středa 25. ledna 2023

Balea natural beauty řada s bavlníkem a zeleným čajem pro citlivou pokožku hlavy

 Ahoj, vítám vás u dnešního článku. Přichystala jsem si pro vás další recenzi na vlasové produkty, tyto jsem dostala k narozeninám nebo svátku od tety a strejdy s rodinou. Ano, chvíli mi trvalo se k nim prokousat a recenze se taky nedá napsat hned po prvním použití. 

Jedná se o šampon a kondicionér z řady natural beauty, produkty neobsahují silikony, alkohol, sulfáty ani mikroplasty. Řada je pro poškozené vlasy a citlivou pokožku hlavy, což já momentálně mám oboje. 
Produkty jsou součástí nové přírodnější řady značky Balea, kde mimo jiné se nachází i docela fajn sprcháče, za sebe doporučuju variantu papája a konopí. Teď už ale zpět k tématu. Šampon je čirý a takový trošku alá želé konzistence, ve vlasech i přesto dobře pění a umyje až do takové té "vrzavé" čistoty, kdy vlasy máte u hlavy pak pěkně nadýchané po umytí a vypadají na chvíli, že slyšely o tom pojmu jménem objem

Kondicionér je spíš takový mlíčko je tekutější a vyživuje tak středně, já osobně v této kombinaci potřebuju ob mytí ještě masku, jinak je to na mě málo a nerozčešu vlasy. Nicméně za ty peníze, co to stojí (jeden produkt kolem 40 Kč) je to dost příjemné a nádherně svěže to voní. Tohle se mi moc líbilo a za mě povedená dvojice. 
 
Vloni mě začala Balea dost překvapovat počínaje šamponem s jablkem až k této řadě, na testování tu od nich mám ještě řadu s vanilkou od té stejné tety a strejdy s rodinou. Tak se můžete těšit na recenzi č. 2 

Sabča 


8 komentářů:

  1. Já si od této řady kupuju právě sprcháče a mám je moc ráda :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, já měla jeden z této řady také a byla jsem spokojená :-)

      Vymazat
  2. Tak tohle chci vyzkoušet! Vypadá a zní to naprosto skvěle! :)

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, no mě to vystřelilo z trenek, jak se říká :-D Dokonce tak, že přemýšlím jestli si letos nedám pár měsíců výzvu, kdy bych šetřila právě tím, že bych používala více produktů Balea hlavně v té vlasovce, čištění pleti nebo sprcháčích a naopak u kvalitnějších značkových produktů bych ráda zůstala třeba u tělového mléka. Že by to byla zajímavá výzva.

      Vymazat
  3. Sabčo, díky za recenzi. Já jsem tuhle řadu v DMku nezaznamenala (asi proto, že momentálně nepotřebuju ani šampony, ani sprcháče), takže jsem si rozšířila obzory. Kondicionér bych mohla zkusit, těch já mám děsnou spotřebu.

    OdpovědětVymazat
  4. Na tuto "novou" řadu v Dmku pouze koukám, ale věřím, že vůně může být super, vlastnosti také. Zatím jsem se celkem slušně zásobila v Actionu, čili bych neměla nic nového pořizovat. ☺♥

    OdpovědětVymazat
  5. Tahle nová řada se mi líbí. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Sabi,
    tato řada vypadá lákavě, já měla masku a byla jsem moc spokojená. Škoda toho kondicionéru, já potřebuji něco, abych to pořádně rozčesala.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat