neděle 8. ledna 2023

Svaté grály - kosmetika, na kterou nedám dopustit

 Ahoj všichni, vítám vás u dnešního článku, ač mnozí z vás tyto produkty vídají ve spotřebovánu rozhodla jsem se je tu uvést hromadně v takovém souhrnu toho, co mám ráda a je pro to možné, že to vídáte nebo budete vídat častěji. 

Začnu hezky tělem, protože je to nejsnazší kategorie, když vám nesedí něco na tělo víte to většinou ihned. Sprcháče já hodně střídám, je to taková moje kosmetická slabost. Nejraději mám z krémových rozhodně značku Dove, ty jsou skvělé naprosto všechny, stačí si jen vybrat vůni. Krásně hydratují a skvěle po nich voníte. Spotřebovala jsem jich už bezpočet balení. Když naopak chci něco ovocného, svěžího tak sahám po Dermacol Aroma Ritual. Z této řady mám nejoblíbenější tělový peeling, nejdostupnější je melounová varianta.  Po sprše už následuje nějaké tělové mléko, máslo nebo olejíček. Olejíček mě chytnul vyhypovaný Bi-Oil, ale kvůli ceně je to spíš výjimečná záležitost. V Avonu si pravidelně beru univerzální krém s kakaovým máslem, vychází na pakatel a je ho 400 ml. O něco dráž pak vychází Mixa nebo Nivea. Mixa mě zaujala a dost mi fungovala s obsahem cicy, která regeneruje pokožku. Navíc mají pumpičku, taktéž však pumpičku mají Nivea s obsahem oleje, ale ty vychází ještě o kousek dráž. 
Pleť to je pro mě kategorie sama o sobě, s akné bojuju už dobrých deset let a když mi něco sedne nebo na jakýkoliv z neduhů mé pleti pomáhá dost se toho držím. Letos jsem vyzkoušela i dvě velmi známé značky The Ordinary a The Inkey List. No a oboje byla trefa do černého...Kofeinový oční krém krásně vyhladí oční okolí a nestalo se mi, že bych během používání měla nějaký černý kruhy nebo nějak markantně oteklý oči. Sérum s kyselinou hyaluronovou bylo taky TOP a s aktuálně načatým Revolution se to vůbec nedá porovnávat. Krásně to vyhladí pleť, nemá to problém s žádným krémem, make-upem čímkoliv co na to dáte a za dvě stovky vám to na rok spolehlivě vydrží. Objevila jsem i odličovač do padesátikoruny, který funguje a nedráždí a to sice Isanu. Z pleťových masek do mojich stálic patří na hydrataci právě ty plátýnkové. Z drogerie nezklame Garnier - nejradši mám noční s chrpou a nebo pak tu s levandulí, ale všechny jsou si dost podobné. V rámci toho, že dělám Oriflame si čas od času nakoupím i zásobu jejich Love Nature masek, kde mám radši tu starší edici, kde jedna maska je s pomerančem a ovsem a druhá tuším s výtažky z hroznů a granátového jablka. Mě vyjde jedna i kolem 40 Kč, když je dobrá cena. Na čištění jsou obecně lepší jílové masky tam jsem často zmiňovala Avon s minerály z Mrtvého moře, ale letos jsem si spíše oblíbila Lush Mask of Magnaminty. Já mátu můžu a tady ukazuje svoje super účinky i na problematickou pleť. 
A zakončíme to vlasovkou, té tolik chválit nemůžu, máloco mi sedne. Mám mastný vlasy, ale suchý konečky a citlivou pokožku hlavy, takže je trochu boj vybrat něco, co by vyhovovala na všechny tyto problémy. Bez suchého šamponu se neobejdu pokud si chci vlasy umývat alespoň obden. Nejvíc mi sedí Batiste a proto si tuhle značku i opakovaně kupuju.  Z šamponů mě uchvátily hned dva a oba dva jsou vážně levný - Balea jablíčkový šampon na mastné vlasy je za dvacet korun věc, co umyje a nevysušuje a vím, že nejednoho člověka  v mém okolí mile překvapil. Někomu i prodlužuje ten cyklus mezi jednotlivými mytími. Druhým takovým, ale víc hydratačním je Avon Naturals s kopřivou a lopuchem, akorát jak je to velké balení, tak moje vlasy si na to už pak zvykly a nebylo to pak tak super. Na rozčesávání mám pak takovou svatou trojici v kombinaci kartáče taktéž od Avonu ten najdete pod názvem vyhlazující, běžně pak používám ještě rozčesávač ve spreji tam mi letos učaroval Elseve Hyaluronplump, ale jinak si kupuju spíš ty od Gliss Kur. A borec nakonec olejíček s arganovým olejem od Avonu na cucháky nebo po nějakém účesu.  

No a to by pro tentokrát bylo všechno. Určitě se v komentářích neváhejte podělit o svoje tipy na produkty, co kupujete pořád dokola.

Sabča



11 komentářů:

  1. The Inkey List jsem loni vyzkoušela poprvé, vůbec ne špatný produkt, The Ordinary je prostě silnější kalibr. Jejich retinal je parádní a sérum s kys. hyaluronovou také. Lush má skvělé masky, dlouho jsem žádnou neměla. Moc pěkný seznam. ☺♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Eri, já mám v plánu The Inkey List otestovat daleko víc, teď jsem si objednala ve výprodejích sadu hned tří produktů a už se na ně moc těším. Já ten Lush mám jako takový vyjímečný, kupuju si ho jen, když jsem v Praze a kolikrát se do něj i tak ani nedostanu.

      Vymazat
  2. Dove má moc fajn sprcháče, dlouho už jsem však žádný neměla. Co se týče pleťovky, tak tam jsou fajn masky Garnier. A vlasovka.. Suché šampony Batiste snad nemají konkurenci

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Péťo, s tím musím souhlasit, u nás v rodině snad není člověk, co by Dove neměl rád. Garnierky já teď doma nemám, ale masek mám více než dost, tak zatím kupovat nebudu. Batiste teď budu testovat z těch jejích overnight ten light, tak jsem zvědavá.

      Vymazat
  3. Já moc velkých oblíbenců nemám - docela to střídám. Snad jen odličovač očí Isana kupuju víc pravidelně a pak antiperspirant Nivea v roll-onu. A v poslední době jsem si oblíbila odličovací polštářky Bel. Šampony jsem teď používala docela často od YR, ale ani ne tak kvůli tomu, že bych z nich byla mimořádně uchvácená, ale že jsem si buď nějaký přihodila k nákupu, abych měla dopravu zdarma nebo byl jako dárek k nákupu.

    OdpovědětVymazat
  4. Dove sprcháče jsou naprosto skvělé. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Za mě to jsou suché šampony, nejlepší věc :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to máme úplně odlišný výběr, shodneme se jen v Batiste :D Já nedám dopustit na značku Wella u produktů na vlasy a na Lobey v péči o pleť :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. BATISTE! Bez neho sa žiť nedá! Zároveň jeden JEDINÝ suchý šampón, ktorý na moje vlasty skutočne funguje! 💐

    Blog de la Licorne

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Sabi,
    z tvých produktů znám většinu a mohu souhlasit. U mě jsou to určitě plátýnkové masky z Avonu, micelárky od Mixy a Biodermy, oční krém Clinique, Hyaluron plump řada na vlasy, tužidlo zelené od Taftu, deodorant bez hliníku Nivea, řasenka unlimited z Avonu...
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Sabi,
    já bych si vybrala asi něco jiného, ale jsem starší a mám jiný typ pleti. každopádně kde bychom se shodly, to jsou věci na vlasy. Kromě toho mám moc ráda plátýnkové masky Oriflame a čistící masku z Planet Spa od Avonu.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat