středa 15. února 2023

Koupeno díky YouTube 3. díl - Mádara Grow řada pro růst vlasů

 Ahoj, vítám vás u dalšího dílu koupeno díky YouTube. Tentokrát mě "influencnula" Jana Hrmi značkou Mádara, konkrétně teda jejich řadou na vlasy Grow, o níž avizovala, že jí spravila i její vlasy zničené po domácím barvení a odbarvování. Tomu jsem neodolala a tak tu dnes mám šampon a kondicionér.

Mádara mě zaujala i v článku, kdy slogan byl: Vlasy na houby? Houby na vlasy. Právě tahle řada obsahuje lišky, které jsou nabité vitaminy B, C, D a draslíkem. Vitamín B3 – niacin podporuje růst vlasů. Zvyšuje tvorbu keratinu.Vitamín B5 – kyselina pantotenová, regeneruje vlasy, zvyšuje jejich elasticitu, zadržuje hydrataci a zvyšuje flexibilitu.Vitamín B7 – biotin, podporuje růst vlasů a obnovuje rostoucí vlasové folikuly. Podporuje syntézu keratinu a přenáší kyslík do folikul. (Zdroj: dr.max.cz) Celkově na stránkách Dr.Max k tomu najdete informací asi nejvíc a já produkty právě tady kupovala, když probíhala sleva na tuto značku. Nejedná se totiž o vůbec levnou záležitost, každý z produktů stojí běžně pětistovku. 
Šampon je čiré hustší konzistence a voní po nějakých bylinkách, stačí ho trochu - skvěle pění. Vlasy umyje opravdu dobře, dělá bohatou pěnu, prostě super. Akorát bych teda udělala odklápěcí víčko a ne šroubovací, přeci jen mokrýma rukama by to šlo líp otevřít. Po umytí mám teda vlasy jak dráty a kondicionér je spíše takové máslíčko, je potřeba si ho rozetřít v dlaních a až následně promnout délky vlasů, kdy ani to mi mnohdy nestačí. Já s touhle řadou musím používat masku, jinak prostě nerozčešu vlasy. Faktem je, že při střídání této a natural beauty Balea řady mám vlasy na omak příjemnější, na oko lesklejší a takové zdravější ač padání mi nepřijde, že by se zatím nějak omezilo. Zatím ani nevnímám tu podporu růstu, ale o tom si povíme ve spotřebovánu. Jsem spokojená, jen nevím jestli za tu cenu je to, co bych si představovala...

Co vy a tyhle "fancy" přírodní značky? Máte s nějakou zkušenost? Dejte mi vědět do komentářů :) 
Sabča 


8 komentářů:

  1. Zkušenost nemám a konkrétně tady u té značky mi přijde poměr množství a cena dost šílenej.. Já používám na vlasy značku Wella, jsem s produkty moc spokojená a vlasy mi daly do pořádku :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Domčo, to uznávám, ale prostě jsem to chtěla zkusit. Jsou i lidi, co daj za krém několik desítek tisíc, všechno si najde své publikum, svého zákazníka. Mě Wella přijde strašně málo hydratační a mám po tom vlasy jako dráty.

      Vymazat
  2. Já si koupila 3 kousky z řady Klorane určené pro padající vlasy, taky to nebyla žádná laciná záležitost (po 30% slevě se cena pohybovala od 250 do 650 Kč) a musím říci, že kondicionér je tragédie - mám po něm strašně hrubé vlasy a navíc nejdou vůbec rozčesat. Zatím jsem ho odložila, ale možná by následné použití masky bylo řešeni...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, Klorane se mi hrozně vizuálně líbí, ale po tomto bych asi koupi dost zvažovala jestli teda jo nebo ne. Určitě zkus použít masku, mně to dost pomohlo.

      Vymazat
  3. Zajímavé, já o téhle značce ještě neslyšela. Asi to bude tím, že youtube nesleduji :D
    Nicméně je blbý, že nejsou na tvoje vlasy dostačující, zvlášť když stojí tolik peněz.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, jojo je to možné. Já nebýt Jany Hrmi, tak bych asi o značce neměla ponětí :-D

      Vymazat
  4. Ahoj Sabi,
    přiznám se, že jsi mě úplně nepřesvědčila o tom, že bych tuto řadu nutně potřebovala.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Sabi, vůbec neznám, ani jsem u Jany H. nezaznamenala, špatně sleduji. Ach ta moje nepozornost. ☺ Líbí se mi však tvoje recenze.

    OdpovědětVymazat

Spotřebováno za Duben 2024