středa 3. března 2021

Rimmel Match Perfection

 Ahoj, vítám vás u nového článku, kde bych se ráda rozpovídala o makeupu značky Rimmel London. Co se týče makeupů mám vyzkoušeno několik Essence (rozjasňující s brusinkovou vodou), Miss sporty (takové ty v tubičce), Catrice (tekutý s kapátkem, All Matt), Avon (zklidňující s heřmánkem a tento) a Maybeline (Fit me), takže jsem ráda, že si mohu na seznam přidat další značku. 

Konkrétně tento makeup patří mezi stálice, již se v sortimentu nachází několik let. Celkově mi přijde, že Rimmel je v tomto velmi konzervativní a své osvědčené produkty nechává a jen občas vykopne něco jooo nového. Před dvěma třema roky však makeup prošel inovací a já tu mám právě onu inovovanou verzi. Do světa hlásá, že hydratuje až 24 hodin a má také SPF 20. Dokonce ještě když já jsem se pořádně neuměla líčit rozšiřovali nabídku o světlé odstíny a díky tomu tu dnes já mám odstín Light Porcelain. Na zimu se jedná o zcela ideální makeup, protože vás nijak dál nevysuší. Krásně se s ním pracuje na pleti a staví se na něj další vrstvy. Působí přirozeně, lehce voní a dobře se vpracovává do pleti. Mínusem však je, že nezvládá fyzickou zátěž, přesněji řečeno pokud se v práci potíte, počítejte s tím, že při kontaktu s potem začne dělat nejvíc asi v T zóně takové malé mapy a už bude na té pleti jen silou vůle. Samozřejmě já mám mastnější pleť obvykle, jen přes zimu se mi dělají doslova suchá místa a odroluje se mi kůže. Nicméně jako hydratační makeup slouží skvěle, žádný jiný teď doma nemám a tak ani jiný než tento nepoužívám a jsem v půlce balení. Příště možná zvolím nějakého většího držáka, ale k tomuto se ráda vrátím, přeci jen jde o lehčí makeup s SPFkem, to se bude zase někdy na to jaro/léto hodit. Cenově vychází v dmku na 249 Kč, ale jak tak koukám teďse dá sehnatmnohem levněji, tak nevím zda ho nestahují. 

Za sebe hodnotím zhruba 7/10 

Sabbi

4 komentáře:

  1. Ahoj,
    já jsem měla tento makeup asi dvakrát. Jsem s ním spokojená, protože nejsem milovník vysokého krytí. Líbí se mi, že tento dělá takový přirozený finiš a taky mají opravdu světlé odstíny, protože já jsem opravdu vybledlá. Není asi ten nejlepší, který jsem zkoušela, ale je klidně možné, že si ho zase někdy koupím. Měj se krásně, Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Haničko, mám naprosto stejný názor jako ty. Zkoušela jsem i ten korektor a ten byl teda hodně fajn hlavně pod oči, jak je to takové hydratační. Měj se krásně!

      Vymazat
  2. Od Rimmelu jsem už také měla nějaký make-up, více mi ale vyhovují ty od Catrice, které si kupuju neustále dokola :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Domčo, já od Catrice zkoušela akorát HD Liquid Coverage a ten mi nesedl a pak ten matný a ten jsem už měla alespoň dvakrát. Děkuji moc za komentář :-)

      Vymazat