středa 26. července 2023

Isana letní limitované edice: Tělové peelingy

 Ahoj, vítám vás u dnešního článku. Opět se spolu podíváme na nějaké ty limitky a opět na Isanu. Léto ještě nahrává mým už tak oblíbeným tělovým peelingům a Isana přišla hned s dvěma - krémovým melounovým a cukrovým s kokosem a plumérii. Každý stojí stovku a my si je to společně zhodnotíme. 

Krémový melounový 

Ten jsem zkoušela jako první, za jedno se mi tak nějak podvědomě hodil ke sprcháči, co jsem měla zrovna ve sprše. Voní jako typická melounová žvýkačka, taková ta vůně co skoro každý zná. Jedná se o bílý krémový peeling s melounovými zrníčky. Obrušuju spíše šetrně a jemněji, ale pořád bych řekla, že nějakou službu zastane. Docela rychle mizel a občas mi přijde že se spíš hned spláchne do odpadu a čus než, že by se postupně rozpouštěl.


Cukrovo olejový s plumérií a kokosem

Doufám, že si tuhle "havajskou" kytičku nepletu s jinou, ale tahle kytka mi ve všem připomíná vůni/parfemaci modelíny a to hodně kazí celý dojem. Jinak se jedná o peeling konzistenčně podobný Dream sky s vysokou obrušovací schopností, který pomalu jakoby taje pod rukama. Asi mám tenhle druh celkově raději. 

Zkoušeli jste nějaký z nich? Dejte mi vědět do komentářů. Jinak pokud máte rádi spíše ty krémové, tak jsem koukala, že je DM vyprodávalo od Dove, tak mrkněte. 

Sabča

4 komentáře:

  1. Já se musím přiznat, že jsem peelingy začala používat nedávno, tak ještě nemám jasno, který typ mám raději. Teď používám Dream sky a docela mi vyhovuje, takže by mi asi vyhovoval i ten kokosový. Ale přiznám se, že tuhle limitku jsem vůbec nezaznamela a to jsem v Rossmannovi byla asi před měsícem.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Sabi,
    tyto peelingy mi nějak unikly, a když čtu tvé hodnocení, tak mi to zase tolik nevadí. Peelingy Dove bych si docela pořídila, ale nevím, jestli se dostanu do DM.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Já používám tělový peeling od Australian BodyCare a ten je tedy skvělý. Je pěkně hrubý, takže pokožku zbrousí dokonale.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, mažu do Rossmanna, mám to cestou u Anděla, díky za tip kočko. ♥

    OdpovědětVymazat

Spotřebováno za Duben 2024