čtvrtek 1. září 2022

Shrnutí měsíce Srpen - Svatovavřinecká pouť, zkouším nový jídelníček, holčičí večer, osobní krize

 Ahoj, vítám vás u dalšího shrnut tentokrát posledního prázdninového (pro mě už dávno ne) měsíce srpna. Bude o něco skromnější než červenec a pracovnější, tak jdeme na to.

kytička pro babičku Hanu, langoš na Mělicích, Sabča skoro nemocná, Kavárna Staré časy, pohodička u knížky

Srpen pro mě začal jak jinak než pracovně páč prvního bylo bylo pondělí. Vařila jsem si do práce, pracovala, večer koukala na Vis & Vis a snažila se přežít ty hnusný vedra, to byl mordor. Několikrát jsem zvažovala, že si vezmu dovolenou, ale co člověk bude v 34°C dělat tak či tak mu bude příšerně. Nakonec jsem to teda nějak dobrkala do víkendu. V týdnu jsme krom toho byli poprvé letos se vykoupat na Mělicích, jak máme doma vířivku a solární sprchu, tak nás nějak moc netankuje potřeba někam jet. Voda byla poměrně teplá a krom kravin ve vodě a plavání jsem si musela dát i langoše - to by jinak nebylo ono. A jelikož jsme jeli přítelovo autem a já si na klimatizaci odvykla - v autě jí mám prázdnou a v práci si jí zaslouží leda tak server, tak druhý den jsem měla hnedka ječné zrno a mandle jak vlašské ořechy. Naštěstí to do večera tak nějak ustoupilo, ječné zrno doufám, že brzy zmizí páč se nemohu ani pořádně upravit. 

V pátek jsme slavili svátek přítele a tchána tedy Kubů z toho jsem nic nijak nefotila a šla jsem i brzy spát. To se mi vyplatilo v sobotu jsem brzy spala a po noční bouřce u otevřeného okna jsem přečetla celou Caplinovou. Dojela jsem babičce pro kytku k narozeninám, uvařila brambory, sepsala nějaké ty články. Stavila se sestřenice pro Oriflame a že jdou s přítelem a jejím taťkou do kavárny, tak jsem se k nim tak trochu nasáčkovala a šla taky. Pěkně dlouho už jsem měla chuť na nakládaný sýr, sice měli jenom nivu, ale i ta byla dobrá. Večer jelo se popřát mamky přítelovi, kde jsme nakonec spali abysme mohli oba popít. Ráno šup domů pro dárky pro babičku a k babičce na oběd. Ta měla v neděli právě i narozeniny a dělala svou vyhlášenou svíčkovou, nechyběl ani vývar, zákusek či chlebíček jak už to o narozeninách bývá.  Doma jsem už jenom vyprala cejchy, dala si vanu po náročném a dost společenském víkendu a existovala. No krom toho všeho mi taky na týden odjela tchýně, takže mě čekala spousta vaření a praní. 
Šatový týden, Harley ležící spící, dárky od Haničky, po dlouhé době recenzní výtisk 

Další týden jsem vytáhla hnedka ve dvou případech šaty a to modrý s ptáčkama, ty už jsou mi docela na knop, ale nechám si je, protože jsou od Kubíka. A pak moje nejoblíbenější vínové Collectif košilové, u těch je dobré, že ani nejsou tak honosné a nápadné jako zbytek mojí sbírky. V pondělí jsem si rozdělávala dárek od Haničky, tentokrát jsem tam našla masku na vlasy z olivové řady značky Ziaja, tu já tuze ráda. Přidávám i Harley jak spinká v autě, poslední dobou je taková víc mazlivá prdelka moje mourovatá. A taky mám po dlouhé době recenzní výtisk od mega knihy, semi-odbornou literaturu o otci Adolfa Hitlera. 
po dlouhé době fullface makeup, Svatovavřinecká pouť, chupita a tequila sunrise, Kozičky, dárky od Haničky

Od pátku u nás byla Svatovavřinecká pouť, která je přímo na náměstí pod našimi okny...Takže nepřetržité tuc, tuc hnedka dvě noci. To se dá přežít většinou jedině tak, že na té pouti jste a uleháte až v nočních hodinách. Po dlouhé době jsem se hodila do gala - namalovala jsem se a nakulmovala si vlasy a přišla jsem si fakt hezká. Došlo i na pár drinků, ale nějak mi to nesedlo a pak jsem šla ještě na lavici a tím jsem to úplně pokazila. Takže jsem šla v deset domů spát jako starý unavený člověk :-D Ale po dlouhé době jsem se docela příjemně vyspala i když jsem byla nakrklá teda pěkně. Přišlo mi všechno hrozně líto a že v životě nejsem, tam kde bych chtěla být. No a taky jsem přemýšlela nad tím, jak upadáme jako společnost nebo jestli jsem to jenom dřív tak nevnímala. V sobotu jsem vstávala v deset a pak jsem šla dělat bramboráčky s masovou směsí k obědu a k tomu jsem po dvou půl litrech vody zkusila i letošní hit Kozičky - tonic s bezovým elixírem od R.Jelínka. No na léto fakt ideální až bych řekla, že v tom alkohol není vůbec cítit. Švagr tu měl kamarády, takže jsem nechala uvařit si i je a pak jsem uklidila kuchyň a šla naprat zase nějaké oblečení, aby tchýně nepřijela a neměla plné koše špinavého prádla, přeci jen z dovolené toho člověk vždycky veze. Spočítala jsem si dárky od Haničky a zjistila jsem s radostí, že mám ještě nějaké navíc = rovnou jsem si jeden rozdělala a našla tam dvě soli do koupele od Kneippu.
s Kubou na cestě do McD, zdravý nákup na jídelníček, pizza, sledování filmu s Harley a Kubou 

Následující dny jsem byla fakt unavená a nespokojená. Všechno mi přišlo na nic, jako bych vším, co dělám byla v životě jinde než chci. S postavou už jsem hodně nespokojená a co teprve ten zbytek. Celý týden jsme pilně koukali na Vis & Vis a chodili do práce, já každé ráno usínala i sedě a celý den jsem nebyla schopná se soustředit. No nakonec přišel začátek období Panny, což jsem i já a se nakopla něco dělat. A nebo to byly i o dost volnější víkendy. Po dlouhé době jsem udělala větší úklid, nalakovala si nehty a obarvila vlasy. Dohnala jsem resty, co už si o pozornost dlouho říkali a nevstávala o víkendu na žádné budíky.  Za pomocí jídelníčků mých blízkých jsem poskládala takový, co by mi sednul a v sobotu udělala obrovský nákup v Lidlu a DM. 
páteční nákup, firemní tenis, girls night s Monty aka kino, New Yorker a mekáč

Další týden jsem se cítila fyzicky díky jídelníčku o dost lépe ač mě teda zase bolely ty moje kolena klasicky. Ve středu se to naopak všechno zlomilo do úplně všechno špatně a byla jsem fyzicky i psychicky už úplně vyčerpaná, že jsem si musela vzít půl dne volna. Sic už se mi nepodařilo usnout tak se mi podařilo dost popřemýšlet o tom, kam chci aby můj život směřoval a o nastavení nějakých hranic v rámci toho jak se mnou okolí jedná. Taky jsem zkoukla dva díly 365 dnů, což je sice erotická kravina, ale když potřebujete něco primitivního nad čím nemusíte přemýšlet, tak vlastně proč ne. Ve čtvrtek už to bylo lepší, celkově prostě se teď snažím myslet více na sebe než na ostatní takže krom jídelníčku si sama sebe chci vážit i v jiných aspektech. Po práci jsem vyrazila do kina s Monty na film After: Pouto, já sice viděla jen první díl a Monty žádný, ale i tak jsme děj pochopily a docela se nám to líbilo. Dala bych tomu příjemných 6,5/10...Taky toho teď v létě moc nedávají, tak si člověk nemůže vybírat. Předstih s kterým jsme přijely jsme hnedka využily v New Yorkeru, a to jsme si ani jedna neplánovaly nic kupovat......Pak jsme si ještě daly v McD nugetky a jely spokojeně domů. Na pátek jsem se docela dobře vyspala a ještě že tak byl opravdu nabitý. Ráno jsem si podala přihlášku na vysokou, akorát jsem moc nepochopila zda už není pozdě, protože informace na stránkách a na přihláškovém portálu se lišily. Tak uvidíme...Odpoledne jsme měli firemní tenisový turnaj, já teda tenis nehraju, ale s kolegyní jsme si chvíli pinkaly. Bohužel jsem se nemohla moc zdržet takže jsem asi po 1,5 hodince vyrazila zařizovat - vyzvednout Oriflame, zařídit dárky, dojet nakoupit, vyzvednout Kubovi balíček a tak dále. Začalo se mi i trochu dařit v práci takže jsem si večer s kamarádkou dala skleničku na první podepsanou smlouvu. V sobotu jsme byli navštívit známé a v neděli jsem hlavně vařila.A krom toho už se do konce měsíce nic zajímavého neděli.

A co váš srpen? Dejte mi vědět do komentářů :)
Sabča


 




3 komentáře:

  1. Sabčo, vedra v srpnu byla fakt děsná - většinu měsíce jsem byla ráda, že jsem došla do práce a zpátky a byla jsem ráda za pár dnů povoleného home-office. Přece jen se srpchou v záloze se to vedro snášelo líp. Jinak můj srpen v kostce už je taky na blogu, tak můžeš kouknout.
    MMCh - na jako VŠ se chystáš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, já už doslova oslavuju, že je září. Je to můj oblíbený měsíc v roce téměř. Začíná můj milovaný podzim, mám narozeniny, je období Panny což jsem i já. Nový rutiny, nový začátky, nový cesty, prostě září a podzim to je moje a i ty barvičky. Vysoká bohužel nebude nestihla jsem podat včas přihlášku, což nakonec není na škodu. Vůbec nevím, jak bych to jako chtěla ukočírovat, když už teď mám diář do konce roku prakticky plný až na pár vyjímek.

      Vymazat
  2. Ty vedra byla fakt úmorná, takových 24 stupňů úplně ideálních.

    OdpovědětVymazat

Spotřebováno za Duben 2024