čtvrtek 6. července 2023

Zhlédnuto #13 - Narcos, Black Mirror, Královna Šarlota, Bullshit

 Ahoj, vítám vás u dalšího zhlédnuta. Nějakou dobu mi trvalo posbírat tyhle tituly a Narcose ještě nemám dokoukaného všechny série, nicméně jdeme na to. 

Zdroje: decider.com, kfilmu.net, image.pmgstatic.com, královna Šarlota

Královna Šarlota: Příběh Bridgertonových 

Prequel seriálu Bridgertonovi, ve kterém mladičká Šarlota po svatbě s králem Jiřím prožívá velkou lásku a jejich sňatek promění svět anglické smetánky. Nádherná a strašně smutná minisérie o královně Šarlotě, po které si zase jednodušeji spojíte některé reálie se sériemi, co už jsme všichni mohli vidět. Já Bridgertonovi absolutně miluju, takže mě bavilo i toto. 

Narcos

Seriál, kterému jsem se dlouho bránila o narkobaronovi, kde hlavní hrdina je jak jinak než Pablo Escobar. Ten seriál je naprosto bravurně zpracovaný a všechno je až mistrně vykreslené, do smrti Pabla je to jízda, je to skvělý a nápaditý. Bohužel potom už to říct nemůžu, vlastně je to i bod, na němž jsme momentálně trochu zamrzli. 

Black Mirror 6. řada

Nejnovější řada černého zrcadla přináší dalších 5 nových příběhů 5 epizod. Část z nich se odehrává v minulosti, což nás trochu zarazilo. Dokonce v jedné epizodě je i zmíněná Česká republika a jedna z postav se jmenuje Babiš :-D (LOL). Za mě úplně nejlepší epizodou je Beyond the Sea a nejděsivější Loch Henry, po tom se mi vážně nespalo úplně dobře. 

Bullshit

Klasická oldschoolová americká komedie na páteční večer. Hraje tu spousta slavných herců, kteří mi přijde, že snad vždycky začínaly na takových bullshitech no :-D Nic si z toho nevezmete, ale není to nejhorší. 

V poslední době je zase na Netflixu spousta naprosto božích nových kousků, tak už je mám na seznamu a snad se ke všemu časem dostanu. 

Sabča

5 komentářů:

  1. Ahoj Sabi, jsem hrozný barbar. Já občas tak do kina, ale i na to nyní nějak není čas a energie.
    Měj pohodový den.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Eri, z toho si nic nedělej. Chápu to, taky to občas tak mám, někdy už člověk po celodenním vytížení nemá buňky na to vnímat něco dalšího a nebo prostě nemá čas.

      Vymazat
  2. Já už viděla Black Mirror. :-) Bridgertonovi mám ráda, ale tuto sérii jsem neviděla. Teď sleuduji minisérii podle skutečné události - Dokument o malém chlapci Gabrielovi Fernandezovi, který byl utýrán rodiči k smrti. :(

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, tak to s těmi Bridgertonovými doporučuji napravit.

      Vymazat
  3. Ahoj Sabi,
    já jsem četla původní knižní sérii o rodině Bridgertonových a ten seriál, ač mě baví, se jí vůbec nemůže rovnat. Řada o královně Charlotte mě moc nebavila, už se těším na Colina a Penelope.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Spotřebováno za Duben 2024