středa 31. srpna 2022

Nákupy & Novinky - Alza, Oriflame, Avon, Venira, Vivantis

 Ahoj, mám tu zase další nákupy a novinky. Dneska ne všecko bude pro mě dost jsem využívala nejrůznějších akcí už i na nákup věcí do budoucích dárkových sad, tyhle zatím nevím pro koho budou a kdy a taky jsou to pouze jejich části, případně dárky na takové to když vás zaskočí, že někdo má svátek či narozeniny. No nebudu to už okecávat to se dozvíte v průběhu článku. 

Avon

První, co mě už podruhé trklo do nosu byly tyhle sady krém na ruce a pěna do koupele, bohužel levandulový krém už nebyl, takže ten tu nemám. Líbí se mi barevné ladění, ale i výběr vůní a obaly, tak snad i produkty budou super. V druhé tentokrát kompletní minisadě s vůní lesních plodů a vanilky už krém naštěstí mám. Krém stál 45 Kč a každá z pěn pak 55 Kč. Jako dárek pro někoho k svátku doplněný ještě o čokoládu nebo víno úplně ideální. 
Pro sebe jsem pořídila další mazadla, budu se teď muset vrhnout na jejich spotřebu nejen nakupování. Mám tu druhý z Planet spa olejíčků a to s kurkumou a kokosovým mlékem z řady The Ayurveda Ritual. Ten už jsem zkoušela Kubíkovi na záda, když ho braly křeče a moc hezky voní! Sice stál 150 Kč, ale přijde mi to i tak jako příjemná cena. Druhý produkt už je u mě osvědčený matador a to sice univerzální krém na tělo, obličej i ruce s kakaovým máslem za 109 Kč tentokrát v novém balení. Celkem jsem platila 370 Kč po odečtu krému a slevy, co mi tchýně dala. 

Oriflame

Tentokrát mě katalog ničím nedostal, takže jsem vzala akorát v akci sadu Essence & Co. s pomerančovo-mandarinkovou parfemací. Každý z produktů byl okolo 130 Kč teď nevím přesně. Jedná se o mléko na ruce a tělo a sprchový gel využitelný též jako tekuté mýdlo. Oboje vypadá pak na umyvadle fakt moc hezky i to pěkně voní. 


Alza.cz

Víte, že když Vám Alza opozdí dodání balíku v rámci Alzaboxu dost možná dostanete kompenzaci? Já dostala kupon na stovku a hnedka jsem ho využila, takže tyhle tři Garnier noční masky mám za 66 Kč. To je v drogerii už cena prakticky jedné jediné. 
Venira

O téhle značce jsem slyšela myslím od Báry Štěpánové, každopádně už docela dlouho bych potřebovala něco udělat se svou chabou imunitou a když měla Venira narozeninovou 50% slevu nedalo se odolat. Vzala jsem si na zkoušku tuhle směs pro podporu imunity, která se zalévá horkou vodou a chutná trochu jako coldrex. Vyšla mě na nějaké tři stovky, tak uvidíme zda si všimnu nějakého účinku. 
Vivantis

Po nějaké odmlce jsem si zase objednávala i něco pro sebe na Vivantisu. Porovnala jsem si ceny drogerie dm a ceny na Vivantisu a zjistila jsem, že jen na těch pár věcech ušetřím takřka dvě stovky. Poštovné ani neberu v potaz, protože do drogerie bych musela jet autem. Nejprve tu mám klasicky barvu na vlasy Loreál Exellence Creme, tu teď používám neustále, je o dost šetrnější než řada Preference. Skladem měly poslední kus jinak bych si jich vzala víc a stála mě 120 Kč. Pak tu mám dva suché šampony Batiste, bývají častěji v akci než moje o něco oblíbenější Colab. Ráda zkouším různé ty jejich nové edice tentokrát jsem narazila na sunset vibes a star kissed, kus za 79 Kč. 
V krasojízdě pokračujeme s expres kondicionérem Gliss z řady pro barvené vlasy za 67 Kč. Ten já používám na rozčesávání vlasů a v tomhle je nějaký hyaluronový komplex a výtažek z brusinky. Na zkoušku tu mám i dva pro mě zcela nové produkty. Peeling už mi ve sprše pomalu dochází, takže tenhle Dirty Works Lovely Scrubbly přišel doslova za pět dvanáct. Moc hezky voní a 250 ml mě stálo 110 Kč. Nákup zakončuju micelární vodou od Lirene s měsíčkem, kdy samotná voda obsahuje i okvětní lístky měsíčku. Běžně se pohybuje kolem 180 Kč, teď byla v akci za 120 Kč. Je i velmi jemně parfemovaná. Celkem mě nákup vyšel i z poštou na 643 Kč

No a to by bylo všechno. Opomněla jsem akorát nafotit mininákup z dmka, když jsem se tam stavovala po zásobovacím nákupu v Kauflandu. Ale stejně šlo spíše o věci na úklid, dvě žínky, věci na holení, masku na nohy a jedny polštářky pod oči. Nebojte stejně to uvidíte ve spotřebovánu. 

Co jste si v poslední době koupili vy? Dejte mi vědět do komentářů :-)

Sabča











2 komentáře:

  1. Prima nákupy. Mne zaujaly sprcháče a krémy na ruce od Avonu i Oriflame.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný výběr, já mám ráda suché šampony od Batiste, lepší neznám :)

    OdpovědětVymazat