středa 24. února 2021

UNBOXING: Skincare a mlsání : Benu.cz

 Ahoj, vítám vás u nového článku, tentokrát o balíčku, který mi dorazil v rámci spolupráce s lékárnou Benu, na jejmíž eshopu kromě skincare najdete i další kategorie. Mezi ně patří například skincare, pečující kosmetika v rámci těla a vlasů, různé sušené plody a oříšky, zdravá strava a mnoho dalších. No a pak to, co už by měla mít každá lékárna a to léky a doplňky stravy. 

Můj výběr padl konkrétně na kategorii skincare, které jsme se loňksým rokem začala poměrně dost věnovat a objevovat různé výhody kosmetických produktů. Poměrně jsem se držela přírodních značek, ale ráda bych vyzkoušela i léty ověřenou značku, kterou je právě třeba Vichy

Vichy jsem viděla už jako malá holka u babičky na nočním stolku. No a já si vybrala konkrétně Vichy Mineral 89 Hyaluron Booster. Jedná se o kyselinu hyalurovonou s mineralizovanou termální vodou. Poskytuje pleti ochranu před každodenními strastmi jako jsou znečištění, stres, nedostatek spánku, kouření, zima, nevyvážená strava. V současné době mám poměrně zhoršenou pleť, díky nástupu respirátorů, jež propuštějí ještě méně tak potřebného kyslíku než roušky. Krom toho se hodí pro úplně všechny typy pleti! 

Druhým produktem na doplnění mé aktuální péče o pleť jsem zvolila čisticí pěnu. Preferuji pěnu před gelem, protože je lehká a neucpává póry, což některé gely dělají. Stejně jako předchozí produkt obsahuje termální vodu. Krom ní je obohacena o výtažek ze stromu karité. Ve složení nenejdete ani jednu špatnou složku a tak jsem na toto lehké svěží čistění pleti zvědavá. 

Dále jsem přihodila slavný Carmex balzám s příchutí višně. Doma mám teď většinu balzámů kalíškových a zase se mi nechce úplně sahat do toho špinavýma rukama, když si potřebuju pusu přetřít v autě nebo v práci. Tohle je úplně ideální balení, navíc balzámek má SPF 15. 

Poslední věc za mě hodila do košíku moje mlsná a tou jsou pistácie. Víte, že takové obyčejné pistácie obsahují vápník, hořčík, fosfor a zinek a především mangan. Tomu říkám nálož zdravých složek, že? 

Na recenzi na samotné produkty se můžete těšit až je řádně prozkouším, ale nebojte nenechám vás čekat příliš dlouho! 

Tento článek vzniknul v rámci barterové spolupráce s eshopem Benu.cz

6 komentářů:

  1. Skvělý výběr! Také jsem s nimi ve spolupráci testovala Vichy. A maximální spokojenost. A na ty postavit jsi mě nalákala...😍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, no já jsem z toho zatím úplně nadšená :-D furt lítám po baráku, aby si každej sáhnul jak mám hebkou pleť a pak to letím vyčistit znova protože to mám ošahaný :-D

      Vymazat
  2. Ahojky,
    já jsem s nimi před rokem měla taky spolupráci a představ si, že jsem si vybrala stejnou pěnu jako ty:-) Měla jsem ji moc ráda, byla příjemná a hezky voněla. To sérum jsem doma taky měla a bylo vždy období, kdy mi fakt sedělo, a pak taky to, kdy moc ne... myslím, že tento balzám od Carmexu mám taky doma:-) Jsem zvědavá, co budeš na všechny produkty říkat. Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Super články, beru odběr :-) jinak balíček pěkný, člověk by si vybral hned že? Na VICHI slyším pořád samou chválu, někdy musím určitě vyzkoušet

    OdpovědětVymazat