čtvrtek 18. srpna 2022

Letní Oblíbenci - šampon za dvacku, lehký krém na ruce, jemný peeling pro lepší opálení

 Ahoj, vítám vás u dnešního článku. Poslední oblíbence jsem vydávala za květen, takže dneska to bude doslova za celý léto a celý tři měsíce, ale málo co mě tak nadchlo, aby mělo cenu to někde zmiňovat. Prostě jsem neměla na kosmetiku zrovna šťastnou ruku a co se týče líčení spočítala bych to na prstech jedné ruky. 

Kosmetika

Balea Shampoo Pure Frische - šampon pro mastné vlasy
Jablečný šampon jsem kdysi milovala od Head & Shoulders, ten jak je známo stahuje docela dost barvu. Už takhle si barvím vlasy každé 3-4 týdny a tak bych tomu ráda předešla. Tak jsem sáhla po tomhle na doporučení kamarádky, že to vlastně nebylo vůbec špatný. A měla pravdu, za dvacetikorunu to ty vlasy umyje, nevysušuje to a nedráždí pokožku hlavy. Já jsem si to nakonec docela užila a šampon uvidíte určitě  v příštím spotřebovánu. 

Oriflame Soft Caress krém na ruce makadamovým olejem 
U Oriflame si spoustu lidí stěžuje na řídkost jejich krémů a že nic nedělají. Já si ze všech zatím oblíbila nejvíc právě tenhle a často bývá v různých akčních sadách a nebo v akci i samostatně. Voní příjemně krémově čistě a na léto je ideální - rychle se vstřebává, na rukou nelepí a zároveň relativně vyživí. 

Oriflame Milk & Honey Tělový scrub 
Řadu mléko & med já můžu a i moje zákaznice. Proto není divu, že jsem vyzkoušela i scrub na tělo a byla spokojená. Jedná se o hustší scrub s jemnými částečkami vhodný právě před holením nohou, pro lepší opálení, prevenci strií a celulitidy. Na léto jsou ty jemnější částečky za mě prostě lepší a opakovaně si to ode mě objednává vícero lidí. 

Filmy & Seriály 

Na filmy jsem v červenci dělala samostatný článek Zhlédnuto, tak si ho přečtěte zde.

Vis & Vis
Seriál z prostředí vězení, kde hrají mimojiné i herečky co v Papírovém domu hrály Nairobi a Aliciu Sierovou. Na to nás to celé nalákalo a mě mimo to i na bývalá doporučení minulých kolegyněk. Hlavní hrdinka je teda hrozně hloupá a tím se dostává do nejedné nepříjemné situace. Zatím jsme ve druhé sérii a baví nás to. 

Car Masters : Z vrakoviště na výsluní
Reality show zaměřené na přestavbu aut převážně veteránů na nejrůznější hot rody, offroady a další nesmysly. Pokud autům rozumíte může vás trochu rozčilovat jak všechno dělají jen na oko a něco vůbec špatně. Pro mě je to takové guilty pleasure a baví mě koukat, co zase příště vymyslí a za kolik jsou některé paskvily prodat - auto lak jako pomeranč a chtějí za to v přepočtu několik milionů korun a fakt jsou lidi, co to daj.....

Hudba


A to by bylo pro léto opravdu všechno. Mrzí mě to, ale fakt nejen, že jsem neměla moc šťastnou ruku při výběru produktů, tak jsem v létě na sebe nedávala denně několik vrstev jako kolikrát v chladnějších měsících. 

Co letos zaujalo v letních měsících vás? Dejte mi vědět do komentářů :-)

Sabča

5 komentářů:

  1. Balea má super vlasovou kosmetiku, za málo peněz hodně muziky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, já jí musím ještě dát určitě šanci, mile mě to překvapilo a chystám se na kokosovou řadu.

      Vymazat
  2. Ahoj, myslím, že jsem jablíčkový šampon měla a voněl příjemně. ☺♥

    OdpovědětVymazat
  3. Já už šampon Balea neměla ani nepamatuju. Ještě tu mám nějaké nasyslené zásoby jiných, ale pak možná zalovím právě u Baley.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Sabi,
    ten jablíčkový šampon mám doma taky, určitě na něj během podzimu dojde. Ten krém na ruce z Oriflame jsem už taky měla a patří mezi jejich lepší krémy. Naopak řada Milk & Honey není vůbec pro mě, ta vůně - z té se mi chce regulérně zvracet (ale třeba u Palmolive mi vůbec nevadí).
    Měj se krásně,
    Hanka z cicuka.cz

    OdpovědětVymazat