středa 26. června 2024

Oblíbenci za Květen & Červen 2024

 Ahoj, vítám vás u dnešního článku. Dnes se zase podíváme na nějaké oblíbence, co jsem zkoušela a vlastně už skoro dodělala během uplynulých dvou měsíců. 

KOSMETIKA 
X Pel Major Moisture 3 minute treatment 
Na Elninu jsem si brala dvě masky poměrně cenově dostupné značky X Pel, tahle tříminutová stála snad 50 Kč. Obsahuje extrakt z eukalyptu a pomeranče a samozřejmě někomu může připadat volně inspirovaná slavnou maskou od Aussie. Nemá nějakou výraznou vůni, je to takový tužší kondicionér a moc hezky vyhlazuje konečky. Vlasy se po použití nejen lépe rozčesávají, ale i lépe vypadají. Trochu hloupé je balení, ale je to dnes u obou produktů, zde je problém, že lahvička je hrozně tvrdá a tak se vám to pak blbě mokrýma rukama mačká. 

Dermacol Aqua  Mycí gel na obličej s mořskými řasami
Tady je balení zase neuvěřitelně měkké a jak si můžete všimnout takřka kopíruje balení jejich Aroma Ritual řady, na které už x let spousta lidí nadává a nevyhovuje jim, včetně mě. Gel z balení vyteká hrozně rychle a přijde mi, že trochu i když je tubička zavřená, přitom dneska už je tolik možností. Je to velká škoda, protože samotný gel mimo oční okolí, kde v bezprostřední blízkosti pálí, je skvělý a výborně vyčistí aniž by vysušoval a nenechává žádný povlak. Používala jsem ho hrozně ráda a dokonce jsem zvažovala, že si ho pak pořídím a přeliju do jiného balení. 

FILMY & SERIÁLY
Bridgertonovi
Seriálům samozřejmě vládla první i druhá část nových Bridgertonových, tentokrát o příběhu Penelope a Collina, ač mi tahle série přišla zatím nejslabší. Na můj vkus se tam toho dělo až moc a nevěnovala se tolik pozornosti ústřední dvojici jako předtím. 

Fallout
Fúrie Paříže
O obou seriálech už jsem mluvila ve zhlédnuto, ale neuvěřitelně mě oslovilo jejich zpracování. Fallout je na motivy známé počítačové hry a jedná se o postapokalyptický svět po atomových útocích, dostáváme se do světa v němž bohatí uprchly do tzv. vaultů, ale ani ty nejsou až tak čisté a bez záměru jak by se mohlo zdát. Naproti tomu běžní lidé na povrchu bojují s radiací, o stravu a další hmotné statky.

Fúrie Paříže je oproti tomu seriál z podsvětí Paříže, kde fúrie má udržovat rovnováhu a spravedlnost mezi mafiánskými rody. Do toho se nám úplně omylem zamotá hlavní hrdinka, která chce pouze pomstít smrt svého otce. Velmi svižný počin na jeden víkend, pro někoho na jedno odpoledne a večer. 

HUDBA


Toť moji oblíbenci za uplynulé dva měsíce, příště nás čekají už oblíbenci letní. Sama jsem zvědavá jaké produkty se do nich dostanou. 

U nás je teď momentálně klid před bouří a žene se na nás asi pěkná "čína" dle předpovědí, tak doufám že se obejdeme beze škod a samozřejmě i všichni v okolí. Je daná výstraha na supercely a extrémní počasí. Přiznávám, že se bouřek docela bojím a mám z nich respekt. Rozhodně nepatřím mezi fanoušky, co se zaujetím sledují blesky, na druhou stranu zapršet by klidně mohlo. 

Jakou písničku si teď nejčastěji pouštíte vy? Dejte mi vědět do komentářů :)

Sabča

4 komentáře:

  1. Sabi, ráda jsem se podívala na tvé oblíbence.
    A píseň - jednoznačně novinka od Davida Gilmoura a jeho dcery Romany...
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Mám moc ráda tenhle přehled - vždycky tu něco objevím. 🙂
    Je těžké vybrat jen jednu písničku - já poslouchám pořád, ale teď už několik měsíců Too Sweet a Francesca od Hoziera - tu druhou už od doby, co loni v srpnu vyšlo album - miluju ji. ❤ A velmi jsem si oblíbila i Split Screen od Kings of Leon.

    OdpovědětVymazat
  3. Já se musím přiznat, že vlastně hudbu moc neposlouchám. A pokud jde o seriály, tak sjíždím Hercula Poirota s Davidem Suchetem. Miluju A.Ch. a Suchet je v té roli skvělý. Manžel zas až takový fanda A.Ch. není, tak využívám toho, že je na chalupě ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Sabi, já jsem hrozná konzerva 😹, Depeche Mode a občas to prostřídám K. Krylem nic jiného neposlouchám. Krásný víkend přeji. ♥

    OdpovědětVymazat

Oblíbenci za Květen & Červen 2024