středa 8. června 2022

Nákupy & Novinky - Sportisimo, DM, Knihy Dobrovský, Lidl, Pepco...

Ahoj, dneska tu mám zase nákupy a novinky. V květnu jsem se zatím pěkně rozšloupla (vlastně i v dubnu pšššššt), no každý peníze utrácíme za něco jiného já za oblečení a kosmetiku nejradši. Začnu, ale trochu netradičně...


V pubertě bylo bruslení jeden z mála snesitelných sportů a tak je logické, že moje předchozí brusle měly nejeden šrám - už několikátý kolečka sjetý na dort, špatný ložiška, hodně odřený rám a děravou botu u jedné z bruslí a vevnitř úplně vykotlanou tu vycpávku. Rozhodla jsem se je neopravoval a koupit si prostě nové. Zvažovala jsem investovat do nějakých fakt echt nejlíp tříkolečkových. Nakonec po prostudování velmi omezeného sortimentu, co se u nás v ČR nabízí jsem zůstala u stejné značky i typu bruslí. Klasické čtyřkolečkové Zealot Cruiser brusle. Kolečka i brzda sice nejsou úplně ten největší držák, ale zrovna kolečka by se teoreticky později dala pořídit lepší a prostě je vyměnit, což mám pokud mě to chytne i v plánu. Koupila jsem je ve Sportisimu za necelých 1900 Kč


Tady mám takovou všehochuť z DMka a Lidlu z takového běžného nákupu. V Lidlu mě oslovily nové vlasové masky, kdy jedna stojí 39,90 Kč a v nabídce mají med, arganový olej nebo olivový olej. Já si vzala medovou, takovou jsem ještě nikdy neměla. Balea přišla s novými limitovanými edicemi na léto, už minule jsem z Tropical Fantasy měla gel na holení, tak dneska tu mám sprchový gel s typickou letní multivitaminovou tropickou vůní. Dál jsem sáhla po tělovém peelingu v tubě za 39,90 Kč kdysi mě úplně neuchvátily, ale je to pár let, tak jim dám šanci.  Z dekorativní kosmetiky tu mám dvě stálice mou nejoblíbenější Big shot řasenku, kterou mi o 50 Kč zdražily a gel na obočí Alverde v odstínu Brown, což je krásná teplá hnědá. Dodělala jsem už doma všechny soli do koupele, takže jsem si jednu vzala kdyby náhodou, i když opět už jak je teplo nebudu asi horkou vanu tolik vyhledávat. Nákup jsem zakončila malým pracím gelem na barevné prádlo za 49,90 Kč. Ještě jsem ho neměla, tak jsem zvědavá. 
Poté, co mi dorazily nový šaty jsem vyrazila na lov ibalginově růžové rtěnky do DMka a tu tam nemají absolutně od žádné značky. Vyrazila jsem teda omrknout ještě laky na nehty a zastavila se u Miss sporty. Hodně pěkný růžový právě jako ty šaty jsem sehnala a jako druhý jsem vzala takový oranžový korálový, ten mi doma došel. Já měla teda světlejší a od essence, ale tento se mi prostě líbil víc. Běžně stojí 34,90 Kč jeden, ale já díky nasbíraným bodům platila 17 Kč.
Po dlouhé době jsem si letos zase koupila nějaké čtivo. Zase jsem se musela přesvědčit, že nejsem prostě ten typ, co si půjčí knížku a do měsíce jí přečte a vrátí, že mě to prostě musí chytnout ta nálada na to a pak to mám za dva dny přečtený. Tentokrát jsem si možná už tak trochu "na léto" vybrala další Caplinovou, třetí díl mám schovaný u mamky jako dárek, tudíž je na řadě Hotýlek na Islandu. No a abych zakončila taky nějakou sérii tak tu mám Zvon od Neala Shustermana. Už jsem od něj četla právě předchozí díly této série, Sucho a také Bez šance s vyjímkou jedné si lze dohledat recenze, na něž odkazuji v celé této větě. Na Dobrovském vždy využívám Irenky slevový kód na 10% slevu KNIHANKOV.  

V praktickém duchu se neseme i dál - po dlouhé, dlouhé době jsem zavítala do Pepca. Především jsem šla pro kotníčkové ponožky, doma v šuplíku se na mě smutně dívaly poslední čtvery páry. Vzala jsem si jedny veselejší se vzorem za 40 Kč tři páry no a pak výhodnější balení po pěti párech za 55 Kč. Prošla jsem i zbytek krámu, protože když už tam jsem znáte to. Troje vzorovaný jsem si tak koupila i utěrky do kuchyně, ačkoliv svou kuchyň zatím nemám, takže půjdou na půdu. No za 60 Kč takový krásný motivy - prostě mě chytá nějaká Sába bydlenka horečka.

Nějaké to ošálení mysli přišlo i mezi uličkami Kauflandu, já si tu kosmetiku najdu prostě všude. Výjimečně byl doplněný essence stojan a měly tam laky, co nemají ani v dmku prostě nejnovější, co já jsem viděla. A kdo mě zná ví, že patří mezi moje TOP laky z drogerie, tak tu hnedka mám jednu letní mintovou barvičku, připomíná mi takovou tu metalízu, co bývá na starých amerikách. Stál mě 50 Kč.

Teď se mi část z Vás vysměje, že jsem hloupá a kdybych počkala ušetřila bych 500 Kč. Ano, já vím. Našla jsem totiž na Vintedu tu samou softshellovou bundu jako jsem měla předtím, ale v jiné barvě a velikosti. Kdysi jsem od Envy měla takovou jedovatě modrou, ale z té už jsem dávno odrostla a teď jí má tchýně. Na túry super bunda nepromokne zahřeje a není těžká do batohu. Já jí tam našla i s poštou za 390 Kč. Kéž kdyby se mi to poštěstilo už předtím. 
Tak na ten levný prací gel  z dmka jsem měla alergickou reakci v podobě kopřivky = smazala jsem doma všechnu konopnou mast, sebrala příteli prášky na alergii a modlila se. No a konopí, ke kterému já se stavěla dost skepticky vždycky mi to celý vlastně dalo dohromady a vyléčilo lusknutím prstů. Objednala jsem jako první Mastičky z travičky ta je na bázi kokosového oleje obohacená ještě o antiseptickou levanduli. Koupila jsem jí na Fleru, kde mě s poštou stála 420 Kč, ale vlastně mi to nevadí. Doma se neztratí a podpořila jsem menšího podnikatele. Tuhle nechám jako erární pro všechny. No a pro sebe na syslení jsem si pořídila Konopnýho tátu na bázi vazelíny za 290 Kč na e-shopu lékárny Pilulka. 

Pozadu není ani Penny, kde mě dostaly tyhle krásný ve skutečnosti o něco tmavší vínovo-fialový plastový misky, zase do té kuchyně, kterou nemám. Na nějaký salát, brambůrky, oříšky nebo cokoliv jiného úplně ideální. Můžou do mikrovlnky i do mrazáku a stály pár korun. Mám tu dvě 950 ml nebo taky 15 cm dle samolepky za 29,90 Kč kus a pak jednu tu velkou za 49,90 Kč. Jsou od značky Banquet.


Dneska to zakončíme Lidl shopem, protože právě tam proběhl můj prozatím poslední nákup. Pyžama, pyžam já prostě nebudu mít nikdy dost, když můžu nosím ho co to jde. Žádný tepláky ani legíny prostě pyžamo nejlíp s krátkým rukávem a dlouhýma kalhotama. Je tedy nad Slunce jasné, že za dvě stě korun českých jsem ho tam nemohla nechat, obzvláště pak potom, co jsem dvě úplně na odpis musela vyřadit.

A to by bylo všechno. Čím si plánujete udělat radost vy? Dejte mi vědět do komentářů :-)

Sabča






5 komentářů:

  1. Ten gel Denk mit kupuju a nemám s ním problém. Zato jsem zřejmě zflekatěla po nočním krému nebo masce (nebo obojí) od Garnieru. Léčila jsem se taky konopnou mastičkou - mám od švagra, který si (psst ;-)) dělá vlastní. A fungovala tedy skvěle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, mně teda vůbec nesedl a to teď mám nějaký co vyšel snad ještě levněji německý jakýsi a ten je peckový peru v něm všecko. Tady je vidět jak jsme každý jiný. No mě to hrozně překvapilo a nakoupila jsem toho s konopím vagon.

      Vymazat
  2. Knihy Julie Caplin mám moc ráda. Naposledy jsem četla Chatu ve Švýcarsku :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Sabi,
    věci na praní Denk Mit jsem si taky kupovala a bylo to v pohodě. Ta nová bunda se mi líbí a sluší ti. Knihy od Julie Caplinové mám moc ráda a těším se, až vyjde další. na bruslích vůbec neumím, ani jsem to nikdy nezkoušela. Jsem ale strašné nemehlo, to pro mě fakt není.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ty laky jsou super :) Moc pěkné barvičky.

    OdpovědětVymazat

Přečteno za Duben 2024