neděle 15. ledna 2023

the MASK Dr. - plátýnkové masky z Actionu

 Ahoj, vítám vás u dnešní recenze na masky z Actionu, jedná se konkrétně o značku the MASK Dr. Trojici masek jsem dostala od Haničky k Vánocům, ona sama je s nimi moc spokojená. Každá maska má nějakou aktivní složku a účinek, jdeme tedy na to. 
Propolis soothing + nourishing 

První jsem sáhla po masce propolisové po týdnu bez plátýnkové masky s docela podrážděnou pletí po třech dnech líčení a počínajícím ječným zrnem jsem chtěla něco šetrného. Blahodárný vliv propolisu na kůži se využívá u ekzémů, také lze aplikovat propolis na akné. Plátýnko mi sedělo překvapivě dobře, otvory na oči a pusu by mohli být lehce větší, ale nic s čím by se nedalo lebedit ve vaně. Plátýnko je tenké, ale krásně přilne a neodchlípá se. Maska mi pleť krásně zklidnila a na omak pak byla nádherně vyhlazená jako dětská prdýlka. Jestli jí někdy v Actionu potkám určitě si jí koupím znovu. Parfemovaná není nijak a fungovala fakt skvěle. 
BHA calming + purifying 

Jako druhou jsem si vybrala tuhle masku, chtěla jsem něco hydratačního, co mi současně nezhorší momentální akné. BHA (beta-hydroxy) je především kyselina salicylová. Její výhoda je, že proniká skrz mastnotu hluboko do pórů. Eliminuje přebytečnou mastnotu a odstraňuje mrtvé buňky, což vede k čistším pórům a předchází jejich ucpávání. Zároveň má silné antibakteriální a protizánětlivé účinky. Opět jsem s ní byla moc spokojená, pleť mi krásně zklidnila a vyživila. Neměla jsem potom potřebu ani oplachovat nebo stírat přebytek tamponkem, vše jsem mohla bez podráždění nechat vsáknout. 
Ceramide moisturising + softening

Ceramidy jsou potřebné pro správnou výživu a ochranu všech typů pleti, nejvíce ji ovšem ocení ti s nejcitlivější pokožkou. Ceramidy totiž podporují hojení, obnovují přirozenou hydrataci pokožky a účinně bojují proti kožním onemocněním. Ani poslední maska není výjimkou a mile překvapila plátýnkem i efektem na pleti. Na takové to jednorázové obnovení hydratace úplně ideální. 

Všechny tři byly super a ráda si je koupím znovu až na ně narazím. Děkuju moc Haničce za možnost je vyzkoušet.

Sabča 



8 komentářů:

  1. Sabčo, masky vypadají zajímavě. Já Action zrovna moc po ruce nemám, ale třeba mne někdy cesty povedou kolem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, já taky ne - dostaly se ke mně od Haničky. Do Actionu já se dostanu tak dvakrát do roka, nejbližší mám nějakých 30 kilometrů.

      Vymazat
  2. Tyjo, tak to jsem překvapená. Nikdy jsem masky z Actionu nezkoušela, ale po tvých recenzích rovnou vyzkouším! :-) A rovnou všechny. Líbí se mi. :-)

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, tyhle ti můžu určitě doporučit. Za pakatel fakt pecka záležitost :_)

      Vymazat
  3. Kosmetiku z Actionu jsem ještě nezkoušela a popravdě jsem nezaregistrovala ani tyto masky. Ale je super, že fungují :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, hele já v to popravdě nemám moc důvěru a spoustu jejich masek mi přišlo naprosto hrozných, ale evidentně se v tom něco najít dá co za to stojí. A hlavně co tam prý mají levné jsou suché šampony a to i Batiste.

      Vymazat
  4. Ahoj, taky jsem si minulý týden něco v Action pořídila, masku jílovou, peeling a produkty na vlasy. ☺♥

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Sabi,
    jsem moc ráda, že ti taky seděly. Až se zase dostanu do Actionu, tak udělám pořádnou zásobu:-)
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat