čtvrtek 11. srpna 2022

Čištění pleti s Isanou | peeling a čistící gel s okurkou a aloe vera

 Ahoj, vítám vás zase u nějaké recenze kosmetických produktů. Dneska tu mám dvojici značky Isana, což je privátka Rossmannu a jejich produkty patří k těm nejdostupnějším. Všem se nám přeci hodí ušetřit a zároveň mít funkční kosmetiku. A zrovna u toho čištění pleti to jde. 

V dubnu jsem si pořídila tyhle dva pomocníky v rámci svého Rossmanního nákupu v Chrudimi. Vychází tuším kolem 60 Kč každý a jedná se o řadu pro normální až smíšenou pleť. Gel jsem začala používat jako první neb jsem si ho brala na dovolenou. Jemně svěže voní a dobře pění, trošku mi zezačátku přišlo, že po té pleti klouzal, ale nakonec se to srovnalo. Narozdíl od spousty ostatních mě vůbec nevysušuje a pleť mě pak nepne, takže by to mohl být i pro lidi se suší nebo starší pletí. Nemám pak ani dojem, že by pleť potřebovala nějak dále dočišťovat. 

Peeling jsem načala o něco později a v podstatě je gelu dost podobný, obsahuje navíc taková drobná zrníčka, ze všech scrubů co jsem na obličej měla je asi nejpříjemnější. Zrníčka pleť moc hezky promasírují a současně nepodráždí. Dobře se mi smývá, líbí se mi že není tolik hutný jako třeba Ziaja, kterou jsem měla předtím. Modrou Isana řadu na čištění pleti hodnotím ještě lépe než Balea modrou řadu a všem vřele doporučuji. Určitě je to můj objev letošního léta :-)

A čím pleť čistíte momentálně vy a jaký z toho máte dojmy? Dejte mi vědět do komentářů :-)
Sabča


6 komentářů:

  1. Já používám na čistění pleti už pár let produkty z Lidlu od jejich značky a musím říct, že jsem s tím hrozně spokojená. Jak micelárka, tak odličovací mléko mi moc vyhovují a také nestojí příliš hodně. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Sabi,
    já jsem zrovna dodělala peeling od Ziaji a asi načnu ten z Avonu. Došel mi i čistící gel a doma mám hned několik náhradníků, jen jsem se ještě nerozhodla, po kterém sáhnu.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem měla z řady s okurkou a aloe vera pleťové mléko a byla jsem s ním spokojená. Poměr kvalita - cena je podle fakt skvělý. Díky za tip na peeling na obličej - toho jsem si v Rossmannu nevšimla. A za chvíli budu potřebovat nějaký koupit, tak asi zkusím tento...

    OdpovědětVymazat
  4. Tý jo peeling by se mi docela hodil. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já používám čistící pěnu na obličej od značky Lobey, po přípravcích z drogerie na čištění pleti bych už asi nešáhla :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Sabi, myslím si, že jsem oba produkty kdysi měla a byla jsem též spokojená. ☺
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat