středa 29. prosince 2021

UNBOXING: velká kosmetická objednávka z Krása.cz

 Ahoj všichni, vítám vás u dnešního haulu z e-shopu Krása.cz. Nejedná se o spolupráci, všechny produkty jsem si zakoupila sama za mé vydělané peníze. V podstatě se jedná o takový zásobovací nákup a mě se v tom předvánočním shonu nechtělo letět ještě do drogerie. Tentokrát se mi povedlo objednat si položku, co nebyla skladem, tak jsem chvíli čekala a následně jí stornovala, proto tu mám balíček až po týdnu a dnu od objednání. Objednávala jsem 10.12. aby mi to dorazilo ještě před Vánoci. 

Takhle už balíček vypadá po rozbalení. Brala jsem tak nějak od všeho trochu, měla jsem sepsaný seznam věcí, které jsem chtěla koupit. Nakonec jsem vše s vyjímkou věcí na praní a na holení koupila právě tady. Využila jsem slevové akce na nezlevněnou kosmetiku a ještě kreditů nasbíraných za minulé nákupy, takže jsem nakonec ušetřila krásných 400 Kč.
Batiste suchý šampon 80 Kč, Nature box šampon 118 Kč, -II- balzám 119 Kč, Barva na vlasy Palette Deluxe Oil Care 92 Kč/kus

Z kategorie vlasy tu mám celkem pět produktů počínaje suchým šamponem od Batiste v parfemaci Blush, tu jsem ještě nezkoušela. Dál tu mám set šamponu a kondicionéru Nature Box s mandlovým olejem, jedná se o řadu určenou na objem vlasů. Kamarádka mi nedávno chválila meruňkovou řadu pokud se nepletu, tak jsem si řekla, že od nich něco zkusím. Dvě barvy na vlasy Palette ještě nevím zda využiju, ráda bych se začala barvit profi barvama. 
Dove antiperspirant sprej 68 Kč, Dove tuhý antiperspirant 58 Kč, Mixa tělové mléko 164 Kč, Nivea MEN sprchový gel 85 Kč

Dove Invisible Dry antiperspirant - Dove mám přes chladnější roční období vůbec nejraději a to tuhle variantu, která by neměla nechávat fleky na oblečení. Vzala jsem si jí hned v té velké 250 ml variantě, takže myslím, že minimálně do jara mám vystaráno, mám tu načatý ještě jeden další. Dove Invisible Dry tuhý antiperspirant - Na tuhé moc nejsem, ale ráda se něčím přestříknu i večer než jdu spát, no sprejové mi přijdou takové moc dusivé a nechci už s tím tady stříkat před spaním. Pořídila jsem si tuhý právě na tyto případy a také když už bude tepleji jako double protection. Mixa CICA repair tělové mléko.Venku začala přituhovat a já jsem zase jako sušenka = pořídit lepší tělové mléko. Na řadu CICA repair jsem slyšela chválu u nejedné beautyblogerky, například na YouTube u Áji Beautylife. Je s pumpičkou a má být údajně prostě úplně super. Od Mixy už jsem kdysi měla tělové mléko pro atopiky, psala jsem o něm v tomhle spotřebovánu.Nivea MEN Protect & Care - Alespoň tahle jedna věc pro přítele. Kupuju mu tyhle Nivea gely ráda, protože nevysušují a jsou jak na vlasy tak na tělo. Též jsem vzala velké balení. 
Dermacol Aroma ritual peeling kokosový 149 Kč, hrozny s limetkou 129 Kč, Kneipp sprchový gel Dobrý nálada 104 Kč

Dalšími kousky jsou dva Dermacol peelingy. Ačkoliv jsem se poslední dobou snažila vyzkoušet něco nového, tak se budu vracet k osvědčenému Dermacolu. Pro mě za tu cenu má ideální konzistenci, super vůní a dá se dobře sehnat. Do sprcháčových řad jsem pak vzala Kneipp Dobrá nálada, kdysi jsem ho dostala k Vánocům a od té doby pokaždé když ho vidím, tak si vzpomenu jak skvěle voněl a vůbec nevysušoval.
Ziaja tonikum s kyselinou hyaluronovou 86 Kč, Signal White Now pasta 60 Kč, Curaprox kartček na zuby 88 Kč

Dochází mi už moje mlha ve spreji od Oriflame, kterou používám pod sérum na zvlhčení pleti. V tomto typu produktu mě zaujala Ziaja s jejich Acai berry řadou. Vím, že tyto mlhy na obličej doporučovala I Love Makeup. Má to i za tu cenu dost velké balení, tak se těším, že zase něco od této polské značky vyzkouším. Na zuby tu pak mám bělící Signal White now pastu - nečekám, že mi to něco vybělí, ale líbí se mi obal, barva a chuť té pasty. Kartáček popravdě už nevím, kdy jsem naposledy měnila, takže už je načase. Nejsem takový ničitel na kartáček a navíc Curaproxy dost vydrží, na starém mám akorát už odřený ten nápis jinak nic. 
Garnier Vitamin C 63 Kč, levandule 52 Kč, sakura 59 Kč, oční 55 Kč, Nivea medová maska 36 Kč

Doplnit jsem potřebovala i svou už nulovou zásobu plátýnkových masek. Vzala jsem svou oblíbenou značku Garnier, přičemž tu mám levanduli a sukuru, tu už jsem zkoušela a osvědčily se mi. No a čtyřku Garnier masek uzavírá Vitamin C maska, kterou si sami napustíme plátýnko a maska na oční okolí s kokosovou vodou. A abych měla poštovné zdarma přihodila jsem do košíku ještě medovou Nivea masku. 

To je celá moje objednávka, celkem mě vyšla na nějakých 1400 Kč což mi za dvacet produktů přijde jako super cena. 

A co potěšilo v poslední době vás? Dejte mi vědět dolů do komentářů :-)

Sabča








6 komentářů:

  1. Slušná krabice kosmetiky. Já z toho mám vyzkoušený snad jen antiperspirant od Dove. Já teď ulovila ve slevách kazetu od Garnier, který nemám skoro prozkoumaný. Měla jsem jen nějakou vlasovku, v tomhle balíčku je micelárka, krém a maska. Jinak jsem v prosinci moc nenakupovala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, no bylo to třeba a nemůžu úplně slíbit, že bych v lednu ušetřila. Sice takové ty běžné věci teď mám, ale zase víc nechám za ty dražší položky :-D Tak to doufám, že s pleťovkou Garnier budeš spokojená. Micelárky a masky mají super, krém jsem žádný nezkoušela. Většinou právě krémy si kupuji na nějaké přírodní bázi/základu. Ty klasický jak mám přesušenou pleť se mi ani nevstřebají a vytvoří takovou vrstvu a ta se následně odrolí :-(.

      Vymazat
  2. Tybrďo, tak to je teprve pecka! Jsem ženská, takže všechny tyhle věci taky miluji. Poslední dobou ujíždím na produktech, které se týkají pleti :-) Masky a tak podobně. Dokonce jsem si pořídila i to Foreo Luna mini 2 :-)

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, děkuji za komentář. No já jsem poslední dobou, jak jatá. Na jednu stranu za sebe utrácím, na druhou nemám problém pečující kosmetiku docela ve velkém spotřebovávat. Já bych letos chtěla ozkusit v rámci skincare The Inkey List a Sephora Collection :-)))

      Vymazat
  3. Ahoj Sabi,
    já myslím, že sis koupila samé podstatné věci, které potřebuješ. Eshop krasa.cz znám, ale už jsem na něm dlouho neobjednávala (a snad ani dlouho nebudu, mám doma teď veliké zásoby skoro všeho:-). Jsem zvědavá na jednotlivé recenze. Hodně mě zaujala kosmetika Kneipp, tu bych někdy ráda více prozkoumala:-)
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, to jsem viděla tvoje řádění :-D Já se teď musím krotit hlavně, co se týče tělových mlík, sprcháčů a šamponů a další si koupit až spotřebuju, co mám. Mně tam vyhovuje šířka sortimentu a obvykle i rychlé doručení. Kneipp je super, ten určitě doporučuju. Měla jsem sprcháče a soli do koupele

      Vymazat