čtvrtek 2. února 2023

Nákupy & Novinky - Knihy Dobrovský, DM, Rodinné balení, úlovky z Vinted, Zoot

 Ahoj, vítám vás u dnešního nákupového článku, zase to bude taková všehochuť jako obvykle.

Ráda bych začala posledním vánočním dárkem, ten jsem dostala od kolegyně Ivy a to teda svíčku a františky, oboje voní hrozně krásně a těším se až to vyzkouším. Ta svíčka voní úplně jako Vánoce a všechny ty složky jsou v tom krásně vybalancované. 
Využila jsem výprodejů na Knihy Dobrovský, kdy Půlnoční knihovna stála doslova polovinu ceny tedy 200 Kč místo 400 Kč. Za mě je ten námět, kdy hlavní protagonistka se vyskytne v knihovně, kde každá kniha je její život, kdyby se rozhodla jinak = geniální. Moc se na knížku těším a jsem zvědavá, zda tak najde štěstí. Od stejného autora jsem si vzala i Knihu útěchy. 
Zavítala jsem i do dmka, kde mě šokovaly jejich ceny. Ještě, že jsem v lednu víceméně objednávala online - fakt se to vyplatilo. Překvapivě nejlevnější dmko mělo Lee Stafford vlasovku, takže pro tu jsem tam cíleně šla. Koupila jsem si šampon a kondicionér z řady Grow It Longer pro růst vlasů, kdy jeden produkt vyšel na 239 Kč. Snažím se teď mít načatou vždy jednu lepší a jednu obyčejnou vlasovku. Madara už brzy půjde do koupelny a další z kategorie lepší bych tu neměla, tak jsem si zakoupila toto. Poztrácela jsem už všechny gumičky na vlasy, doplnila jsem i jejich řady o jednu scrunchie na takové ty pohodlné domácí účesy a pak balení klasických černých bez kovového spoje. Ta srunchie stála 50 Kč druhé pak 84,90 Kč. Z kategorie domácnost tu máme kokosový olej, to je univerzální a na všechno, stál 99,90 Kč a následně kapsle na praní od Arielu 35 kapslí za 319 Kč. 
Do dmka jsem vyrazila i s Monty a nemohla jsem odejít s prázdnou, kromě pořízení dárku pro mamku k svátku jsem si pořídila i něco pro sebe. Konkrétně scrub na tělo od Organic shop ve variantě mango za 89, 90 Kč. A jakožto produkt číslo dva nový suchý šampon od Batiste, mají teď dvojici overnight suchých šamponů a zajímalo by mě jaké to je, tento light vyšel 139 Kč. A na dárky jsem pořídila balící papír hnědý s květinkový potiskem, abych trapně nebalila do vánočního. 
Využila jsem situace, kdy jsem babičce objednávala deky na Rodinném balení a přihodila si froté prostěradlo v oranžové barvě a dva mikro plyšové povlaky na polštářek s takovou zvláštní texturou. Prostěradel i povlaků na malé polštářky z tama už mám několik. Prostěradlo vyšlo na 300 Kč a povlaky na 258 Kč oba dva - to mi nepřijde vůbec špatné a zatím mě z prostěradel žádné od nich neopustilo. 
Pořídila jsem si i něco na sebe, no nepřišlo mi to na nějaký samostatný článek. Lovila jsem hlavně z druhé ruky neboli na Vinted a to dost úspěšně. Pořídila jsem si khaki koženkovou bundičku ONLY Carmakoma, na fotce trochu klame, ale je zhruba v barvě mých očí a navíc je to přesně střih v kterém už mám doma starorůžovou, kterou budu kvůli velikosti prodávat. Sehnala jsem jí za necelou pětistovku včetně pošty a ochrany kupujícího. Pak jsem natrefila na Collectif košili s tím, že jeminkote ta by byla super k té fialové sukni - taky že je! No za 400 Kč včetně pošty jsem jí ukořištila, vzhledem ke značce by běžně stála daleko víc. A jako borec na konec tmavě modrý námořnický trenčkot s dvouřadým zapínáním ještě s cedulkou a od značky F&F za 300 Kč včetně poštovného z Polska s naprosto božím bílým lemováním.  
Zakončíme to dalším doplňováním spodního prádla, kdy snad nikoho nepohorší obyčejné černé kalhotky od Marks & Spencer s krajkovou pasovkou za 499 Kč pět kusů. To je už mnohem ekonomičtější než minulé Calvin Klein. Kupovala jsem zase na Zootu. 

A co jste si ve výprodejích a nejen v nich pořídili vy? Dejte mi vědět do komentářů :-) 

Sabča 








7 komentářů:

  1. Suchý šampon na noc od Batiste je skvělý, používám ho celkem pravidelně a jsem moc spokojená :) Mám i scrub, jen v jiné variantě a taky je moc fajn :)
    Já jsem se snažila výprodejím vyhýbat, přesto jsem si ale koupila dvě trička, batůžek a sukni v Reserved :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, tak to je dobrá zpráva. Já se k němu ještě nedostala, ale těším se. Já budu teď mít na kosmetické nákupy nejspíš stopku a budu si kupovat jen to, co mi dojde úplně. Mám dost velké zásoby a jiné výdaje :-D

      Vymazat
  2. Já toho v lednu moc nenakoupila - článek bude hodně hubený. Jen čepici, šálu a rukavice ve slevě v Tchibu a pak už asi jen pár kosmetických drobností.
    Moc se mi líbí ta halenka.

    OdpovědětVymazat
  3. Knihu útěchy jsem také brala ve slevě, ale Půlnoční knihovnu už mám doma dlouho. Nebyla vůbec špatná, jsem zvědavá co na ni řekneš!
    Jinak se mi moc líbí ta retro košile z Vinted :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuju za komentář. Jo to já jsem zvědavá taky, jen nevím, kdy se na ní dostanu. Košile je Collectif, miluju od nich i šaty.

      Vymazat
  4. Ahoj Sabi,
    to jsou moc pěkné nákupy, těším se na recenze knih i kosmetiky. To oblečení se ti fakt povedlo, hlavně ta bundička.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Knihy v akci se teď vyplatí kupovat. :) Pěkné kousky jsi na vinted ulovila.

    OdpovědětVymazat

Spotřebováno za Duben 2024