středa 28. srpna 2024

Aktuálně používaná dekorativka: Rival loves me Miss Curvy řasenka, Rimmel Wonderfull Brow gel na obočí

 Ahoj, dneska vás vítám u recenze na dekorativní kosmetiky, o té jsme si naposledy mimo nějaké oblíbence psali v květnu. Dneska tu mám řasenku a gel na obočí, po dlouhé době mi odešla do věčných lovišť výborná Fenty Beauty řasenka. 

RIVAL Loves Me Miss Curvy řasenka

Po rozmazlování se Fenty Beauty řasenkou jsem si pořídila zase nějakou levnější a to od privátní značky Rosmanna za 89,90 Kč. Kartáček je ve tvaru přesýpacích hodin, vzdáleně připomíná třeba Scandaleyes od Rimmelu akorát je ještě větší velikostně bych ho přirovnala k miss sporty pump up řasence. Je tedy třeba nanášet obzvláště na spodní řasy opatrněji. Mile mě překvapila výdrž, ačkoliv řasenka není voděodolná v 36°C vedrech se držela skvěle, vířivku už teda nezvládla, ale to se jí nemůžeme divit, však reálně stojí méně než kafe v drahé kavárně nebo obědové menu v levné vývařovně. Neslzí mi z ní oči a dobře se odličuje, efekt dělá poměrně průměrný. 

Rimmel Wonderfull Brow gel na obočí

Kupovala jsem ho tuším na Elninu a stál snad 85 Kč, takže opět velmi budget-friendly. Můj first a nakonec nejen first impression bylo proč to má sakra tak hrubý ten aplikátor? Však to je reálně úplně zbytečné! Hmota jako taková dělá pěkné obočí a neuvěřitelně drží, občas mám až problém to odlíčit. Bohužel pokud nezmění štěteček na aplikaci, tak si ho znovu 100% nekoupím. 

Jste tým levné řasenky nebo dražší řasenky? A jaká je vaše oblíbená? Dejte mi vědět do komentářů :)

Sabča

5 komentářů:

  1. Sabi, ráda jsem si přečetla o tvých zkušenostech. Řasenky celkem střídám, dost mě překvapila kvalita a výdrž náplně řasenky z YR - mini verzi jsem měla v adventním kalendáři.
    Měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Sabčo, ani jeden kousek neznám. Já posledních několik řasenek dostala (Glanz box, dárek k nákupu, od mámy), takže výběr nebyl v mých rukou :)

    OdpovědětVymazat
  3. Sabi, vyzkouším levnou i drahou řasenku, jde mi o výsledek, ve finále je mi pak asi jedno, od jaké značky řasenka je.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Sabi, na ceně mi nezáleží, jde mi o ten efekt. Mám ráda tu Fenty a pak zelenou od Clinique a jednu od Lancome - ze spektra těch dražších. Mezi levnější patří Unlimited z Avonu nebo žlutá od Miss Sporty.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Moje nejoblíbenější řasenka je žlutá od Miss Sporty.

    OdpovědětVymazat