čtvrtek 22. srpna 2024

Nákupy & Novinky - Vinted, Yves Rocher, Avon, Rossmann, veteran burza, dárky od Haničky, u kamarádky ve skříni...

 Ahoj, vítám vás u dnešních nákupů a novinek. Část tu bude ještě červencová a bude tu dost věcí, které jsem dostala i darem. 

Na veteran burze v Chotusicích, kam s přítelem zhruba jednou ročně, když nám to vyjde jezdíme jsem si vybrala dva hrníčky s podšálky z růžového porcelánu zdobené květinovým vzorem. Schovám si je rozhodně na barák, mě moc na vystavování věcí neužije čili je budu používat. Cena za oba byla 300 Kč a já už si sakra nesmím žádné hrnečky kupovat, už jich máme vážně hodně, rozhodně víc než potřebujeme. Plně chápu, že pro někoho tenhle styl není, ale za mě jsou úplně princeznovské, čajový dýchánek vibe. 
Po dlouhé době jsem koukala na Vinted a narazila jsem na tyhle puntíkaté šaty, já a puntíky to je prostě láska. Navíc jsou volného střihu s vázačkou u krku a dají se bez problému vynést třeba i do divadla nebo na formálnější událost a stály mě pouhých 166 Kč včetně poštovného. Původně jsou z H&M, já jsem si je doladila bílým páskem. 
V práci jsem kromě kytičky a orchideje dostala i nádherný malovaný hrníček a drátěný zápich do kytičky. Oboje se mi moc líbí, já mám tenhle pro někoho spíše chalupářský styl ráda. 
Kamarádka třídila skříň takže se ke mě dostalo pár nových kousků oblečení. Bílá vestička s třásničkami, květovaná košile bez rukávů nebo dvě basic trička Tommy Hilfiger a šedé volné Vans, co si nechám na spaní. Legíny se síťovanými průstřihy jsem posunula mamce, na mě byly malé. Ignorujte náš rozervaný gauč, ale nový si budeme pořizovat až na barák, tak to s tímhle musíme už nějak doklepat. 
Hanička mě upozornila na doprodeje tuším snad nějakých zimních limitek na Yves Rocher. Já už doma neměla ani jeden tělový peeling, takže jsem si vzala rovnou dva - variantu Milky Almonds i Juicy Berries. Přihodila jsem  jemný kondicionér , protože jsem v rámci nákupu měla zakliknutý jako dárek šampon, ale nedošlo mi, že když si uplatním slevu za body nedosáhnu na nárok na dárek. Nicméně nákup těchto třech položek jsem sfoukla i s poštou za 350 Kč, to mi přijde na YR super. 
Během menšího nákupu pečiva a jogurtů jsem vzala i aviváž z nové řady Lenor Purity, kde se mi kromě této Ocean Breeze moc líbila i taková tmavě zelená s eukalyptem, cedrovým dřevem a pinií. No tu si vezmu příště, sáhla jsem po téhle modré s takovou krásně čistou vůní za 90 Kč. 
Opět jsem dělala u Haničky objednávku v Avonu, vzala jsem si moje oblíbené micelární vody pro citlivou pleť, kousek za 129 Kč. Vybrala jsem si i sadu na problematickou pleť s alkoholovým tonikem a čistící pěnou za 119 Kč. Alkoholové tonikum používám hlavně když si trhám obočí nebo seřezávám drobné chloupky. 
Doplnila jsem i moje oblíbené krémy na ruce i nohy, na nohy jsem vzala velké XXL balení na tvrdé paty za 79 Kč a z výprodejové stránky pak krém na ruce s mandlovým mlékem za 39 Kč. V tomtéž výprodeji zrovna byla i maska na vlasy s kera-panthenolem za 149 Kč, ale Avon masky mi vždy vydrží déle než třeba Balea, objemově jsou též větší. 
Hanička je velmi štědrá a dorazilo mi s mou objednávkou i hodně dárečků z jejích letošních cest. Z Irska tu mám záložku do knížky s panoramatem irské přírody a z Německa předpokládám masky Bigood s rakytníkem + Q10 a heřmánkem. Také jsem dostala třpytivý Rituals olejíček na tělo a SPF ve sticku od Salt & Stone, o němž jsem zmínila, že bych ho ráda vyzkoušela. Mám moc ráda SPF ve sticku od Beauty of Joseon, tak jsem zvědavá jaké bude toto. Vloni jsem měla parfém ve stejné vůni jako je tenhle krém na ruce Yves Rocher, takže mi tutově bude vonět. A borec na konec dárečků od Haničky je jednorožčí pěna do koupele. tetesept 
Tradiční měsíční větší drogérkový nákup jsem udělala na e-shopu Rossmanna. Na začátek z praktického šuplíčku troje odličovací tamponky po 24,90 Kč za balíček a dvě Syoss Oleo Intense barvy v teple měděném odstínu, kousek za 149 Kč.
Jelikož léto ještě neskončilo z tělové péče jsem si dopřála toto mangové duo. Obě značky jsem chtěla nějakou dobu vyzkoušet. Jean & Len mě zaujalo jejich krásnými něžnými obaly a mám tu od nich sprchový gel s avokádem a mangem za 89,90 Kč. Od Beauty Jar jsem si k tomu nakombinovala body scrub za 129 Kč, už přes balení pronikavě voní. 
Ehm, o pár řádků výš jsem zmiňovala tuto aviváž, a protože ta se nikdy neztratí do objednávky jsem tuhle novou Lenor Purity aviváž s cedrovým dřevem a pinií přihodila za 99,90 Kč. V rámci pleťové péče jsem si vzala dvě masky se zeleným čajem, obě po 39,90 Kč - značka Jigott a značka Tenzero, Tenzero je teď všemi blogerkami velmi chválené. 
A tímhle to pro dnešek zakončíme. Objednávku na Rossmannu jsem zakončila bází pod makeup Essence Hydro Hero primer, tento jsem poslední z téhle řady bází ještě nezkoušela a stojí do stovky. Zelená i růžová varianta mi dost sedly, uvidíme jak si poradí modrá. Modrou jsem pak vzala i Niveu antiperspirant s názvem protect & care za 59,90 Kč. Top coat už si musím nalévat z lahvičky, protože štetečkem na něj již nedosáhnu. Jako nový jsem si vzala cenově dostupný Rival loves me rychlesnoucí vrchní lak za 54,90 Kč. Celkem jsem platila 1035 Kč. 

Čím jste si udělali naposledy radost vy? Dejte mi vědět do komentářů :)

Sabča








9 komentářů:

  1. Sabi, hned první nákup je parádní - ty hrnečky jsou romantika sama. A romantika pokračuje - šaty ti nesmírně sluší, dobře si udělala. Skvělý kup.
    Ráda jsem se podívala.
    Přeji pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Helenko, že ano. Už aby jsme se stěhovali, úplně vidím jak si na verandě vychutnávám ranní kávičku. I tobě pohodový den :)

      Vymazat
  2. Krásne šaty aj hrnčeky... Ja som si tiež minulý víkend kúpila jesenný hrnček z Pepco (a hneď som ho použila na fotky k jesennému článku :D ). Obdivujem tvoje zásoby kozmetiky, mne vystačí jeden krém na tri mesiace aj dlhšie... Takéto zásoby by som asi nespotrebovala :/ :)

    OdpovědětVymazat
  3. Fajn nákupy. Já si myslím kupovala jen v Kik ve výprodeji khaki tílko, jinak vlastně myslím samé potřebnosti. Ale čeká mne nákup dalších slunečních brýlí - už opět jsem jedny zničla :(.
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, sluneční brýle jsou nekonečný příběh, já vždycky vím kde mám jedny, přitom mám tak troje v různém stádiu rozkladu :D Tílka z Kiku nejsou vůbec špatná, co si pamatuju.

      Vymazat
  4. Ty hrníčky se mi moc líbí. Mamka má hrníčky taky ráda, a tak je jich u nás doma opravdu hodně. 🙂
    Šaty jsou krásné a tobě moc sluší.
    Já si nedávno koupila knížku ze série Mason - druhý a třetí díl jsem dostala od sestry, první jsem naštěstí sehnala, neboť byl všude vyprodaný. Tyhle knížky jsem si chtěla koupit už dlouho, takže jsem za přírůstky do knihovny ráda. 🙂
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  5. Super nákupy, Sabi 😊 Ty hrnečky jsou naprosto boží 😍😍 Šatičky ti moc sluší. Rossmann teď jede s kosmetikou a nejen pleťovou, ale i vlasovou a tělovou, určitě chci taky něco z nových značek vyzkoušet. Ale teď si udělám asi radost a objednám si zase čistící balzám od Emmy Hardie. A koupila jsem si pár knih 😊

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Sabi, už zítra vyjdou u mě nákupy a novinky a ty budou akt nabušené:-)
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  7. To je opět velká zásoba kosmetiky. Já se snažím redukovat co to jde, teda poslední dobou spíš nejde :D

    OdpovědětVymazat