středa 1. února 2023

Shrnutí měsíce Leden - lítání po doktorech, boj s akné, prezidentské volby, spousta dobrot, nákupy s mamkou...

 Ahoj, vítám vás u prvního letošního shrnutí. Do roku 2023 jsem odstartovala, jak jinak než raketovou rychlostí a od návratu do práce jsem si začala dávat dohromady, co nejvíc odkládaných věcí. 

rozbřesk po cestě do práce, nehty Gabriella Salvete Space Dust, vision board, poprvé letos do práce, MH cosmetic studio, po ošetření 

V pondělí se mi jednou jedinkrát podařilo vstát dřív a do práce se upravit, odměnou mi byl i krásný rozbřesk do prvního letošního pracovního dne. Po práci jsem odvezla budík, co jsem kupovala na burze krásný starý Prim s lehkou patinou na opravu. Udělala jsem si nové tapety reflektující cíle pro letošní rok a nejdůležitější události - Řím, koncert Maneskin, rekonstrukce, oprava mého auta a možná rozšíření stávajícího tetování. V úterý jsem se registrovala k nové doktorce, abych už konečně mohla začít řešit můj zdravotní stav, úplně mi spadnul kámen ze srdce. Konečně někdo, koho jeho práce baví a dělá jí s láskou. Celý týden jsem skoro jedla špagety s lososem - blbě jsem odhadla množství a v práci se mi pak smáli, že mám rybí peklo, což byla naprostá pravda. Popáté už mi to vážně nechutnalo. Ve středu jsem to trochu pofackovala doma a nalakovala si nehty na nádhernou metalicko modrou a hnedka jsem si samozřejmě jeden nehet pokazila. Ve čtvrtek jsem po dlouhé době vyrazila k Markétce (MH cosmetic studio) na kosmetiku a obočí, mám teď pleť úplně šílenou. Nějak se moje tělo s vysazením antikoncepce ani po nějakých pěti měsících nesrovnalo, je to šílený. Fotka je tedy po ošetření, kdy je pleť logicky podrážděná. 
nákup v Lidlu, koprovka, outfit do práce, sobotní večer s vínem a deskovkami, guláš

V pátek jsme měly druhou část maratonu Taxi a k tomu jsme načaly Dupetky a víno. V sobotu jsem dojela nakoupit na následující týden po dlouhé době do Lidlu. Večer nám přijeli David a Ivetka a přišli i Verča s Hobitem - popíjeli jsme nějaké to vínko a hrály deskovky. V neděli jsem pak dělala debordelizaci našeho pokoje, praní, vaření a celkově domácí povinnosti. Dělala jsem tedy guláš, koprovku a ještě banánové muffiny - všechno mi chutnalo a jen se po tom zaprášilo. V týdnu jsem kromě práce nic moc nestíhala a fakt blbě se mi spalo, takže logicky jsem ráno nemohla vstát dokonce jsem i jednou zaspala. Mám teď docela zodpovědný úkol a ač mě baví, tak jsem z toho docela nervózní. Sjela jsem na Netflixu druhou sérii Ginny & Georgia a následně i Sexify. 
jahody se zakysankou, Havířská bouda . večeře, Sabča in black v pátek, latté z Kavárny Spolu, po dlouhé době umytá Bobina, Sabča jde volit #týmgenerál 


Večer jsem si k televizi dva večery chystala jahody s lžící zakysané smetany a trochou moučkového cukru, jahody jsem neměla od léta, ale měla jsem na ně hroznou chuť a nebyly zas tak šíleně drahé, tak jsem si je koupila. Ve čtvrtek jsem vyrazila na OPG, abych mohla pak paní zubařce přivést cé déčko a dozvědět se zda mám nebo nemám osmičky (prosím ať tam nejsou). Naštěstí jsem nečekala moc dlouho a pak jsem si jen skočila pro kafe do nové Kavárny Spolu v Čáslavi u nádraží. Má to slečna v podobném věku jako já, tak jsem jí chtěla podpořit ač jí jinak neznám. V pátek jsem měla dojem, že bych si po dlouhý době měla vzít něco jinýho než džíny a tričko a skončilo to, že jsem šla tak trochu za černou vdovu. Po práci jsem vytáhla přítele rovnou k volbám - protože jinak nám bude prezident říkat Čau lidi a to je pro mě dost sci-fi představa - rozhodně ne příjemná. Vůbec mi nedošlo, že když jsou volby budou úplně narvané restaurace, takže na spontánní večeři jsme se chytly až na Havířské boudě, díky tomu, že neleží přímo ve městě a musí se tam jet autem k rozhledně lesem. Já si dala panenku s fazolkami na slanince a pepřovou omáčkou k tomu hranolky a Kubík měl nějakou vepřovou kotletu s hříbkovým ragú. Naposledy jsme byli takhle v restauraci na moje narozeniny, takže to bylo vítané rozptýlení. 
zásoba kafíček, řízková snídaně v práci, OOTD s novou košilí, vínečko & Netflix, Cukrárna U Seidlů, zabijačka 

V sobotu jsem dopoledne vyrazila nakoupit do Lidlu a následně ještě Kauflandu a dmka, prostě takový ty větší zásobovací nákupy, řešení nějakých dárků...Rychle jsem poobědvala a donutila jít volit ještě Monty :-D No a pak konečně přijel vinař, takže jsem doplnila zásoby i na těchto frontách. Večer jsem jela pro Kubu, protože byl na akci s kolegy a pak jsme spolu nad skleničkou vína koukali na Na nože: Glass Onion. 

V neděli jsme měli doma zabijačkové hody a jelikož my to moc nejíme rozdělily jsme se každý i se zbytkem rodiny. Pondělí jsem začala docela rychle byla jsem v práci půl dne, pak jsem měla nějaké zařizování a mimo to jsem se stavila na kávu a dort v cukrárně U Seidlů a následně ještě na své bývalé střední, kam jsem šla donést časopis, kde mi vyšel článek Pracovní narozeninové a sváteční snídaně byly též nedílnou součástí týdne, slavilo hned několik kolegů a kolegyně takže se hodovalo - řízečky, chlebíčky, perník, domácí uzené a další dobroty. 
jeden zprvu docela sluníčkový den, manikúra nad sklenkou vína, škvarková pomazánka, vdolečky, hovězí stroganoff, pečený losos

Já jsem si i tento týden dala oraz od vaření a zkusila brát obědy z místní cukrárny a nebylo to až tak zlé - takové jako domácí. Ono tady není moc z čeho vybírat v rámci obědů jsou tu doslova 4 možnosti a víc nic. Harley pokašlávala pokašlávala až nám přestala žrát a přišlo nám, že má ten kašel až dusivý, takže jsem vyrazila směr veterina a má bronchitidu = antibiotika, sirup a uvidíme zda to zabere, ale vlastně není důvod proč by nemělo. Hnedka ty první jí paní doktorka píchla a ty zabraly dost rychle. 
tomatová polévka, Maneskin Rush album, pívokytka, naložené camemberty, jahodové řezy, sněhová nadílka 
Nevaření jsem si v pátek docela vynahradila - k večeři jsem udělala tomatovou polévku, protože jí má Kuba rád a měl více než náročný týden. Dále jsem udělala jahodové řezy - poprvé v životě, až na to, že jsem si pako nevymazala plech, takže to nešlo vyndávat se mi dost povedly. Naložila jsem si i sýry, protože už na ně nějaký pátek mám chuť, ale v krámě za to chtějí nekřesťanské peníze a jen tak nějaké nejsou tak dobré. Taky jsem nachystala mističku tuňákové pomazánky a pak už jen myla nádobí. I tak jsem v kuchyni strávila nějaké čtyři hodinky. V sobotu  ráno už venku seděla sněhová nadílka, takže jsem se v podstatě dosmekala do květinářství pro dárek Kubovo strejdovi k 50. narozeninám, na které jsme odpoledne byli pozváni. Uvařila jsem špagety s párečky a po obědě se vrhla na poslech nového alba od Maneskin pod názvem Rush. A zase to bylo boží - tohle budou jednou Queeni týhle doby a jestli ne, tak nevím kdo. 
Za mě top 5 následovně: 
1. The Loneliest 
2. Gossip 
3. If Not For You
4. Mammamia 
5. Don´t Wanna Sleep
No brečela jsem, trsala jsem, křičela jsem. Už aby byl květen a jejich pražský koncert. Hrozně se těším! 
dárky pro ségru a tetu Ivu, návštěva papírnictví, OOTD na oslavu, gin & tonic, u zubařky, sněhová nadílka

V neděli jsem pak zamířila k babičce na oběd - vývar, segedín a bábovku a současně jsem popřála ségře k narozeninám a svátku. Žádné další vyjímečně produktivní akce jsem nepodnikala, venku byla bohatá sněhová nadílka a tak jsem posečkala doma pod dekou u televize. V pondělí mě čekal u zubařky další kaz a prohlédnutí snímků z OPG = výhledově mě bude čekat extrakce osmiček, což mě vůbec netěší. Cestou zpět jsem se stavila koupit si doporučený Elmex gelík a zavítala jsem i do papírnictví, kde jsem dlouho nebyla. Koupila jsem nějaká přáníčka, dvě moc hezký květovaný propisky a dvě obálky na patentku. Večer jsme u nějaké té číny - já měla nudle, Kubík závitky koukali na novou epizodu The Last Of Us. V úterý se mi konečně podařilo dovolat na ortopedii, takže se mi podívají na ty moje kotníky, nejsem si úplně jistá zda se mi to hojí/zahojilo dobře. Teď si trochu říkám, aby tenhle článek nepůsobil jako z deníčku nějakého hypochondra. Já doktory nerada = většinu věcí jsem přecházela a letos bych právě chtěla udělat takovou generálku a vyřešit, co mě trápí. No takže navážu zase doktory, že jo. Harley čekala další kontrola, bohužel to zatím není dobrý a tak má silnější prášky. 
chvilka relaxu pro Sabču, McDonalds a nový Big Mac Bacon, #generalflanel, míchaná vajíčka, Starbucks s mamkou, víno

V týdnu se mi podařilo se z velké části i ráno namalovat a to se člověk hnedka cítí během dne lépe. V půlce týdne, tedy ve středu jsem si po nedobrých zprávách z veteriny dala vanu, potřebovala jsem chvíli prostě jen civět do stropu naložená v horký vodě a rovnou jsem nasadila masku a vyzkoušela šumivky do koupele. K večeři jsem si udělala po dlouhé době míchaný vajíčka a koukala na televizi. V pátek jsem poseděly jako rodina nad skleničkou vína a probíraly všechno možné a nemožné, s tchýní mimo jiné i zahradu. V sobotu jsem si pak udělala čas na rodinu mojí, konkrétně na mou maminku a vyrazily jsme nakupovat do Pardubic - co jsem ulovila zahrnu do nějakých z příštích nákupů a novinek. Kromě toho jsme si i sedly na kafe, tentokrát ve Starbucks a já poprvé zkusila všemi opěvované karamelové frapuccino - za mě teda lepší teplý kafe nebo jejich ledový čaj. Pak jsme pokračovaly v nákupech a na závěr jsem domů sobě a Kubíkovi vzala nějaké jídlo v McDonalds, protože jsem na něj měla chuť. Konečně nekoho napadlo dát do Big Maca slaninu - boží nápad! A pak jsem se dozvěděla, že se na hrad dostal Petr Pavel, takže se slavilo to, tentokrát už bez alkoholu. Podařilo se mi prodat všechny tři kousky, co jsem měla na Vinted, tak jsem balila a posílala = mám místo i na nějaké nové kousky. Nic dalšího zajímavého se nedělo, a tak tento měsíc zakončíme zde.

Doufám, že příští měsíc už skrze zdraví bude trochu klidnější, ale jinak se na letošní rok moc těším, i když start byl trochu těžkopádný. A co váš leden? Dejte mi vědět do komentářů :-)

Sabča




3 komentáře:

  1. Sabčo, ty to máš vždycky krásně podrobné - předpokládám, že píšeš průběžně. Mně předsevzetí psát průběžně vydrží vždycky tak první týden. Ale ono já jsem přes týden stejně jen v práci a pak rovnou mažu domů - jsem ráda, že vždycky pofackuji kousek domácnosti a pak upadnu k nějakému detektivce v bedně.

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam, koprovku už jsem neměla ani nepamatuji! A zabíjačku jsme v lednu měli taky, to jsem si dala :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Sabi,
    já si myslím, že jsi toho v lednu stihla opravdu hodně. U mě je to především pracovní, ale na konci února mě čeká, doufejme, skvělá dovolená. Toho jídla na fotkách - úplně se mi sbíhají sliny:-D
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Spotřebováno za Duben 2024