čtvrtek 30. května 2024

Zhlédnuto #24 - Bez polevy, Nezlomní, Fúrie Paříže, Lásky čas, Bridgertonovi, Případ Asunta

 Ahoj, vítám vás u dalšího zhlédnuta. Vzhledem k přítelovo neschopence teď trávíme spoustu času doma na gauči u televize. Dnes tu mám rovnou šest různých titulů místo obvyklých čtyř. 

Zdroje: Bez polevy, Nezlomní, Lásky čas, Fúrie Paříže
Bez polevy
Barevný rodinný film z prostředí alá 50. -60. léta vyprávějící o vzniku laskominy Pop Tarts a souboji cereálních gigantů Post a Kellog´s na snídaňovém trhu. Nic oduševnělého od toho nečekejte, je to taková milá oddechovka na páteční večer. Znovu bych to vidět asi nepotřebovala. 6/10

Nezlomní 
Další feel-good až téměř rodinný film. Mark Wahlberg si zde střihne hlavní roli jako závodník adventure racingu už téměř "za zenitem", který má šanci vyhrát naposledy vytrvalostní závod. V týmu má sice samé profíky, ale z poloviny stejně za zenitem kolegy jako je on sám. Na trase potkává toulavého dříve zřejmě i týraného psa Artura, který je celý závod provází i přes své zdravotní problémy. Mezi psem a týmem vznikne poutu, dokážou v drsné latinskoamerické džungli vyhrát ? Film je natočen dle skutečné události. Ráda jsem zase zašla do kina na něco jiného než akčňák typu Marvel nebo nějaké střílečky. 7/10

Fúrie Paříže 
Mladá žena se touží pomstít za otcovu smrt, a tak se vydá za Fúrií, která umí v pařížském podsvětí udělat pořádek. Ta ji ale místo pomoci zaplete do sítě svých intrik. Tak zní oficiálně stručný popis, minisérie naservíruje během 8 epizod více než jiné seriály za několik sérií - je to jedna velká akční jízda plná zajímavých postav. Dostáváme se do společenství kterému vládne několik vlivných rodin tvořících podsvětí, Fúrie má v podsvětí udržovat rovnováhu a zabránit rozvratu. Strašně ráda bych popisovala dál, ale to už bych prozradila až moc, na tohle se musíte podívat sami. Pokud máte rádi akční jednohubky, tohle bude pro vás. 10/10

Lásky čas
Na tenhle film slyšel přítel doporučení v rádiu a napadlo ho, že by se mi mohl líbit. Hlavní hrdina se dozví od svého otce, že může cestovat časem a vzhledem k tomu, že nemá žádnou holku a je v komunikaci s nimi naprosto mizerný využívá svého daru právě k tomu, aby se s nějakou seznámil. Jenže i cestování časem má svá pravidla. Roztomilá rom-com z roku 2013 z prostředí Anglie, mně se to líbilo na takových 7 z 10. 
Zdroje: Bridgertonovi, Případ Asunta

Bridgertonovi 3. série 1. část
Na nové Bridgertonovi jsem v napětí čekala, protože třetí série přináší příběh Penelope a Collina, které jsem si oblíbila už v sériích předchozích a co říkala Hanička v knižní podobě je jejich příběh moc hezký. Nemohla jsem se odtrhnout a tak jsem čtveřici dílů, co vyšla zhlédla naráz a panebože ta kočárová scéna? Jak to mohli takhle ukončit? Už se nemůžu dočkat pokračování! 10/10

Případ Asunta 
Tohle španělské drama dle skutečné události mi doporučila moje kosmetička a i těchto šest hodin jsem sledovala v kuse, tentokrát s přítelem. Přišlo nám absolutně neuvěřitelné, jak někdo prokazatelně psychicky nemocný mohl kdy dostat dítě k adopci. Běhá z toho absolutně mráz po zádech, obzvláště když si vezmu, že Asunta by teď byla stejně stará jako já. Nikdy nepochopím jak někdo může ublížit dítěti... Herecké výkony byly absolutně bravurní a ta podoba herců k reálným aktérům - wow. Dabing matky mě teda neuvěřitelně rozčiloval, protože je to hrozně uřvaná labilní zpomalená krá**, která neustále jen argumentuje tím, že nic neví. 8/10

A co byste mi z vámi zhlédnutého doporučili vy? Viděli jste nějaký z dnešních titulů? Dejte mi vědět do komentářů :)

Sabča

13 komentářů:

  1. Sabi milujem tieto tvoje články, sú v nich vždy skvelé tipy.

    OdpovědětVymazat
  2. Seriál Bridgertonovi je určitě moc hezký - dobovky mám ráda, ale nemám Netflix. 🙂
    Já se včera dívala na Bohemian Rhapsody. Ten film miluju. ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohemian Rhapsody je srdcovka :) to je škoda, podle mě zrovna Netflix se vyplatí ze všech těchto platforem nejvíc. A to říkám jako člověk, co má i MAX (bývalé HBO) a Prime Video.

      Vymazat
  3. Popravdě ani jedno jsem neviděla :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Sabi, nic z článku jsem neviděla, ale určitě chci vidět Pripad Asunta, protože už o něm slyším po několikáté. My jsme teď sledovali sérii Kaštánek a dnes dokoukame Ztracena v bílém šumu. Knihy jsem nečetla, tak nemůžu porovnat, Kaštánek se nám hodně líbil, Ztracena v bílém šumu je taky hodně zajímavé, jen nevím, zda mi ti Španělé úplně sedí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Šárko, za mě to bylo naprosto strhující :D Já Španěle můžu!

      Vymazat
    2. Teď ještě mi dochází, že jsem vlastně viděla Nezlomné, jen se mi v tu chvíli nevybavil film podle názvu, docvaklo mi to až teď u měsíčního shrnutí. Byli jsme na tom s mladými v kině, když byla levná neděle a moc se nám to líbilo 😊 Jinak určitě chci od Španělů ještě něco zkouknout, musím jim dát víc šancí 😊

      Vymazat
  5. 1 sériu Brigerton som si pozrela len tak zbežne, ale o Penelope a Collina teraz vidím všade na sociálnych sieťach, tak si to možno pozriem podrobnejšie :) Radšej čítam knihy a až potom pozerám filmové verzie, ale v poslednom čase narážam na to, že filmová verzia je lepšia a záživnejšia ako kniha :)

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Sabi, to je parádní nálož tipů, sice jsem úplně odstřihla Netflixy a telku a tak, ale rozhodně jsem ráda v obraze, co všechno je k vidění. Asi nejvíc mě mrzí, že neuvidím Fúrie Paříže, to by bylo něco přesně pro mě. ;) A inspirovala jsi mě i (minulý článek) k návštěvě Hebe drogérky. Měj se krásně a ať vyjde ten job. ;) Papa

    OdpovědětVymazat
  7. Sabi, asi se budeš smát, ale já teď dokoukala první řadu seriálu Bridgertonovi. Docela mě to bavilo.
    Jinak jsem právě zjistila, že se mi nezobrazují tvé nové příspěvky, tak si jdu počíst...
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Sabi,
    já na TV nemám vůbec čas, ale Bridgertonovi jsem si nenechala ujít, protože Colin a Penelope je moje nejoblíbenější dvojice z této série. Pořád si trvám na tom, že ty knihy jsou o několik stupňů lepší a vtipnější než seriál, ale ten mě baví taky.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  9. já pro tebe asi žádné doporučení nemám, s přítelem teď koukáme jen na Survivor a Supernatural :D nicméně téma toho filmu Bez polevy, o němž tu píšeš, zní docela zajímavě :)

    OdpovědětVymazat

Spotřebováno za Červen 2024