neděle 12. prosince 2021

Sabča zkoušela: Oriflame Love Nature - Apricot & Orange

 Ahoj, vítám vás u nové recenze, kde budou převažovat především produkty určené k čištění pleti. Všechny budou z produktových řad Love Nature, dva z Apricot & Orange a jeden z Limetka & Tea Tree. Osobně z produktové řady opakovaně objednávám sprchový peelingový gel malina & máta, ten už jste u mě mohli nejednou vidět. 

Love Nature Apricot & Orange Energising Cleanser

Čistící gel na pleť z řady určené pro všechny typy pleti s obsahem pomeranče, parfemací lehce může někomu připomínat prostředek na nádobí. Za obal by určitě pochvala taky nepadlo, vzhledem k nepraktickému šroubovacímu uzávěru, co se snad už nedává u spousty značek ani na krémy na ruce. Gel neustále zůstává ve víčku a tím časem přijdete o docela znatelné množství. Gel je čirý a překvapivě gelové konzistence, jemně pění, avšak suší pleť si troufnu říct, že by mohl vysušovat. Sice v akci celá řada stojí nějakých 150 Kč, ale i tak si už znovu z této řady nic nekoupím. Balea umí i za 50 Kč velmi slušný čistící gel oproti Oriflame. Hodnotím 5/10.

Love Nature Purifying Toner with Organic Tea Tree & Lime

Zde už máme učený typ pleti mastná a obsažené všem známé hojivé tea tree. Tea tree obecně má sklony vysušovat, no zde to není až tak špatné. Balení má díky bohu normální uzávěr, no to zcela vynahrazuje tuhá plastová lahvičku, která nejde pořádně zmáčknout, takže si tonikum na vatový tamponek spíše cáká
te. Samotný obsah zde funguje dobře, má příjemnou svěží vůni a nevysušuje pleť tolik jak jsem čekala. Čistí docela dobře a nikterak mi vyloženě nevadí. Musím uznat, že po kombu těchto dvou produktů jsem měla párkrát začervenalou pleť, takže pro citlivou pokožku nic moc. Hodnotím 7/10.

Love Nature Apricot & Orange Radiance Face Gel

Tohle je produkt, který by měl fungovat podobně jako třeba Garnier Hyaluron Jelly. Mně to původně vůbec z názvu nebylo zřejmé a tak jsem s ním zezačátku čistila pleť ve sprše a přišlo mi, že to fungovalo dost stejně jako výše zmíněný čistící gel. Já nevím, ale mě nejspíš prostě vadí ten pomeranč a dráždí mi to pleť. Takže toto jsem použila, že bych to spočítala na prstech jedné ruky. 

Nějak si s tím nevím rady. Od Oriflame můžu vřele doporučit řady Optimals Urban Guard 3D a nebo modrou hydratační Hydra Radiance. Z Love Nature mám pak prověřené plátýnkové masky a sprchový gel malina a máta. No toto prostě nebyl můj šálek kávy. 

Jaký je váš oblíbený produkt na čištění pleti? Dejte mi vědět do komentářů! 

Sabča 

2 komentáře:

  1. Ahoj Sabi,
    já jsem měla určitě ten čistící gel a byl takový průměrný. Moc hezky voněl, balení obyčejné a ano, trochu to vysušovalo. Z řady Love Nature mám taky moc ráda jejich plátýnkové masky. Ten peelingový gel s malinou a mátou je pro mě naopak docela zklamáním, protože je takový řídký a pořádně nepeelinguje. Měla jsem ho minimálně dvakrát a už se mu v katalogu vyhýbám.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Haničko, no já už si ho znovu nepořídím, celkově mě nějak víc baví v pleťové kosmetice optimals než Love Nature s vyjímkou masek. Děkuji za komentář a měj se fajn.

      Vymazat