neděle 17. prosince 2023

Olival přírodní regenerační krém pro speciální péči o smíšenou a mastnou pleť; The Inkey List Rozjasňující oční krém Brighten-i | Recenze

 Ahoj, vítám vás u další skincare recenze. Dnes tu mám připravené krémy, kterými zakončuju rutinu čili pleťový a oční. Úplně jiné značky, úplně jiné povahy, jedno výborný a druhý těžce průměrný produkt. 


Olival Přírodní regenerační krém pro speciální péči o smíšenou a mastnou pleť 

Krém jsem si vybírala s cílem najít něco hojivého, výživného avšak ne zatěžujícího za rozumné peníze. Zaujal mě tento pro své složení, airless pumpičku a přívětivou cenu 302 Kč za 50 ml. Skládá se mimo jiné z éterického oleje Immortelle, makadamového oleje, pupalky, měsíčku a výtažku z třezalky tečkované. Je přímo určený na ranní i večerní péči o smíšenou pleť s náchylností k nedokonalostem. Má jemnou bylinkovou vůni, která se vstřebáním zmizí. Na celý obličej bohatě stačí jedna pumpička, skvěle se rozmazává, vstřebává a skutečně musím uznat, že regeneruje. Uklidnilo mi to takové to větší zánětlivé akné, pleť je viditelně vyživená a spokojenější. Sahám po něm velmi ráda a musím uznat, že díky tomu jsem v poslední třetině produktu. Na Vivantisu už není k sehnání, ale najdete ho teď ještě levněji na Notinu nebo na Dr. Maxovi a to již od 239 Kč. Pokud máte mastnou či smíšenou pleť nešlápnete s ním vedle ani na zimní měsíce. Velmi milé překvapení a ráda si ho někdy pořídím opakovaně. 

The Inkey List Rozjasňující oční krém Brighten-i

Od této značky mám ráda hned několik produkt§ - kofeinová oční krém, ovesný čistící balzám a jejich kyselinu hyaluronovou. Rozhodla jsem se zkusit i jinou variantu očního krému, že by mohlo být fajn to například sezónně obměňovat. Už nyní mám lehké linky kolem očí čili chci od očního krému výživu a úlevu od unavených očí. To pro mě tento bohužel nesplňuje a přitom s rozjasňujícím efektem by měl. Ten jsem taky nezaznamenala. Co jsem zaznemanal je ta otravná parfemace spíše dána některou složek než záměrem. Nicméně jedná se o takovou tekutější formuli s aromatem alá Play Dooh modelína. Nic, co by si člověk nadšeně dával pod oči. Produkt spotřebuji, ale nevidím v něm nějaký přínos. Oproti kofeinovému je to nebe a dudy. 

Tím bych zase na nějakou chvíli než vyzkouším něco jiného měla zrecenzovanou svou momentální skincare rutinu. Používáte spíše konvenční nebo přírodní skincare? Dejte mi vědět do komentářů na co nedáte dopustit :) .

Sabča


3 komentáře:

  1. Tak tady neznám ani jeden kousek. Takže díky za recenze, jsem aspoň chytřejší, co nee...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, ten Olival krém je vážně pecka akorát mi díky tomu, jak po něm sahám dost mizí. Ještě, že stojí docela normální peníze a můžu si ho koupit kdykoliv znovu.

      Vymazat
  2. Snažím se používat hlavně přírodní produkty, ale v zásobách mám i ty nepřírodní a taky je ráda zkusím.

    OdpovědětVymazat