čtvrtek 19. ledna 2023

Zhlédnuto #7 - Emily in Paris 3. série, Známí neznámí, Láska ve vile, Blood Sex & Royalty

 Ahoj, vítám vás u dnešního filmovo-seriálového dílu Zhlédnuta. Na rovinu dneska je to tu samý Netflix a všechno jsem to viděla během mých prvních dvou dnů dovolené, jako takovou regeneraci před vánočním pětibojem. 

Zdroje: naruby.eumeredithcorp.io, Netflix, Netflix

Emily in Paris 3. série
Novou sérii jsem popravdě docela vyhlížela, Emily in Paris je za poslední roky rozhodně nejlepší počin v takových těch jednoduchých dívčích seriálech. Ani další série mě rozhodně nezklamala, akorát by mohla být delší a ty epizody taky. Emily se v téhle sérii dostává před důležité rozhodnutí jestli v Paříži zůstat a nebo se vrátit do Chicaga ke svému starému životu. Viděla jsem to na jeden zátah, takže ano bavilo mě to, jen doufám, že čtvrtá série už bude poslední - mohlo by to velmi rychle sklouznout v propadák, kdy už to bude to samé pořád dokola za cílem vydělat na tom ještě více peněz. 

Známí neznámí 
Česká verze filmu, kdy hlavní hrdinové se v rámci silvestrovských oslav rozhodnou dát telefony na stůl a každou příchozí zprávu či hovor mít číst/mít před ostatními nahlas. Samozřejmě už vzniklo xy filmů na stejný námět předtím, ale tohle je taková česká verze. Bylo to ok, ale znovu to vidět nepotřebuju. 

Láska ve vile
Romantická a velmi předvídatelná komedie z prostředí Verony, kdy učitelka Julie vyráží po čerstvém rozchodu sama do Verony. Tam jí čeká nepříjemné překvapení, v její vile je omylem ubytován jiný návštěvník a vzhledem k tomu, že právě probíhá festival vína nelze sehnat jiné ubytování. Budou se tedy o vilu muset podělit. Byl to kýč, bylo to předvídatelný, ale na druhou stranu hezky zpracovaný a natočený v nádherné Veroně s částmi odkazujícími právě na světoznámé dílo Williama Shakespeara - Romea a Julii. 

Blood, Sex & Royalty
Třídílný poměrně progresivní seriál o Anně Boleynové a jakou roli měla v anglické historii s pohledy odborníků na historii. Tohle zpracování mě hodně bavilo včetně hereckého obsazení. V prvním díle máme jak vlastně mladá Anna přišla k moci, v druhém pak období slávy  a ve třetím dílu pak už jen zoufalství a nakonec samotnou popravu. Hlavní myšlenkou jest, že sex a politika jsou vlastně velmi provázané záležitosti nejen anglické historie. 

A to by bylo pro dnešní díl všechno. Co Vás zaujalo nejvíc? Dejte mi vědět do komentářů :-)

Sabča

1 komentář:

  1. Ahoj Sabi,
    já jsem z tvého výběru neviděla nic, resp. jsem viděla kousek prvního dílu třetí řady Emily in Paris. Jenže přes Vánoce jsem musela denně opravit desítky slohovek a nějak jsem neměla čas. Zaujala mě i ta romantická komedie, tak snad až budu mít někdy více času...
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat