středa 19. července 2023

Balea Dreamy Peach Fuss & Bein Schimmer Lotion & Parfum | Péče o nohy minirecenze

 Ahoj, vítám vás u dnešního článku, který bude věnovaný řadě na nohy s broskví. Já jsem jí dostal už relativně dlouho od Haničky, tak nevím zda je ještě k sehnání.


Krém na nohy

Krém by měl kromě broskve obsahovat i bambucké máslo a udržovat nohy vláčné a jemné. Jedná se o poměrně tekutou konzistenci plnou shluků zlatých třpytek. Hydratace to moc neudělá, třpytky reálně moc nefungujou a vzhledem k tomu, že já si mažu nohy na noc ani nikoho neošálí. 

Parfém na nohy

Sprej na nohy jsem si myslela, že bych mohla používat do bot. No tak nemohla protože taky obsahuje šílený množství třpytek. Vůni broskve mi to moc nepřipomíná a tak moc nevím na co bych to použila, což je moje momentální dilema u obou produktů a přemýšlím, že je spíš posunu dál mamce nebo někomu, protože mi zkrátka ale vůbec nesedí a nohy mám teď ve stavu kdy vážně potřebuju vyndat červený Avon krém na nohy. O to víc mě to mrzí, když to byl vlastně dárek. 

Máte nějakého favorita, co do péče o nohy takto v létě? Podělte se se mnou v komentářích :)

Sabča

4 komentáře:

  1. Sabčo, v péči o nohy favority nemám, používám, co mi přijde pod ruku (občas i krém na ruce :D). Teď mám načatý krém na paty od Dermacolu a je to za mne takový průměr.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Sabi,
    to mě mrzí, že ti to nesedlo. Já nedám dopustit na Avon. Jejich krémy, spreje, peelingy i masky používám pravidelně.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Sabi, tak pro je to nóvum, ale třeba ještě jsou sem tam produkty k dostání. Prima večer. ☺
    Měj pohodový den.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám ráda péči o nohy od Kneipp. Teď se chystám na produkty od Australian Bodycare. U tvých zmíněných produktů by mi hlavně vadily ty třpytky.

    OdpovědětVymazat

Spotřebováno za Duben 2024