středa 12. června 2024

Nové Balea limitky a produkty

 Ahoj, vítám vás u dnešní recenze. Snažím se na kosmetice v některých kategoriích trochu ušetřit, a tak u mě uvidíte více produktů privátních značek. Dneska se díky tomu společně podíváme na čtveřici značky Balea. A že bude o co stát...

Creme-Öl Bodylotion mit Arganöl und Kirsch-Düft
Olejové tělové mléka Balea umí a to dokázala už u mandlové verze. Jinak tomu není ani u nové třešňové verze, kterou já vykoukla u Klárky Škodulky pokud se nepletu. 200 ml stojí 49,90 Kč a hydratací je srovnatelné s daleko dražšími mléky. Konzistenčně to není ani moc řídké ani žádné tužší máslo, je to prostě tak akorát. Více mi sedla jemnější parfemace mandlové verze, ta třešeň je taková podstatně agresivnější. No pokud máte třešeň rádi takovou tu chemičtější tak se vám to bude moc moc líbit. Já bych příště sáhla po variantě s mandlí, ale jinak jsem byla moc a moc spokojená. 

Glücks-moment Duschgel mit zart blumigen Duft
Na první dobrou zaujme roztomilé balení s beruškama, já sprcháč kupovala i jako dárek kamarádce k narození holčičky. Sprcháč má příjemnou květinově-ovocnou (bobulovou) vůni a kromě toho i hezky pění aniž by vysušoval. Za mě vyloženě radost se ním sprchovat a jestli už Balea vychytala to lehké vysušování, tak jí v téhle kategorii budu kupovat asi o dost častěji. Přeci jen ta cena je více než přívětivá, výběr vůní velký a každou chvíli i nové limitky s roztomilými obaly. 
Dorazily i dvě nové pěny na holení, k nimž já bývám skeptická. Balea však ladí formu i na tomto postu. Pěny kromě toho, že nádherně drží a mají bohatou konzistenci i skvěle zvláčňují a ta vůně? Ta vůně ! Růžová je taková jemně malinová utlumená právě tou levandulí, nikdy by mě nenapadlo, že to bude tak fajn kombinaci a žlutá je naopak taková dortíková slaďounká. A pěny jsou ještě levnější než jejich gely na holení, takže další dobrá zpráva pro mojí peněženku. 

Dneska je to vyloženě jedna pecka za druhou a doufám, že v tomto hodnocení budu moci pokračovat. Pořídila jsem si totiž i sprchový krémový gel s roztomilým obalem s ježečkem ve výprodeji za 15 Kč a nový už letní gel na holení s vůni citrusů za 39,90 Kč. Na ty se podíváme někdy příště. 

Co vy a Balea novinky? Zaznamenaly jste některý z těchto produktů nebo dokonce zkoušely? Dejte mi vědět do komentářů :) 

Sabča


5 komentářů:

  1. Já se snažím momentálně likvidovat zásoby, takže po limitkách nekoukám. Snad jedině krém na ruce bych užila - při úklidu chalupy myslím za týden zmizí velká tuba. v zásobách ještě nějaké mám, ale samé malé, kabelkové.
    Jinak mám ale Baleu docela ráda a tyhle kousky vypadají dobře a mají i hezké obaly.

    OdpovědětVymazat
  2. Máme doma ten krém. A měli jsme sprchový gel - voněl moc hezky. Škoda, že je limitovaný. Měli jsme i s roztomilým ježečkem, ten voněl taky krásně. 🙂 Ostatní produkty jsem ještě nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
  3. Na tyhle pěny na holení slyším a čtu jen chválu. Budu je muset taky vyzkoušet.
    Sabi, měj pohodové dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Ty obaly má Balea vždycky tak krásné ♥ Zatím jsem nic z limitek nekoupila, pouze deodorant, co má připomínat parfém Baccarat, ale zda je to limitka, ani nevím :) A hodně je ze stejné řady chválený suchý šampon. Je to řada Glamorous Moment.

    OdpovědětVymazat
  5. Sabi, druhá pěna mě docela nalákala, ale já objevila nyní "ameriku" v podobě gelu na holení Isana men. Tělová emulze s třešněmi ovšem zní skvěle. ☺♥ Krásná recenze.

    OdpovědětVymazat