čtvrtek 16. března 2023

Sephora Collection Tělové peelingy

 Ahoj, vítám vás u dnešního článku, kde bych vám ráda blíže představila peelingy privátní značky parfumerie Sephora tedy Sephora Collection. Já jsem je kupovala ve výprodeji okolo 130 Kč, což je za peeling vlastně docela běžná cena. 

První do sprchy se dostal tenhle růžový s vůní třešňového květu, které já nejsem úplně fanoušek. Naštěstí za mě je to spíše taková květinovo-mýdlová vůně. Peeling patří k jemnějším a konzistencí je to spíše takové želé s malými exfoliačními částečkami. Já jsem u toho neviděla žádný efekt, znovu bych to nekoupila ani za tu zvýhodněnou cenu. V tomhle kdejaká drogérka bude a je lepší. Líbí se mi to balení, kde hezky vidíte kolik produkty ještě zbývá.
Mangový je konzistenčně úplně, ale úplně to samé. Je to spíše jemnější peeling uzamčený v želé, které je potřeba rozmasírovat na požadované místa. Oproti třešňovému květu má výraznou tropickou vůni, ale jinak já prostě u tohohle produktu nevidím výsledky jako u hrubších...Nevidím tam ani tu hydrataci, protože neobsahuje žádný olejíček. Znovu bych si je nepořídila a ani vám je nemohu úplně doporučit.

Z řad Sephora Collection daleko raději doporučím jejich plátýnkové masky nebo krém s kyselinou hyaluronovou. Rozhodně se poslední roky hýbou výrazně dopředu, ale tohle je jednou velké ne. Zkoušeli jste něco z řad této značky? Dejte mi vědět do komentářů :)

Sabča 


7 komentářů:

  1. Ty jo, krémy s kys. hyaluronovou mě zajímají ☺♥. Ale peelingy mě zaujaly pro svou vůni, zvláště pak ten mangový.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Eri, tak to se těš, protože až dodělám tenhle mám tu ještě jeden mangový od Organic shopu z dmka, uvidíme jaký bude hihi :)))

      Vymazat
  2. Já jsem nejspíš od Sephory nikdy nic neměla. Zaujala mne ta mangová varianta, protože miluju mango. Ale jeslti to moc nefunguje, tak to mít tedy nemusím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, budu pak testovat další mangový, tak třeba bude lepší :)

      Vymazat
  3. Já jsem ze Sephory snad nikdy nic neměla, nerada do toho obchodu chodím a přes internet se mi ji objednávat nechce :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Sabi,
    tělovou péči kromě masek nemám moc prozkoušenou, ale ty peelingy jsou tedy zklamáním. Já mám doma jejich nové paletky Color Shifter, které jsou dost průměrné. Používám ještě klasický tuhý pudr a ten mi naopak sedí.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat