středa 22. prosince 2021

Selfcare | Deník vděčnosti | Sophia Godkin

 Ahoj, vítám vás u dnešního článku. Dneska se budeme věnovat určité formě selfcare a nějakého seberozvoje. Já osobně mám, měla jsem a snažím se nemít takový blbý zlozvyk porovnávat se s ostatními a to vzhledem i ostatními věcmi a tím pádem jim závidět. Rozhodla jsem se na tom zapracovat a pořídila jsem si Deník vděčnosti s tím, že chci mít ráda sebe, svůj život a víc si vážit věcí co mám, vidět zkrátka ve svém životě i to dobré. 

 

 Když milujete to, co máte, tak máte všechno, co potřebujete. 

Kniha je zpracována velmi příjemně. Začíná poučením o tom, co vše nám vděčnost přináší a jak jí v životě využívat. Následně už je právě deníková část, kam si zapíšete datum zápisu, následně je každý den nějaký inspirativní citát a pak už jen krátké otázky k zamyšlení nad daným dnem i vaším životem jako celkem. Dole jsou pak další motta jako Jsem upřímně vděčný za to, kdo jsem, kde jsem a co mám. To už já sama nečtu, protože mě občas takový ten optimismus na sílu vytáčí. Super je, že právě každý si to takto pojme trošku po svém a zároveň díky větám k doplnění se vám nestane, že byste se ztratili a neměli co napsat. Já tam zatím i tak píšu občas depresivní věci, nicméně beru to jako součást procesu.  Samozřejmě si takový deník můžete udělat i sami z jakéhokoliv zápisníku, no pro mě tohle byla snazší a rychlejší cesta.


A jak na sobě teď pracujete vy? Ať už je to cizí jazyk, knihy nebo třeba nějaký sport podělte se se mnou v komentářích :-) 

Sabča

Žádné komentáře:

Okomentovat