čtvrtek 4. srpna 2022

Bioten Beloved Coconut Tělový krém

 Ahoj, vítám vás u dnešní recenze na tělový krém značky Bioten. Bioten je francouzská značka přírodní kosmetiky netestovaná na zvířatech a to za poměrně dostupné ceny. U nás je v nabídce především pleťová kosmetika, ale mimo ni mají v nabídce například i tyto tělové krémy. 


Krém je v pevné plastové dóze s víčkem a chrání ho ještě fólie pod ním, aby do něj v krámě někdo hrabal a nebo je to vhodné i na cestování. Já zrovna jsem si ho brala na dovolenou a nezklamal. Jedná se konzistenčně o hustší tělový krém, ve větších teplech ho doporučuji nanášet fakt tenkou vrstvu, pak má trochu tendence hůře se rozmazávat a dělat takovou tu bílou vrstvu. 

Já bych na první dobrou asi neřekla, že parfemace je čistý kokos, vůně je taková krémová s malou kokosovou tečkou. Krému je tedy potřeba maličko a balení vám tak déle vydrží. Není proto potom ani zdaleka takovou překážkou, že ho je 250 mililitrů za 120 Kč. Navíc neobsahuje barviva, parabeny a je z 83% přírodního složení. Během používání jsem neměla ani jednou pocit suché pokožky. Musím říct, že mě krém mile překvapil a měla bych značce dát šanci i v jiných produktech. Hodnotím 9/10 já bych tam mohla mít o něco víc kokosové parfemace. 

Co vy a mazadla? Mažete poctivě i v létě? Dejte mi vědět do komentářů :-)

Sabča



5 komentářů:

  1. Já používám tělový olej od Lobey, tělové krémy jsou zkoušela dřív, ale nikdy jsem je nevydržela používat :) Od této značky si ale kupuju odličovač na oči i micelárku :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Lobey mám na svém pomyslném wishlistu. Akorát vzhledem k ceně se toho trochu bojím... Zaujal mě olej a i jejich čisticí pěna.

      Vymazat
  2. Já jak slyším, že se krém může hůř vstřebávat, tak trochu beru zpátečku. Nemám to ráda... (zrovna teď bojuju s takovým tělovým mlékem - vyhodit ho jen kvůli tomu se mi nechce, ale těším se, až mi dojde)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, pro mě snad jediný no go je když mám pak vyrážku a nebo když se mi ten krém drolí, jinak na bílou vrstvičku jsem tak nějak zvyklá.

      Vymazat
  3. Ahoj Sabi,
    myslím si, že jsem taky měla tak před rokem jeden krém od této značky, jinak ji moc neznám. Kokosovou variantu bych si sama asi nevybrala, není moje nejoblíbenější. Trochu by mi vadilo to horší vstřebávání. Jinak já se musím mazat každý den, ekzém mi to jinak nedovolí.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat