středa 11. ledna 2023

Alfaparf Milano Semi Dilino Scalp Rebalance & Relief šampon a tonikum

 Ahoj, vítám vás u dnešního článku. Rozhodla jsem se zase vyzkoušet nějakou lepší vlasovku a volba padla na Alfaparf Milano. Vybrala jsem si konkrétně Šampon pro mastnou pokožku hlavy Scalp Rebalance a Zklidňující tonikum na citlivou pokožku hlavy Scalp Relief. 

Šampon voní výrazně citrusově a je vážně dost čistící, já osobně pak potřebuju výživný kondicionér jinak bych ty vlasy nerozčesala. Co se týče nějakého mycího cyklu, tak musím stále mýt obden na mastný vlasy mi to moc nepomohlo a popravdě asi ani na vlasovou pokožku. Jako čistící šampon dobrý, ale nic víc v tom nevidím a to mi udělá prostě i Balea jablečný za dvacku.

Tonikum má praktické kapátko a mléčnou konzistenci, takže se to dobře nanáší. Bohužel mě to prostě nesedí a furt ho na těch vlasech cítím, přijde mi, že mám tu pokožku hlavy pak takovou ulepenou. Tohle asi prostě není pro mě, ani nevím zda to zvládnu dopoužívat. Možná to spíše někomu podaruju. 

Tahle dvojice mě popravdě nijak neuchvátilo, šampon byl průměrný a tonikum průšvih. Za dvě stovky za šampon a skoro tři stovky za tonikum to opravdu nestojí. 

Kdy naposledy jste si koupili vy něco, co bylo dražší a chválené a vám to vůbec nesedlo? Dejte mi vědět do komentářů :-) 

Sabča

7 komentářů:

  1. Škoda, že ti produkty tak moc nesedly. Já jsem v tomto opatrná a dražší produkty si moc nekupuju.. a když už jo, tak jsem měla vždycky to štěstí, že mi sedly :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, mně přijde, že mi ve finále všecko dělá na vlasech plus mínus to samé ať dražší nebo levnější - pokud to není vyloženě průšvih. Ještě budu zkoušet Madaru, ale mám tu toho teď takový vagón, že vůbec nevím, kdy se k tomu dostanu :-D Vždycky si říkám Sabino takovejch peněz a ve finále ti jablečná Balea ty vlasy dělala lepší.

      Vymazat
  2. Popravdě tuhle značku vůbec neznám.. Škoda, že ti produkty moc nesedly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, já nějak zvlášť taky ne, ale zahlédla jsem jí na Tik Toku, tak jsem se rozhodla zkusit. Občas hold musíme i šlápnout vedle, když chceme zkoušet nové věci :-)

      Vymazat
  3. Já si nedávno koupila poměrně drahou vlasovku určenou na problémy s padajícími vlasy. Ale začala jsem ji používat před týdnem, tak je na hodnocení brzo...

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Sabi,
    já s touto značkou nemám zkušenosti. Měla jsem doma několikrát Kerastase, což je poměrně drahá sranda. Ne že by ty věci byly špatné, ale rozhodně byly maximálně průměrné...
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat