neděle 29. ledna 2023

Vypáleno #2

 Ahoj, další díl věnovaný vypáleným svíčkám na sebe nenechal dlouho čekat. Přeci jen dlouhé zimní večery ještě nekončí a o to lépe a rychleji se pálí. 

Hrníček je vypálená druhá svíčka od Hello Brendype, kdy už jsem prozřela a ozdobné lístečky jsem vyházela před pálením, aby mi pak nechytaly během pálení. Svíčka vyhořela docela rychle, nepřišlo mi, že by nějak voněla při pálení a nevyhořela až do dona, což mě docela zklamalo. No alespoň mám hrníček, že? Jinak to mělo být granátové jablko a svíčka mimo lístečků růžiček obsahovala malý růženín. 

Od Kuby tety jsem ve vánočním balíčku dostala svíčku Heart & Home s vůní třešní, ta byla moc fajn. Kromě toho, že hezky hořela, vyhořela až do dna i pěkně voněla a na stolku díky designu balení vypadá vážně dobře. Na svíčky téhle značky se určitě podívám až budu doplňovat zásoby. 

Pak tu mám tři Yankee Candle svíčky ze sady, co jsem dostala k Vánocům od mojí "macechy" :-D Ne, Týna je moc hodná. Největší svíčkou v sadě byla Snow Globe Wonderland, to byla taková až lehce pánská vůně, vydržela dlouho hořet a pěkně provoněla. Byla jsem s ní spokojená stejně jako i s těma menšíma. Ty byly tak na dva večery svou velikostí, ale jak grepová, tak vanilková svíčka byly fajn. Taky to byly spíše takové unisexové vůně. 

A co jste za Vánoce a první půlku ledna vypálili vy? Dejte mi vědět do komentářů :-)
Sabča


5 komentářů:

  1. Od Heart & Home jsem už měla několik vosků, krásně a dlouho voněly :) Já vypálila snad jen jednu malou svíčku a jednu votivku, svíčky různě střídám a kupuju si spíš velká balení :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, já taky, ale tak tohle jsou v podstatě tři plnohodnotné svíčky a dvě malé a většinu jsem dostala :-) Teď pálím právě jednu ze dvou z toho Notino haul a to je pořádná sklenice, asi si jí po vypálení nechám na sukulenty.

      Vymazat
  2. Já pálím vosky YC, jsem jim věrná už min. deset let, což jen potvrzuje, že jsem v něčem velká konzerva. ☺☺

    OdpovědětVymazat
  3. Já teď taky jela dost YC, ale mám teď jednu velkou, tak tu než vypálím, tak to bude trvat :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Sabi,
    já jsem toho vypálila docela dost, je o tom už článek na blogu. Je to taková směsice dražších i levnějších značek, prostě to, co jsem doma měla. Ještě pořád mám nějaké zásoby, tak si myslím, že nové věci budu shánět až v březnu.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat