vážně povedená. Moc hezká recenze. ☺

    OdpovědětVymazat