středa 14. srpna 2024

Moje oblíbené produkty z Rohlíku

 Ahoj, vítám vás u dnešního článku. Napadlo mě po delší době trochu změnit téma a zabrousit i k jídlu. Čas od času objednám na Rohlíku, obzvláště nyní jak je uzavírka je to pohodlnější než jezdit 20 km na nákup a dalších 20 zpátky. To se sice ze změnou práce změní neb si budu moct dojet nakoupit po cestě domů konečně. Nicméně svoje oblíbence jsem si na Rohlíku udělala, a tak mě napadlo vám je představit. Veškeré fotky jsou přímo produktovými fotkami z webovek Rohlíku. 

Zezačátku když jsem začala objednávat jsem často brala Lesní směs od Agro Jesenice - stojí 35 Kč a s banánem z toho uděláte fajn smoothie. Když už jsem u toho mraženého Rohlíkovi ovocné nanuky si též zaslouží vaši pozornost, ve složení najdete ovoce, vodu a třtinový cukr žádné sajrajty a chuťově jsou báječné, my máme nejraději zřejmě mangový za 24 Kč. Přítelovi na svačinu brávám Trio pomazánek od Krajánka kombinující turistickou,  česnekovou a pikantní sýrovou, věřím že se to bude hodit i někomu v případě přípravy menšího občerstvení. Stejně tak listová vyválená těsta Pappudia mohu doporučit. Když si chci dát nějakou laskominu a ne zrovna jogurt tak Krupička s Grankem je super volba. Pokud máte rádi krupicovou kaši s grankem bude vám chutnat i tohle. Poslední z tohoto obrázku je svíčková od Honzy Bureše s karlovarským knedlíkem, až na ten knedlík je to totiž přesná chuť svíčkové, co dělá moje babička a v životě jsem neměla lepší. Je to teda poměrně drahá sranda, proto jí beru jen když je v sekci Zachraň jídlo čili před expirací. 
Co se týče kategorie takových věcí "na přilepšenou" neboli můžeš bez toho v klidu žít, ale když si budeš chtít dát něco lepšího či se odměnit jídlem mám i zde pár typů. Začnu absolutně skvělým karamelovým topingem od Marks & Spencera - já teď v létě to používám do ledového kafe, ale dá se to dát na zmrzlinu, palačinky a další laskominy. Výborně chutná s lehkým dotekem soli a je akorát tak tekutý. Dále tu mám víno Cibulka, konkrétně Pálavu - ta je z obvyklého výběru cenově:kvalitou asi úplně nejlepší a pohybuje se do 200 Kč. K ní pak můžete zakrojit paštiku z kachních jater a portského vína nebo bylinkovou goudu, paštika u mě vede o něco víc na opečeném toastu s dotekem brusinkového džemu je to nebe v hubě. A na snídani pak rozhodně jejich lísko-oříškový croissant ač se prodraží, tak je výborný nadýchaný, úplné pohlazení po duši. 
Skončíme prakticky - privátka Rohlíku, co do mléčných produktů Mill - já od nich zbožňuju hlavně sýry ať eidam, tak nivu či italského typu a mají úplně v pohodě i jogurty, mléko a další věci a za snesitelné ceny. Když pak dělám nějakou asijskou nedám dopustit na sojovku od Kikkomana s nějakou obyč se chuťově nemůže rovnat, je to prostě třešnička na dortu a skvěle doladí každý pokrm. 

Tím bych to pro dnešek uzavřela. A co vy? Nakupujete na Rohlíku nebo dáváte přednost výběru v kamenné prodejně? Máte tam případně nějaké oblíbence? Dejte mi vědět do komentářů :)

Sabča 


9 komentářů:

  1. Sabi, ráda jsem se podívala. Zatím jsem těchto služeb využila jen párkrát (před velkou oslavou a tak). Děti v Praze takto často nakupují, chodí domů v době, kdy zavírají už i jejich Vietnamci :o) Občas je poprosím o objednání něčeho od Marks and Spencer, když zrovna nemám cestu do centra Prahy...
    Měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Helčo, to úplně chápu. Já teď budu využívat víc poskromnu když mám nějaké obchody cestou z práce, ale občas to bylo vysvobození, když člověku už nezbýval někdy čas na nákup.

      Vymazat
  2. Sabčo, já většinou nakupuju cestou z práce nebo pak nakupujeme cestou na víkend (teď třeba momentálně v Lidlu v Humpolci, kam mne manžel jezdí vyzvednout k autobusu z Prahy), takže tyhle služby nevyužívám. Sousedka (85+) si Rohlík chválí, že je to jediná z tohoto typu firem, kde se dá objednat přes telefon. Mně trochu vadí, že řidiče, co pro něj jezdí, zaměstnává na "švarcák" (což není dlouhodobě výhodné ani pro ty lidi, a už vůbec ne pro stát, jen pro pana Čupra)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, já si teď oblíbila poměrně dost Globus, protože ho mám nejvíc cestou a mají všeho hrozně velký výběr, ale obědy z jejich restaurace mi příliš nechutnají. Takhle pro seniory, maminky s dětma nebo když zkrátka není čas se stavit na nákup je to super, že ta možnost je. Já mám kamarádku, co pro ně jezdí a jak to má a nemá nevím, ale je spokojená.

      Vymazat
  3. Ahoj Sabi, to je super článek, skvělý nápad. Privátky Rohlíku jsou super. Já ještě hodně kupuji ovoce, zeleninu, zmrzliny a maso vč. ryb a korýšů. Naopak toping od M&S jsem měla taky a vůbec mě neoslovil. 🫠 Měj krásný víkend. ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Sabi, docela jsi mě nalákala na sojovku. Jinak zatím jsem na Rohlíku ani třeba Košíku neobjednávala, vždy nějak zajedeme na nákup do Teska, co máme u nás poměrně velké. Ale jednou třeba vyzkouším 😊

    OdpovědětVymazat
  5. K nám už sice Rohlík taky dorazil, ale ještě jsem si tam nic nekoupila.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Sabi, já tam nakupovala hlavně během covidu, teď jen nárazově. Mám ráda třeba jejich ovoce, mléčné výrobky a šunku, která je ale hodně drahá. Jinak nakupuji běžně při cestě domů z práce.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat