neděle 5. prosince 2021

Spotřebováno #31 za Listopad 2021

 Ahoj všichni, vítám vás u dnešního článku, kterým opět po měsíci bude spotřebováno. Tentokrát jsem ho musela nafotit už v sobotu 27. listopadu, pak už bych se na to nedostala. Takže samozřejmě jak naschvál mi hned v neděli došly další tři věci 😁.

Balea Jemná pleťová čisticí pěna (DM 64,90 Kč)
Poslední čisticí pěnou z mých zásob byla tahle super cenově dostupná Balea čistící pěna s 10% aloe vera. Určená je pro smíšenou pleť a má klasicky 150 ml. Pěnu dělá spíš takovou krémovější než vyloženě velkou nadýchanou. Ubývá poměrně rychle oproti dražším pěnovým ségrám, ale za 65 Kč po zdražení se jí to dá odpustit. V drogerii snad nic levnějšího momentálně nekoupíte a určitě jí u mě nevidíte naposledy. Plus mám v plánu vyzkoušet i růžovou balea pěnu. Za mě 10/10.

Garnier Pure Tonikum proti lesku a rozšířeným pórům (DM 99 Kč)
Tohle tonikum jsem používala ještě kdypak na záklandí i střední škole, ani bych už nespočítala kolikáté to mám balení. Jedná se o typické alkoholové tonikum tolik doporučované na problematickou pleť. Já už dávám přednost spíše tonikům bez alkoholu, ale když se mi doma občas objeví samozřejmě ho využiju. 7/10

Nivea dvoufázový odličovač očí s výtažkem z chrpy (DM 109 Kč)
Po dlouhé době mě zkoušení nových řasenek donutilo použít nějaký ten dvoufázový odličovač. Doma jsem měla nasyslený tento a povedlo se mi ho zdárně spotřebovat. Moc mě na dvoufázové odličovače neužilo nikdy, ale při silnější řasence, na kterou micelární voda nestačí není zbytí. I přes jeho použití jsem měla občas problémy něco dostat dolů, ale nemohu říct, že by mě nějak dráždil nebo byl vyloženě špatný. 7/10

Vichy Mineral 89 Hyaluron Booster (Benu 559 Kč)
Na Vichy teď na Benu do 5.12. běží akce 2+1 zdarma mimochodem. Já dostala booster v rámci barterové jednorázové spolupráce. Bylo to moje vůbec první jakože sérum v životě a teď už si bez séra rutinu neumím představit. Stačila opravdu jedna pumpička na celý obličej. Psala jsem na produkty Vichy samostatnou recenzi, tak zde můžete mrknout. Sérum jsem nepoužívala úplně každý den to se přiznám, ale vydrželo mi od ledna až do listopadu = těch 500 za lahvičku není až tak bolestných. Přepočítám-li to na měsíce jedná se o nějakých 56 Kč za měsíc užívání.
Palette Deluxe Oil-Care Color 7.77 Zářivě měděná (Krása.cz 92 Kč)
Klasicky jako každý měsíc barva na vlasy, zjistila jsem, že je pro mě mnohem jednodušší použít dvě barvy a má to pak i lepší výsledky než s jednou - nemám to tak flekaté. Asi ještě nějakou dobu u téhle Palettky zůstanu. 8/10

Plantur 21 #longhair Nutri-kofeinový šampon a balzám na vlasy (v rámci barterové spolupráce s Holime.cz)
Plantur letos nasadil docela brutální kampaň, kde jsme mohli vidět Aničku Šulcovou, no krom toho ho chválila i moje nejlepší kamarádka Aneta. U mě se objevil v oblíbencích, jedná se o opravdu výživnější řadu na vlasy pro mladé dlouhovlasé slečny. Poslední dobou mi vlasy padaly opravdu hodně o nějakém lámání ani nemluvím. Řekla bych, že se to trochu i eliminovalo během používání, ale ke konci už se mi trochu rychleji mastily vlasy. 7/10

Avon Techniques Styling ochranný sprej pro tepelnou úpravu (Avon 50-60 Kč)
Tuhle tepelnou ochranu už mám alespoň potřetí. Moc hezky voní, má super střičku a vydrží věčnosti i přes malé, skladné balení. Vlasy nijak nezatěžuje a dle mě funguje jak má. Teď mám od Balea za nějakých 40 Kč a je to naprosto propastný rozdíl ta práce s vlasy po použití. Příště ráda pořídím znovu tento konkrétní.  9/10

Balea sprchový gel s vůni sušenek ( DM 20 Kč limitovaná edice)
Z letošní Balea limitky mi učaroval krom klasiky holicího gelu i sprcháč s parfemací SUŠENEK. Sušenkovej sprcháč prostě! Víte, jak já jsem na sprcháče ujetá, no tak to mi nemohlo doma chybět. Na to, že to byla Balea byl velmi příjemný, hezky voněl a ani nevysušoval. Občas mi ta jídelní výrazná vůně až trochu vadila, ale používat ho na střídačku s jiným bylo by to úplně v pohodě. Hodnotím 9/10. 

Nivea Waterlily & Oil pečující sprchový gel (DM 59,90 Kč)
Poslední sprcháč ze zásoby Nivea, co jsem dělala v létě byl úspěšně zdolán. Když jsem byla malá, tak tenhle jsem měla od Nivea nejradši, obecně ty jejich průhledné sprcháče s olejovými perličkami. Má takovou sladkou a zároveň svěží vůni. 10/10

Balea gel na holení s aloe vera (DM 39,90 Kč)
Gely na holení jsou u nás poslední týden minimálně nedostatkovým zbožím a nejsou ani na kamenných prodejnách ani na e-shopu. Zatím naštěstí doma mám jeden ve sprše a jednu pěnu v zásobách, takže to úplně nehoří, no jak je někde uvidím vezmu alespoň dva-tři do foroty. Jsou to cena x kvalita nejlepší holící gely na trhu. 10/10

Rexona Invisble Black & White
Moje oblíbená verze antiperspirantu především na teplejší roční období, jinak volím slabší, šetrnější Dove. Rexonu jsem si zamilovala v této a ještě v růžové variantě, které kupuji pravidelně. Navíc je super, že mají i mimi balení do kabelky. Je to prostě taková sázka na jistotu. 9/10

Batiste Eden Bloom suchý šampon (DM 119 Kč)
Tenhle konkrétní jsem dostala od kamarádky, že jí nesedí, jak zanechává ve vlasech bílé stopy - ona je tmavovlasá, tak je to víc vidět. Za mě byl v pohodě stejně jako všechny od této značky, plánuji se nadále vracet k sucháčům této značky. Hlavně ty jejich obaly jsou prostě boží. 10/10

Ziaja Kakaové máslo Krém na ruce (DM 59,90 Kč)
Krémy na ruce až tak často nekupuju, obyčejně mi jeden spotřebovat trvá dobrého půl roku, mnohdy i déle. Ziaja je právě krom mnohých jiných kategorií krémy vyhlášená, tak jsem sáhla po kakaovém. Takhle v zimě se dost uchyluji k vůním jako čokoláda, krémovým a jídelním vůním. Parfemace patří k lehkým, neobtěžujícím. Balení je super skladné, dobře se z něj krém vymačkává. Hydratace je taková průměrná, čekala jsem o něco vyšší, ale pokud na suché ruce vyloženě netrpíte, tak budete spokojení. Za mě 8/10. 

Recepty babičky Agáfy tělový peeling s rakytníkem a pohankou (makeup.cz)
Tohle bohužel bude jeden z těch nepovedených kousků - rakytník bohužel ne vždy voní jako takový ty gumové vitamíny pro děti, tady konkrétně mluvíme o velmi nepříjemné parfemaci překvašeného ovoce. To by se i dalo nějak oželet, kdyby peeling peelingoval, nicméně pohanka zde právě nahrazuje cukr a jiná exfoliační média. A absolutně nic to nedělá, takže já to ani nespotřebovala a posílám to dál. 0/10

Purity Vision Bio-kávový peeling (v rámci barterové spolupráce s Holime.cz jinak kolem 200 Kč)
Tady už bude o něco lepší zkušenost. Tenhle peeling je suchý a ona peelingová kašička se vytvoří až po spojení s vodou. Jako každý kávový peeling nadělá docela bordel, je tedy potřeba pak opláchnout vanu. Voní hezky po kávě, akorát cena mi přijde trochu přestřelená na to, že by se to takřka dalo vyrobit doma. Stále se nevyrovná mým oblíbeným Dermacol peelingům. 6/10
Oriflame Love Nature plátýnkové masky Antioxidant & Vitality (Oriflame, 70 Kč)
Tyhle masky patří spolu s Garnierem mezi moje topky a aboslutně na ně nedám dopustit. Obě jsou tak akorát napuštěné, pleť krásně vyživí a absolutně nedráždí. V létě osvěží, v zimě dodají tolik potřebnou hydrataci. Jakmile zas budou v katalogu nějaké pokoupím. Jako jedny z mála je pak nemusím omývat. 10/10

Quret Beauty Recipe Apple Mango Hydrating (Pepco 55 Kč)
V cenově dostupném Pepcu nově zařadili do sortimentu i masky a já hnedka musela alespoň jednu zkusit. Musím říct, že jsem byla mile překvapená - plátýnko bylo sice na můj vkus až moc napuštěné, no i tak příjemně vyživila a hydratovala pleť. Doporučuji přihodit do košíku až tam někdy zavítáte. 10/10

Oriflame Optimals Insta-cool pošltářky pod oči (Oriflame 50 Kč)
S touhle maskou jsem dodělala všechny jednorázové, co jsem doma měla. Jedná se o hydrogelové polštářky pod oči, uschované v plastové kazetce, aby se jim nic nestalo. Cenově se bavíme zhruba o padesátikoruně, což je srovnatelné například s Garnierem. Polštářky nemají žádnou parfemaci a na schlauzení a osvěžení očního okolí za mě značka ideál. Měla jsem je poprvé a byla jsem spokojená. 10/10

Cien odličovací tamponky (30 Kč)
Cien nebo Ebeling u mě najdete většinu času, ať už díky obsahu bavlny nebo i tomu, že se neoddělují patří mezi moje oblíbené. 

Gut & Günstig Trockner Tücher (Čáslavská prodejna s německou drogerii, 70 Kč)
Z mnou vyzkoušených bezesporu ty nejlepší ubrousky do sušičky s vůní jarních květů. Parádně osvěží prádlo a navíc jsou z dobrého materiálu, tudíž z nimi pak vyčistíte hezky filtr. 10/10

Coop Doma Úklidové ubrousky univerzální (Jednota Coop, cca 30 Kč)
Ubrousky, když potřebujete někde narychlo něco utřít, setřít nebo poklidit nějaký povrch. Já je dost používala, když byla tchýně v Egyptě, není tedy divu, že mi i došly. 8/0

Bubble T Bath Fizzer Rhubarb & Custard (od Haničky z giveaway)
Bomby už tolik nekupuju, co dřív a tak mě o to víc potěšila právě v balíčku od Haničky Číčulky. Patřila k těm lepším až mě překvapila. Dokáže udělat parádu i ve velké vaně s větším množstvím vody, kde takové Bomb cosmetics už mají trochu problém. Hezky voní, ale nejste pak celý umaštěný. Vzhledově vypadá jako obří prášek, obří pilulka. 8/10
Apple & Cinnamon svíčka (Pepco 35 Kč) 
Svíčky u mě začaly teprve tu pravou zimní sezóniu, takže tenhle měsíc tu mám rovnou dvě. V první řadě poslední z Pepca, co na mě doma čekala. Ta zase vydržela dobré dva, možná i tři týdny. Celkově za tohle musím Pepco pochválit, u stejně velké svíčky jako od kdejaké jiné značky máte více hodin hoření. 9/10

Rimmel Match Perfection Porcelain makeup (DM, 199 Kč)
Na tenhle makeup jsem psala samostatnou recenzi, takže vás s dovolením odkážu sem. Makeup jsem bohužel nestihla spotřebovat, ačkoliv mám doma vždy jen dva - jeden více hydratační a jeden držák. 7/10

Airwick svíčka s vůní svařeného vína (? Kč dárek od tchýně)
Tahle svíčka měla moc hezkou skleničku, kterou přemýšlím, že bych si vyčistila a používala jako svícen na čajovky. Oproti Pepco svíčce, která stojí tuším polovinu, ale hořela poloviční dobu, takže vyjde ve finále o dost dráž. No provoní vám pokoj rozhodně víc na druhou stranu, 9/10.

A to by bylo pro dnešek vše. Co vaše spotřeba za uplynulý měsíc? Dejte mi vědět do komentářů! 
Sabča











4 komentáře:

  1. Panejo, jak to stíháš spotřebovat? :-D Já mám doma suchý šampon a je to nejlepší věc :-D Vlhčený ubrousky taky a svíčky? Těch mám doma více než dost :-D

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no bohužel jo, občas moje karta docela zapláče, ale zase pro mě je kosmetika hnací motor. já už s ofinou bez suchého šamponu nefunguju :-D Děkuju moc za komentář a přeji pohodové Vánoce.

      Vymazat
  2. Ahoj Sabi,
    s tím focením dřív to moc dobře znám. Čistící pěnu od Baley mám doma zrovna taky otevřenou, mám ji ráda, ale ta Nuxe je úplně boží. Balea je ale levná, hezky voní a velmi dobře funguje. Sérum Vichy je pro mě takový ambivalentní produkt, milovala jsem ho a i nenáviděla, prostě jak kdy. Ten sprej na vlasy z Avonu si neustále kupuje kolegyně a je s ním opravdu hodně spokojená. Asi bych ho měla také vyzkoušet:-) Oba gely vypadají zajímavě, asi bych více šla do značky Nivea. Balea gely na holení jsou výborné, také je kupuji. Batiste suchý šampon je podle mě úplně nejlepší. Kávový peeling není nic pro mě, nesnáším kávu. U nás v Pepcu žádné masky nemají, tak jsem je nemohla vyzkoušet. Ta jejich cena je tedy docela vysoká, vždyť jsou z Pepca...
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Haničko, já zrovna začala svojí gelovou fázi, teď mi ještě Ježíšek donese čistící kartáček, takže budu asi víc gelovat než pěnovat. Souhlasím Balea má levný a na tu cenu dobrý produkty, no rozhodně to není něco čím by se člověk vyloženě rozmazloval. Já teď jak jsem ztenčila sprcháčové zásoby mám zase absťák, že bych nějaký koupila, ale nesmím. Už jsem zase nakoupila nějaký tři sprcháče, jsem s tím jak nemocná :-D. Jo, taky mi to na Pepco přijde dost, no jsou vážně bezvadný, srovnatelný s Garnierem.

      Vymazat