středa 1. prosince 2021

Shrnutí měsíce Listopad | Kaliho koncert, nakupování dárků, film o Gottovi....

 Ahoj, předposlední měsíc letošního roku utekl jako voda a mám tu opět mé shrnutí, co se událo. Pomáhá mi to si tak nějak připomenout, že mám být za co vděčná a to mi pak následně dává naději, že není všechno ztracený. Teď už ovšem k těm dobrým i špatným věcem a jak mě tento měsíc obohatil zkušenostmi a zážitky.

Listopad pro mě začal novým černým roláčkem, letos obzvláště žebrované roláky frčí, tudíž jsem tak dlouho drnčela, že bych si nějaký koupila, že mi ho koupil přítel. Na doporučení I Love Makeup jsem šla do Mohito a opravdu musím říct materiál pevný, velikosti odpovídají a je pohodlný. Klidně bych si pořídila i ty další barvy. No a už jsem na Mohito koukala, že až bude nějaká koruna navíc, zřejmě jí tam nechám. Jen mě mrzí, že nejednu věc mají do velikosti 40 nebo 42. V dnešní době už trochu utopie, co myslíte? 
Na začátku listopadu jsem taky dokončila zkušebku v nové práci a dostala jsem nového pracanta místo toho, co jsem měla předtím. Musím uznat, že oproti starému HP, co mám doma je to hotovej výkřik moderní technologie, ale jsem spokojená. Obraz v Ultra HD, podsvícená klávesnice, no nemůžu si stěžovat.
Proběhlo i pár lekcí spinningu, ale ta první ta mi dala po dvoutýdenní spinningové pauze jen s jedním kruháčem dost na prdel, myslela jsem, že vypustím duši. Taky mi přijde, že díky koroně chodí mnohem méně lidí do fitka, za mě velká škoda, protože věnovat se sobě by měl přece každý. Já si třeba tak či tak nedokážu představit, že bych si spinner pořídila domů a cvičila jen odtamtud, nehledě na to, že takový spinningový kolo stojí třeba pět tisíc. Takže když to jde jdu spíše do fitka a občas i někoho dokopu jít se mnou. 

Dopsáno později: Tak bohužel se stalo přesně to, co po covidu nejednomu fitku. Pokud se nezmění provozovatel fitko na konci ledna zavře. Koupě nějakého kola je pro mě nejschůdnější řešení v případě, že by se nenašel jiný provozovatel. Takže od nového roku budu šetřit, sice chci bazarové, no i tak to není zrovna málo peněz. K tomu bych si chtěla zaplatit členství u Valentýnky Procházkové z Apres fit.
Hned první týden mě čekaly i nové nehty, na které se vždy těším, jak na smilování. Tentokrát jsem si věřila, že si vážně dokážu nechat udělat jenom klasické jednobarevné a zase to nevyšlo. Červená je na nehtech moje vůbec nejoblíbenější barva a tak s menším ozvláštněním jí další tři týdny budu nosit. Pak nahodím zřejmě královskou modrou a na Vánoce váhám mezi červeno-bílou a zlato-bílou. 
V pátek mi ještě dorazila menší objednávku z Oriflame, kdy jsem potřebovala nějaký drobný dárek pro babičku k 71.narozeninám. Večer jsem vyrazila s tetou Monikou a babičkou Květou na víno do mé oblíbené a také místní Kavárny Staré časy. Byl to velmi příjemně strávený večer, kdy si troufnu říct, že jsem si fakt odpočinula a dobře pokecala. Též mi teta přála ke svátku, protože jsem nakonec jednu naší rodinnou oslavu vynechala. Dostala jsem suprovou vínovo-kávovou kabelku, kterou jste mohli vidět v těchto nákupech a novinkách
V sobotu jsme pak koukali na Mládeži nepřístupno a z nějakého zcela nepochopitelného důvodu koupili a nafoukli zlevněný nápis Happy Halloween. Původně jsem měla koupenou vodku s džusem, ale nakonec po jednom drinku mi to přestalo chutnat, alespoň zbude na příště. No a od neděle jsem na 11 dní měla na starosti celý dům se zvířátky, přítelem a malým švárou. 
Vzhledem k absenci tchýně i tchána jsem většinu tchýně zastávala vaření, nákup potravin a nějaký ten úklid. Většinou jsem šla do Penny, kterou mám prostě kousek od práce, akorát uzeniny tam nemají zrovna dobré, takže pro ty je lepší skočit ještě do jednoty. Musím uznat, že jsem nečekala, jak náročné je se tu o to starat a jsem ráda, že se tu ještě chvíli ohřejeme než předěláme naše bydlení. Dále přidávám opět jeden z mých lepších dnů, kdy jsem si i do práce zkulturnila trochu, bundičku už jsem nakonec musela vyřadit a dojít si pro jinou. Jeden den jsme taky měli v práci novou psí kolegyni Kenny 💗, která moje pracovní místo pokřtila loužičkou. Ve čtvrtek mi pak dorazila velká šestikilová objednávka z Oriflame, tak velká, že se mi to nevešlo na jednu fotku, přidávám alespoň mojí část objednávky. 
V pátek mi dorazil diář na příští rok a to v krásné okrové barvě, který budu mít jako služební i soukromý zároveň. Už to bylo třeba, zadní desky se mi plnily plány na následující rok. Například takové únorové víkendy už mám skoro plné plesů pokud budou. Celkově jsem zvědavá zda bude letos zase lockdown. Doufám, že už ne, tak jako byl minulý rok, to by mě asi drblo. Odpoledne jsem naobjednala skoro polovinu dárků, co budu letos vůbec shánět, takže mě další týden čeká várka pošty. Večer jsem chvíli popíjela s kamarádkou, ale opravdu jen nepatrně vzhledem k sobotnímu budíčku. V sobotu jsem posnídala s mamkou a zanedlouho jsem s přítelem vyrazila na kachnu k jeho prarodičům, kde jsme poseděli i na kávu a štrůdl. Odpoledne jsem si už jen na hodinku odpočinula balením prvních dárků, co s přítelem máme a jelo se pro kytku a na oslavu narozenin babičky, kde už byla zábava v plném proudu. 

Z oslavy jsem zamířila rovnou za kamarádkou Monty a s ní pak na koncert Kaliho, který nám dva roky úspěšně odkládaly. Tam nás vezl její přítel a stavili jsme se ještě v McDonald´s na nějakou tu večeři, udělat si dobrý mastný základ. Bály jsme se, že budou fronty na baru, takže první objednávka bylo rovnou 5 drinků v jedné mega Havana Club skleničce a to Morgan s kolou. Kali vystupoval až o půlnoci a jak jsme si přes covid odvykli někam chodit, tak to bylo trochu zdlouhavé. Nakonec to bylo vážně super, ale ledové drinky a hodina ječení a mého falešného zpěvu nám na hlasivky zrovna nesedla. Druhým ale byla hodinová cesta domů, osobně mi přišla nekonečná a zase dlouho na koncert, tak daleko nepůjdu a když už zařídím si tam i přespání. Kali byl skvělý, hrál přesně ty písničky, co jsme si tak říkali, že bychom chtěli slyšet. Vystupoval ovšem jen necelou hodinu, stejně jako na předchozím koncertě. Druhý den jsem už jenom proležela s příšernou kocovinou 😂.
Následující týden byl snad ještě víc hektický. V neděli jsem zkoušela novou vlasovou masku, kterou jsem viděla u Eričky - Balea s kurkumou a ovesným mlékem a dost mile mě překvapila. V pondělí jsem pak šla vůbec poprvé v životě na pedikúru - dostala jsem totiž poukaz k svátku. Bylo to opravdu příjemné, původně jsem se bála, že to bude divný, když mi někdo bude sahat na nohy. No možná tam zase někdy zajdu, přeci jen poukaz mám ještě jeden a je příjemné, když se o vás na chvíli někdo stará. Navozila jsem domů balíčky, co mi došly do práce, vesměs všechno vánoční dárky už, troufnu si říct, že lehce přes polovinu už mám minimálně objednaných a v prosinci už budu řešit jen věci, co lze koupit v obchodě, případně dárkové poukazy. Ještě jsem se stavila u babičky pro opravený kabát a pak v Bille nakoupit. Naučila jsem se tam nakupovat díky I Love Makeup a naší nejbližší Billu nedávno modernizovali, tak jsem se tam zčásti i proto chtěla mrknout. Navíc tam teď mají moc hezké, levné balící papíry 4m a 10m, takže vám to i na pár dárků vydrží. 
Po návratu domů už jsem pak akorát vařila, vařil a vařila, abych měla alespoň do středy zase od vaření klid. První, co tak jsem k večeři a sobě na druhý den do práce dělala přírodní houbovou omáčku s kotletou a rýží dle receptu mé maminky. Ta tam sice houby nedává, ale vždycky to bylo moje oblíbené jídlo od ní. Pak jsem rovnou šoupla do trouby francouzské brambory, abych dodělala zbytek masa a navrch ještě kakaovou buchtu s rumovou polevou švára má rád sladké. Obzvláště teda donuty, croissanty a koblihy, ale zas tak daleko s pečením ještě nejsem. Uklidila jsem kuchyň a lup deset hodin ani člověk nemrkne, čas jít spát. 
Ve čtvrtek pak už dorazila domů tchýně a mě odpadlo poměrně dost povinností. V sobotu jsem se jela s Verčou a Hobitem podívat do Pardubic do obchodů a do Möbelixu na nějaké věci do bydlení. Jako vybrala bych si ještě mám zbytečných tak 200 tisíc. Líbily se mi tam i takové ty kraviny jako nejrůznější dózy, skleničky na víno, svíčky a podobné. Nakonec jsem všemu odolala a s sebou domů odvezla jen six pack skleniček na víno. Pak jsme se stavili podívat ještě v nákupáku, kde jsem v dmku vzala na vyzkoušení na strie olejíček Bioil. Najedli jsme se, koupili si bubble tea po dlouhé době, co jsme ho neměli a vyrazili domů. 
Doma jsem se taky zrovna neohřála, asi pět minut potom, co jsem dorazila domů už mi psala mamka, že čeká před barákem. S mamkou jsme vyrazily do kavárny v rámci oslavení jejích narozenin a na nějaký den pokec. Já si dala Míša dezert, cappucino a pomerančovou domácí limonádu. Už byla i vánoční výzdoba, tak jsme se měli čím kochat. Hrozně se mi líbí taková ta jednodušší výzdoba z jehličnatých větviček, doplněná o pár dekorací. Mamka mi koupila tyhle krásný autorský placky od Allon s tématem kávy. Pak už jsme museli pro babičku a vyrazit do kina na Karla, nový film o českém panu zpěvákovi Karlovi Gottovi. Musím uznat, že po pochvalách ze všech stran jsem čekala mnohem víc než, co jsme dostali. Mamka dokonce část filmu usínala a já i když bulím furt jsem nebrečela. Přišlo mi to hrozně zdlouhavé a prostě bych film o takové legendě udělala jinak. Hodnotím 6/10. 
V pátek jsem byla na vánočních nehtech (snad ne letošních posledních), původně jsem chtěla jít do červených, ale ty jsem zrovna měla. Volba padla na tyhle trochu kýčovité modro-stříbrné s vločkami, co svítí ve tmě. Také v pátek poprvé nasněžilo a sněhová peřina zatím překvapivě drží. Stavila jsem se ještě u babičky, kde táta se strejdou dělali domácí uzené a zrovna naproti probíhalo rozsvěcení vánočního stromečku. Pak už jsem zamířila domů a večer se trochu popíjelo, jak je již zvykem. Já tentokrát šla brzy do hajan, poslední dobou jsem dost unavená a potřebuju alespoň o tom víkendu trochu dohnat spánkový deficit. 
Dovolím si přidat jedno sobotní ranní panorama předtím než vám vůbec napíšu, co jsem v sobotu dělala. 

Dopoledne jsem fotila zase nějaký ten progres v rámci skicare, které jsem se pořádně začala věnovat až letos, nicméně nese to své plody. Ne, že já bych někdy byla člověk, co mi nějaké akné nebo cokoliv skrýval, na každodenní líčení jsem asi prostě moc líná. Odpoledne jsme s rodinou oslavily sestřenice narozeniny na bowlingu dokud nám to ještě nezavřeli a bohužel tedy jen v očkovaném rodinném kruhu. A pak už šup na rozsvěcení stromečku k nám, které jsme nestihli neb ho rozsvítili o něco dříve. Já ještě nahlédla do kostela na adventní koncert a pak jsme s přítelem šli přát jeho tetě  a sestřenici. Já zase jak padla devátá, desátá zakempila v posteli a šla spát. V neděli už mě pak čekala akorát brigáda - v podobě výpomoci na skladě, stejně tak jako mě bude čekat dnes v pondělí a zítra v úterý, kdy píšu tuto část článku a máme konec měsíce. Takže tímto bych listopadové shrnutí ukončila. 

Listopad byl alespoň pro mě dost pestrý a nabitý měsíc a troufnu si říct, že jsem s ním ve finále skoro i spokojená. Stihla jsem toho fakt hodně a mám spoustu nových zážitků, na které budu vzpomínat. Během prosinec mám v plánu hlavně vydělat na letní gumy a nějaký dárek ode mě pro mě a pak si odpočinout během Vánoční dovolené hezky doma u televize. 

Sabča 




















1 komentář:

  1. To jsi měla docela nabitý měsíc. Já jdu zrovna dávat listopadové shrnutí dohromady....

    OdpovědětVymazat