neděle 26. května 2024

Yves Rocher řada na objem vlasů s peptidy z quinoy

 Ahoj, vítám vás u dnešní recenze. Vlasovku Yves Rocher už ode mě znáte - recenze na řadu pro barvené vlasy zde a na poškozené vlasy zde. Dneska tu máme řadu pro objem vlasů s peptidy z quinoy. Opět každý z produktů seženete okolo 200 Kč, to pokud vám značka sedne jako mně není vůbec tak moc. 

Šampon má tradičně 300 a kondicionér 200 mililitrů, já bych určitě ocenila stejně velké balení kondicionéru jako jest šamponu páč mi to nikdy nevyjde. Šampon vlasy velmi šetrně vyčistí od nečistot a mastnoty aniž by dráždil nebo vysušoval vlasovou pokožku. Stačí ho trochu - vážně pěkně pění a má bohatou konzistenci. Krémový našlehaný kondicionér tomu dodává pomyslnou třešničku na dort, neuvěřitelně hydratuje bez zatížení a tahle dvojka dodá vlasům lesk, že si přijdete jako z reklamy. 

Jak třeba tělové mléka od Yvesu nemůžu ani vidět, tak u vlasovky si vždycky říkám tak to je objev roku proč já vůbec zkouším jiný podobně drahý vlasovky, když tohle prostě odvede tu práci?  Miluju! Určitě ještě plánuju vyzkoušet tu detoxikační řadu a asi už se na Yvesu co se týče lepší vlasovky ustálím a budu akorát střídat s levnější drogérkou - moje vlasy jsou potvory a rády si zvykají a pak dělají jakože jsem je ale vůbec neumyla.

Pokud jste Yves Rocher vlasovku ještě nezkoušeli tak doporučuju všema 10 a co si budeme vyjímat se bude určitě i jako dárek, díky těm obalům. 

Co vy a Yves Rocher? Máte tam nějaké své oblíbence? Dejte mi vědět do komentářů :) 

Sabča


9 komentářů:

  1. Yves Rocher mám ráda, ale nenakupuji tam často. Tuto řadu vůbec neznám, navíc to není nic pro mě, objem mám až až :-D

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, já se musím přiznat, že tím určením se nikdy neřídím. Protože mi o něj paradoxně nejde, spíš mi jde o mycí schopnost šamponu a hydratační u kondicionéru. Nějaké objemy, opravy, barvy to nepozoruju absolutně u žádné vlasovky nějaký rozdíl.

      Vymazat
  2. Řadu v péči o vlasy jsem ještě nezkoušela, ale produkty značky doma používáme. Určitě se podívám. 🙂
    Měj hezký den, Sabi.

    OdpovědětVymazat
  3. Sabčo, já už nějakou vlasovku z YR měla a byla jsem celkem spoko, byť tedy zas na zadek jsem si z ní nesedla. Možná teď zas něco vyzkouším (jestli mi pošlou kód na narozeninovou slevu ;-)). Já z YR miluju jejich kokosové tělové mléko a krém na oči z řady Riche. Jinak s těmi kondicionéry to mám podobně - většinou mi šampon vydrží déle, i když jsou ve stejném balení, natož když je kondicionér menší.

    OdpovědětVymazat
  4. Mám ráda jejich šampony. :) Budu muset zase nějaké objednat

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Sabi, od YR miluji jejich malinový ocet na vlasy, ale jak čtu tvé recenze, tak se na nějakou řadu jistě podívám. Díky za super tipy, ☺♥

    OdpovědětVymazat
  6. Péči o vlasy jsem ještě nezkoušela, ale vypadá dobře :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  7. Sabi, vlasovku od YR znám jen okrajově (něco jsem měla v adventním kalendáři), ale mám ráda jejich oční krém.
    Měj se hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Sabi, já mám jejich vlasovku celkem prozkoušenou, přijde mi fajn, ale rozhodně to není něco, z čeho bych si sedla na zadek...
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Spotřebováno za Červen 2024