středa 5. července 2023

Spotřebováno #53 za Červen 2023

 Ahoj, vítám vás u klasické měsíční rubriky, kde si projdeme spotřebované produkty. Přec jen na konci produktu ví člověk lépe jaký produkt je a zda by si ho znovu pořídil. 

Nivea MEN Sensitive 
Oblíbený sprcháč v naší domácnosti, poslední dobou je používají všichni muži v naší domácnosti. 

LUX Botanicals Ylang Ylang & Neroli Oil 
Tenhle sprcháč jsem měla v nějakém boxu a vůbec mě neoslovil a celkově ani značka Lux. Vypoužívala jsem ho jako mýdlo na ruce a na to posloužil celkem dobře. Vůně je taková neurazí nenadchne ylang ylang voní úplně jinak.

Balea Exotic Passion sprchový gel (letní limitka)
Typicky letní vůně alá mulťák tropické ovoce. Na léto si každoročně kupuju alespoň jedno balení podobné vůně. Sprcháč byl příjemný hezky pěnil a nepřišlo mi, že by nějak vysušoval nebo cokoliv. 
Borotalco Pure Deo Spray
Chtěla jsem začít používat deo a antiperspiranty bez aluminiových solí a taky dlouho už vyzkoušet Borotalco. No byl to docela přešlap, ale nějak jsem to spotřebovala, znovu už si to nekoupím hrozně mi to připomíná bílé pižmo do Tessori a to mi taky nevoní. 

Balea Cremedusche Milch & Honig krémový sprchový gel.
Tenhle sprcháč jsem dostala od ségry k Vánocům a byl moc příjemná. Vůně byla taková jemná, ale vydržel mi docela dlouho a vlastně vůbec nevysušoval. Byl fajn. 

Isana Secret Berries Pěna na holení 
Průměrná pěna na holení za pár peněz, asi jsem prostě víc gelová, ty gely jsou takové lepší a stačí jich málo a hodně napění. 
Balea MED 12% Urea tělové mléko
Tohle mlíko je hodně srovnávané s Excipialem a mělo by obsahovat 15% urey. Ráda bych řekla, že je to nějaký hyper super převratný, až na to že....vůbec ne. Je to tužší tělový mlíko, co se trochu déle vsakuje, ale tím to asi hasne. Efekt nějaké hydratace je docela průměrný. Je to Balea, co by člověk chtěl, ale třeba jejich séra na mazání jsou úplně v pohodě. 

Avon Encanto Gorgeous Body lotion s ylang ylang
Tady už je ylang ylang čitelné na první dobrou. Tělové mléko na to, že je vyloženě dělané jako parfemované hydratuje docela pěkně. Takto na léto naprosto dostačující, voňavé a navíc má pumpičku. 

Ziaja Tělová pěna Perníček
Zbyl mi tu z Vánoc ještě zbytek tělové pěny od Ziajy a teď mi z nějakého důvodu přišla mnohem mnohem lepší než v zimě. Krom toho, že krásně voní a rychle se vstřebává zanechává pokožku dokonale jemnou. 
Avon Nutraeffects Soothe Melting Gel Clenaser 
Další z řady Soothe kterou jsem kompletní dostala od Haničky, tentokrát melting gel cleanser. Tenhle produkt mě vystřelil z gatí je to takový čistič takové gelovo-balzámovité konzistence, krásně rozpouští makeup a čistí pleť a absolutně nevysušuje. Já se tohoto typu produktů vždycky bála, ale vidím, že zcela zbytečně. Hrozně mě to bavilo používat. 

Avon Deep Clean Micellar Water
Poprvé jsem si vzala i micelárky z téhle nějaké modré řady, přijdou mi naprosto stejné jako ty ostatní = jsem s nimi spokojená. 

Isana Odličovač na oči a rty bez olejové složky
Další můj takový odličovací evergreen, samozřejmě už mám načaté další balení a další v zásobách. 

Beauty of Jossen Green tea + Panthenol sérum 
Příjemné uklidňující sérum, akorát bylo cenově dražší za pouhých 30 ml a šíleně rychle mizelo. Jinak jsem s ním byla spokojená skvěle zklidňovalo, nenechávalo lepkavý efekt, mělo fajn funkční kapátko a bylo v elegantní skleněné lahvičce. Určitě už jsem měla lepší séra, ale nevadilo mi. 
Garnier Body Intensive Care Repairing Hand Cream
Kuby druhý nejoblíbenější krém na ruce, většinou kupuju pořád dokola ten, teď ho doma nemáme snažíme se vypoužívat ty ostatní, ale pak se tu určitě zas objeví - hlavně na zimu. Je to hutnější krásně voňavý krém alantoinem. 

Isana Dreamy Sky sprchová pěna & tělové mléko 2v1
Na Dreamy Sky řadu najdete recenzi zde. Pěna byla hodně slabá, znovu bych si jí nekoupila.

Avon Footworks Krém na nohy
Tenhle krém jsem měla načatý neskutečně dlouho, měl takovou větrovou vůní a byl taky tužší konzistence. Nebyl vyloženě špatný, ale ten červený je prostě lepší. 
Schwarzkopf Osis+ Refresh Dust 
Suchý šampon, po dlouhé době jsem zase zkoušela něco jiného než Batiste a vlastně to vůbec nebylo špatné. Za podobnou cenu je toho víc, hezky to voní a funguje to úplně totožně akorát to dělá menší bílý povlak. Až budu objednávat někde tak si ho klidně zase přihodím. 

Palette Deluxe Oil Care Color 6.70 
Tuhle Palettku jsem si někde koupila, že jsem nemohla sehnat tu mojí barvu z nouze. Vůbec mi nevyšla na celou hlavu a zezačátku se tvářila úplně rezatě, nakonec to vyšlo díky bohu do hněda, ale nepracovalo se mi s tím vůbec dobře. 

Avon Naturals Kids Sprej pro usnadnění rozčesávání s vůní manga 
Další další a zase další balení tohohle rozčesávače se slaďounkou ovocnou vůní. Kam se hrabe Gliss kur :-D už mám v koupelně další balení a další objednané. 
Isana - recenze na řadu s ceramidy zde 
- recenze na řadu Dreamy sky zde.
Oriflame Miss Giordani
Parfémovaná voda 50 ml se dá sehnat do 400 Kč, já jí měla snad okolo 300 Kč. Hlava grep, bergamot, břečťan, mangoTzv. střední tóny – Srdce nastupuje po několika minutách, po odeznění hlavy. Vydrží obvykle 2-3 hodiny.Srdce - frézie, pivoňka, růžový pepř, konvalinka Tzv. nízké tóny – poslední a nejdelší fáze parfému. Vydrží asi 4 hodiny, ale může to být i celý den. Základ- pačuli, santalové dřevo, vanilka, malina, pižmo. Průměrná, v druhé polovině mi už ani nevoněla. 

Lee Stafford Grow it longer 
Parádní vlasovka z drogérie za ještě docela snesitelné ceny. Psala jsem na ní samostatnou recenzi zde

Essence Fix & Last 18 hour fixační sprej
Parádní levný fixační sprej za 80 Kč s super rovnoměrnou střičkou a docela slibným efektem. Už jsem si pořídila další balení. Catrice fixační sprej prodlouží výdrž o něco víc, ale taky víc stojí a rychleji mizí. 
Tentokrát se mi tu sešly pouze troje odličovací tamponky z toho dvakrát Cien - ten je naprosto bezkonkurenční a pak jedna Isana tu používám taky poměrně ráda, ale Cien za mě vede. 
Balea Vodní svět masky recenze - zde
Action masky recenze - zde 
Holika Holika masky recenze - příští týden v neděli 
A pak už nám tu zbývají jen dvě Isana Dreamy Sky zahrnutá v samostatné recenzi na tuto řadu, to byl těžký průměr všechno s vyjímkou tělového peelingu a moje oblíbená dvoukroková maska na nohy od značky Balea. 
Perlux Washing Pearls White 
Kapsle na bílé prádlo složené ze složky prášku a gelu 10 kapsliček v balení. Pracovalo se mi s nima dobře, mám tu ještě jedno balení a uvidím co na bílé pořídím pak, ocením určitě i nějaké tipy. 

Balea Fairytale hlavice do holítka
Tenhle měsíc jsem kromě dodělání balení hlavic obměnila i holítko za nové. Ano, zase to stejné neb jsem spokojená. 

Tenhle měsíc to bylo spotřebováno klasické Sabči bych tak řekla a jsem se spotřebou spokojená. Ještě jsem dodělala denkmit prací gel na barevné prádlo, ten jsem zapomněla vyfotit, ale stejně mi moc nevyhoval, takže vlastně o nic nepřicházíte. A jaká byla vaše spotřeba v červnu? Dejte mi vědět do komentářů :)

Sabča


7 komentářů:

  1. Sabčo, slušná spotřeba. Já budu mít za červen taky docela slušnou spotřebu (teda na mé poměry).
    Z tvých kousků znám všeobecně profláklý odličovač od Isany, který používám už docela dlouho, a pak peeling Dreamy Sky, který používám zrovna teď a přijde mi fajn

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Sabi, tak čistič od Avonu moc ráda vyzkouším. Děkuji z doporučení. Jejich mangový rozčesávač na tvůj popud mám stále doma - nenačatý. Hrozná jsem.
    Měj pohodový den.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Eri, doporučuju všema deseti. Já si teď na sprpen teda objednala ten z nové Planet spa řady s bílým čajem, tak jsem zvědavá.

      Vymazat
  3. Moc pěkná spotřeba, pro mě hromada nových produktů. Já z tvého uvedeného měla jen ten sprcháč od Balea Milch&Honig.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Sabi,
    je to moc pěkná spotřeba, mně to v červnu taky šlo, červenec bude očividně slabší. Ten krém na nohy z Avonu (červený) je podle mě taky nejlepší, doma mi už došel, takže v srpnu si ho budu objednávat znovu.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Spotřebováno za Duben 2024