čtvrtek 29. srpna 2024

Zhlédnuto #27 - Kleo, Emily in Paris, Jmenuju se Earl, Káry znovuzrozené

 Ahoj, vítám vás u další směsici filmových a seriálových typů. Dnes tedy pouze těch seriálových...

Zdroje: Kleo, Káry znovuzrozené, Jmenuju se Earl, Emily in Paris

Kleo 2. řada

Vyšla druhá řada Kleo, první řada byla vyloženě špionážní retro thriller s neotřelým humorem se spoustou akce. V druhé řadě Kleo daleko více řeší svou minulost a upřímně už to nemá takový drive jako řada první. Mě to úplně moc nebavilo a měla jsem problém udržet pozornost. 

Emily in Paris 1. část 4. série 

Na tohle se těšilo hodně lidí, já to slupla během chvíle a zase mě to bavilo. Na jednu stranu je to jednoduché, vizuálně veselé dílko, kde se neřeší nějaké hluboké životní problémy a co si budeme to každý občas potřebujeme. Taky se nám tu nadále vyvíjí milostný trojúhelník Alfie vs. Gabriel a Emily. Těším se na druhou část a zatím to stále neztrácí na chytlavosti, jen bych asi ocenila, kdyby Netflix přestal série rozdělovat. 

Káry znovuzrozené 

Další z reality show, kde se renovují auta. Tady dle přítele prací na těch autech asi nejlepší, ač celou show moderuje Chris Redd, co jsem tak pochopila komik za nás dost trapný, tak co se samotných aut týče - moc pěkná práce. Smyslem seriálu je, že vyberou dle přihlášek někoho, kdo má doma vrak, kterému by chtěl vrátit život a pak z toho udělají auto doslova na míru tomu člověku, jeho koníčkům a potřebám. Trochu jsme si teda říkali, že proč dělat auto někomu, kdo stejně ho nebude pak finančně schopen v nějakém slušném stavu zachovat, ale bylo to hezky udělané. 

Jmenuju se Earl

V rámci sledování tradičních klasik, co do starších seriálů jsme už teď téměř na konci poslední série Earla a ač jsem se tomu zezačátku dost bránila moc se mi to líbilo a přijde mi, že ty čtyř série hrozně utekly. Netuším na co budeme koukat až to dokoukáme, dost nám vyhovují i ty krátké epizody a samozřejmě u toho člověk nemusí úplně přemýšlet. 

Až na Kleo mě z dnešního výběru bavilo všechno. Jaký klasický starší komediální sériál byste mi doporučili? Už máme za sebou Teorii velkého třesku, Jak jsem poznal vaši matku a teď i Jmenuju se Earl a přiznám se, že Přátelé mě vůbec nebaví.

Sabča

7 komentářů:

  1. Sabi, tady jsem nepolíbená :o) Marně přemýšlím, co ti doporučit...
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Sabčo, my můžeme pořád dokola koukat na Comeback a pak na MASH. Jinak v seriálech taky moc zběhlá nejsem ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Sabi, já ve svém věku začala sledovat Emily in Paris od začátku a docela mě to chytlo, je to milé, vtipné. Jinak s mužem sjíždíme spíš krimi seriály, např. Podruhé mě neoklameš, Clickbait, Neuvěřitelná atd.

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Sabi, tak to je moc zajímavý výčet, kromě Emily nic z tebou zmíněných filmových záležitostí neznám, takže super tipy. Já doporučuju seriál Medvěd o mladým šéfkuchaři vracejícím se do Chicaga, kde má vést rodinnou prodejnu sendvičů. Snaží se změnit k lepšímu prodejnu i sebe samotného a musí pracovat s neotesaným kuchyňským personálem, který se nakonec stane jeho druhou rodinou. Je to vtipný a docela milý. Tak zatím páááá

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Sabi,
    mohla bys zkusit Sex ve městě nebo Chirurgy. Hodně mě baví Chicago Fire, to by se mohlo líbit i Kubovi. Viděla jsem Emily a bylo to fajn.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Dívám se jedině na Emily :) To je skvělý seriál

    OdpovědětVymazat
  7. Já občas mrknu na nějaký díl Jmenuju se Earl, ale jinak nic moc nesleduji.

    OdpovědětVymazat