čtvrtek 9. května 2024

Spotřebováno za Duben 2024

 Ahoj, vítám vás u dubnového spotřebována, jak jsem slibovala bude o něco obsáhlejší než to předchozí. Tradičně tu mám nejvíc tělové kosmetiky, ale dojde i na další kategorie.  

Avon Senses Water Mint Shower Gel
Tenhle sprcháč se mi doma válel docela dlouho a ani ve sprše jsem si k němu skrze parfemaci nenašla moc cestu. Nepřipomíná doopravdy ani mátu ani okurku, spíš je to taková umělejší vůně. Nicméně sprcháč umyl a nepoškrábal jak se říká a bez problémů jsem ho spotřebovala. 

Dermacol Aroma Ritual Antistresový sprchový gel Hrozny s limetkou
Tenhle vyšisovaný chudínek strávil léto na sluníčku, používali jsme ho na spláchnutí po/před vířivkou a zbytek jsem nalila do dávkovače na mýdlo na ruce. U těchto sprcháčů mám pocit, že mě trochu vysušují a to balení je stále bohužel nedomyšlené. 

Avon Essence Bergamot & Green Tea Hand Wash
Tohle mýdlo na ruce jsem naopak použila místo sprchového gelu a fungovalo to výborně. Příjemná wellness vůně, která se víc projeví až když se trochu rozline. Pěnil hezky, nevysušoval a relativně dlouho vydržel. Recenze zde. 

Isana Calm Sprchová pěna a tělové mléko 2 v 1
Na tuhle limitku jsem psala samostatnou recenzi zde. Parfemace mě příliš nezaujala, ale balení za to velmi. Pěna krásně zvláčňuje a pokud nejste sušenky bude vám možná stačit i jako to tělové mléko. 
Isana Calm tělový peeling krémový
Poněkud jemnější peeling se stejnou květinkovou vůní a velmi elegantním balením, více v recenzi zde. 

Organic shop Bellini, please Body Scrub 
Trošku drolící se scrub na tělo, stále s lepším efektem než krémový Isana ovšem. Moc příjemná už létem vonící parfemace vodního melounu a broskve, nebyl špatný (ale znám lepší).

Dermacol 15% Karité Body Cream 
Levný tělový krém až v konzistenci tělového másla. Chvíli zanechává bílý film, trošku hůře se roztírá, ale za to moc hezky hydratuje a nestojí moc peněz. 

Avon Essence Bergamot & Green Tea Hand Lotion
I zde jsem nakonec zvolila použití na tělo, hydratace průměrná ač příjemná vůně a uživatelsky přívětivá pumpička. 
Dove Advanced Care Go Fresh antiperspirant s vůní mučenky a citronové trávy 
Klasický funkční a nedráždivý antiperspirant od Dovu, tentokrát v takové trpčí sladké vůni - za celé balení jsem se nerozhodla zda mi vlastně nevadí nebo se mi nelíbí. Příště bych šla do jiné varianty, ale jinak fungoval bez problémů. Už mám doma další balení v jiné vůni. 

Isana Rasiergel Sweet as a Peach
Moje poslední balení gelu na holení z této limitky. Levné a funkční řešení, vůně broskve není kdovíjak věrohodná, ale to mi nijak nevadilo. Určitě si ráda zase nějakou z dalších Isana limitek ráda koupím.

Avon Advanced Techniques Sérum na vlasy s arganovým olejem
Můj oblíbený olejíček na vlasy s pumpičkou. Moc hezky voní a díky němu rozčešu vlasy i po případné tepelné úpravě nebo zkrátka když je mám hodně zacuchané či už v konečcích v háji. Zrovna teď už bych konečky vážně potřebovala střihnout. Už mám objednané další balení a má ho ráda i moje mamka. 

Nivea MEN Protect & Care 3 v 1
Tenhle sprcháč kupuju přítelovi do zblbnutí, protože nevysušuje a vždycky ať už tenhle nebo bílá varianta Senstivie rychle zmizí, tak předpokládám, že sedne i švagrovi a tchánovi. 
Isana odličovač na oči 
Tady můžete hezky vidět změnu balení mého oblíbeného odličovače, výjimečně se mi to nové líbí víc než původní. Asi ani nemá cenu říkat, že ho doporučuju, když ho tu mám pokaždé několik spotřebovaných balení...

Beauty of Joseon Matte SunStick 
Tuhle SPF tyčku jsem vykoukala u sestřenice, která má taky problematickou pleť. No jednou jsem si jí od ní na výletě půjčila a už jsem jí měla na wishlistu. Pod makeup úplně super záležitost, během dne na líčení už až tak ne, ale bez něj je produkt právě spíš na reaplikaci a ráno byste si jako tu hlavní vrstvu měli dát něco u čeho lépe odhadnete dávkování. No já to zas beru tak že lepší něco než nic - tohle mi neucpává póry, má to krásný složení a sedne si to s makeupem, takže ano už mám doma koupené a načaté další balení. 

Beauty of Joseon Dynasty pleťový krém
Výborný ač zde už skutečně trochu dražší pleťový krém, už jsem vám o něm též vypisovala chvalozpěvy. Ideální na smíšenou i problematickou pleť - opět s nádherným složením, kamarádí s makeupem, dobře se vstřebává a současně fakt vyživuje. Pro starší pleť by to mohlo být málo, ale takhle do té třicítky pokud chcete nějakou lepší péči, tak doporučuju všema 10. Za těch sedm stovek při střídmém dávkování i docela dlouho vydrží. 

Avon Care Avocado Replenishing Hand Cream
Tenhle krém spotřeboval hlavně přítel, ale já mu občas krém na ruce kradu a občas mu taky krémuju ruce já. Tenhle má příjemnou svěží vůni a takovou standardní průměrnou hydrataci, na každodenní použití ideální parťák za fajn peníze. Já si na základě toho objednala pro sebe krém tělový, ta vůně je fakt pěkná. 

Avon FootWorks Rough Skin Remover 
Velké balení peelingu na nohy jsem doma měla už taky pekelně dlouho, ale teď jsem se zaměřila na to že ho dodělám. Krásně obrušuje odumřelou kůži a nožky hezky prokrví. Klidně bych si ho koupila znovu.

Avon FootWorks Krém na popraskané paty
Můj letitý oblíbenec - krásně voní a jediný mi ty nožky zvládne vyživit a skutečně i trochu změkčit. Už mám rozdělané další balení a další objednané. 

Manufaktura Péče pro krásné nohy Louka vzoreček
Do květinkové kolekce Louka přibyla Manufaktuře i péče o nohy, vůně mě úplně nechytla a hydratačně je to takhle na jedno použití spíš průměr, ale to balení - to by vypadalo tak pěkně jako dárek, mají to v takové pěkné tubě s pumpičkou. 
Megafyt Koupelový heřmánek
Chtěla jsem ušetřit a nekupovat si další kelímek soli, ale příště už to neudělám. Z heřmánku je neskutečně bordelu na vás, na vaně - prostě všude a taky mi to nepřišlo nikterak efektní. 

DermaPro Gynekologická koupelová sůl 
Výborná sůl, už moje druhé balení - super věc pokud trpíte na záněty ať už močáku nebo třeba nějaké skrze gynekologickou oblast, mně se týká to první. Používá se při obtížích, ale i třeba po léčbě antibiotiky, po koupání v bazénu, po měsíčkách - zkrátka jako péče/prevence navíc. Navíc je to český bylinný produkt. Jen teda na dvě vany stojí 250 Kč, tzn. 125 Kč jedna koupel. 

Lactacyd Sensitive Intimní mycí emulze 
Fajn intimní gel, ale stále mám raději jejich olejíček ten zkrátka nic nepřekoná. 

Blokurima URO+
Další věc pro zánětáře s močákem a doplněk stravy, co mi dost pomohlo z neustálého kolotoče antibiotik. Užívám ho dlouhodobě jako prevenci. 

Palette Deluxe Oil Care Color 6-70 Měděná 
Tahle barva bohužel trochu ztmavuje v koncích, takže až dodělám další balení, co mám v zásobách dám zase šanci jiné než zas narazím na něco, co mi sedne. 

Garnier Fructis Keratin Filler
Poměrně silná kúra z drogérie na poškozené vlasy, první 2/3 balení TOP, pak mi přijde, že si na to vlasy už zvykly a nemělo to takový efekt. Já mám, ale celkově jejich řadu Goodbye Damage ráda. Tuhle novinku jsem získala v rámci All2test testování.

Balea Natural Beauty Haarkur s avokádovým olejem a mangovým máslem
Řidší a méně hydratační kúra na vlasy, osobně mi přišlo, že nic nedělá. 

Batiste Radiance suchý šampon
Výborný suchý šampon, v tomto provedení se mi líbila i parfemace. Určitě ho nevidíte naposledy. 
NYX Matte Finish Makeup Setting Spray
Dražší, ale jinak výborný fixační sprej s jemným rozprachem, žádnou příliš výraznou parfemací. Skutečně prodlužoval výdrž makeupu. 

trend it up Holo Dimension lak na nehty
Tenhle lak už mám doma řádku let a přijde mi, že na něj zas tolikrát nedošlo, ale kryl hezky v jedné vrstvě, teď už ho mám vyschlý tedy vyhazuji. 

Oriflame Giordani Gold rtěnka 
Ta už je po expiraci a bohužel ani před ní nebyla moc dobrá. Je hrozně vosková a po rtech spíše klouže, díky čemuž se v koutcích rozpíjí a v kombinaci s červeným odstínem to je spíš na škodu než užitek. 

Essence Prime like a boss báze pod oční stíny
Výborná levná báze pod stíny, drží jako ďas akorát vždy má tendenci na začátku trochu štípat. Kdyby ne, tak už bych jí doma měla určitě znovu. 
Odličovací tamponky tu mám tentokrát čtvery - 2x Isana, 1x Hebe a 1x Action. Nejlepší byly asi Isana jsou nejjemnější, Hebe mi moc nesedly hranatým tvarem, ale vyloženě špatné nebyly ani jedny. 

Tesori d´Oriente Thalasso Therapy
Unisexová vůně, která se na oblečení hezky rozline při nošení skoro jako nějaký parfém a navíc funguje i jako antibakteriální přísada do vašeho praní. Moje druhé a určitě ne poslední balení. 
Isana Olive Krémové mýdlo
Příjemné mýdlo s old schoolovou svěží olivovou vůní. Umyje a nevysušuje - klidně bych ho koupila znova. 

Quret Friends Mask Avocado
Plátýnko přilnulo poměrně hezky, maska se téměř celá vstřebala, ale efekt mi přišel hodně průměrný - hodí se spíše na osvěžení než k nějaké vyšší hydrataci. 

Oriflame Love Nature Hydrate & Soothe Sheet Mask with Organic Peach
Po dlouhé době jsem zas narazila na tyhle plátýnkové Oriflame masky. Výborná hydratace ani se mi všechno to sérum nezvládlo do pleti vpít. Společně s Garnier je beru jako své nejoblíbenější. 

Ziaja Anti-Hairloss Shampoo vzoreček
Vzoreček z nějaké z objednávek - šampon vlasy hezky vyčistil, pak to chtělo zase jim dodat tu výživu. Takto z jednoho použití příliš neposoudím. 

7th heaven Peel-off maska s černým uhlím 
Tuhle slupovací masku jsem dostala od Haničky k svátku a dlouho tu čekala. Já si totiž naposledy slupovací maskou sloupla i kus obočí, takže jsem byla trošku zbobkovaná si nějakou dát. Tahle měla takovou dost výraznou parfemaci, ale sloupnout šla dobře. Já tenhle typ masek úplně nevyhledávám. 

No a tím už jsme na konci. Dneska se mi tu podařilo shrnout krásných 42 produktů. A jak se dařilo v dubnu vám? Dejte mi vědět do komentářů :)

Sabča








3 komentáře:

  1. Sabčo, tak 42 jich není, ale myslím, že jsem se dopracovala nějak k 15 kouskům, což je na mne celkem dost. Pravidelně taky používám odličovač od Isany, ale ještě jedu ze zásob, takže jsem změnu designu nezaznamenala. Ale budu se muset vypravit pro nové, protože mám myslím načnutý poslední.

    OdpovědětVymazat
  2. Sabi 🤗, miluji tyto články. Super recenze 😻

    OdpovědětVymazat
  3. Ráda jsem se podívala, některé kousky znám i osobně - mám ráda ty kousky od Avon Essence, zkoušela jsem i sprcháč a líbí se mi.
    Přeji hezký pátek, Sabi. Helena

    OdpovědětVymazat