neděle 5. června 2022

Shrnutí měsíce Květen - Partička, Škoda sraz, první vířivky, Dr.Strange 2, nemocná Sába...

Ahoj, vítám vás u dnešního shrnutí měsíce. Letošní rok pro mě bude extrémně nabitý, tolik nabité jsem neměla snad žádný z předchozích roků. Květen už konečně přinesl nějaké to sluníčko, první auto-moto srazy a rozkvetlý snad úplně všechno.

nové ibalginově růžové šaty, prvomájová pusa, lasagne & víno, nákup, testování nových bruslí, Partička, tulipány v Přelouči

V neděli jsem si dopřála lasagne a nakonec úplně celou láhev bílého vína (přece to nenechám zvětrat) a s Kubíkem jsme splnili i polibek pod rozkvetlou třešní. S vyjímkou jednoho dne se každé pracovní ráno slavily něčí narozeniny takže o různé dobroty, zákusky, chlebíčky nebyla nouze. V půlce týdne jsme byli na Partičce, na níž jsem Kubovi dávala lístky k narozeninám. Osobně mě Partička moc nebere a nepřijde mi to úplně vtipný, no jinak tomu nebylo ani naživo spíš naopak v televizi mi přijdou daleko lepší. V Přelouči u sokolovny jsem ovšem zjistila, že mají moc hezký parčík s takovýmto tulipánovým záhonem, tak jsem to taky vyfotila :-D. Vynesla jsem jedny z nových šatů a zrovna ten den samozřejmě až na vyjímky bylo zataženo. Ve čtvrtek jsem si po x letech pořídila nové brusle, dřív jsem bruslila prakticky pořád a krom sjetých koleček, ložisek na dvě věci a hodně odřeného rámu byla i děravá jedna bota. No tak jsem prostě sáhla do úspor a koupila si nový krásný celočerný Zealot Cruiser. Pátek byl taky na dvě věci - měla jsem naplánované dle letáku, co budu vařit a nic z toho skoro nebylo, tudíž jsem musela ještě do dvou dalších obchodů a vcelku se mi ten guláš prodraží. Večer jsem poprvé v životě vařila tomatovou polévku s mozarelou, přítel jí měl někde v hospodě a od té doby o ní pořád mluví. No a pak už následoval jen odpočinek u Papírového domu. Ano, teprve teď v květnu jsme na to začali koukat a konečně byl i dabing, nic proti španělštině, ale u tohoto seriálu mě odrazovala od toho si to vůbec zapnout. 
OOTD na vyjížďku, vozový park na vyjížďku, v kině na Vyšehradu

V  sobotu jsem ráno uklidila, pak uvařila a celé odpoledne jsem psala články na blog, co se dalo tak celé a část jsem alespoň začala, abych měla strýčka na ostatní dny. Večer jsem šli na pivo s přáteli, ale díky zřejmě starému tonicu nám bylo na druhý den všem pěkně zle, i když jsme toho moc nevypili. Já jsem byla schopná vstát až kolem čtvrté hodiny a první jídlo jsem měla až v šest večer, no hrozný. S přítelem a jeho rodiči jsme využili hezkého počasí a jeli na vyjížďku otestovat Škodovku, jestli vše funguje jak má a až na dva problémy - vaření a špatné startování za tepla jela hezky. Snažila jsem se k tomu i trochu obléct, ale přeci jen jsem stála jak ředitelka vápenky a nebylo mi zrovna nejlíp. No a po návratu a úspěšném roztlačení naší červený škodovinky jsme jeli už novějším vozem s Verčou do kina na Vyšehrad: Fylm. Mně se to nelíbilo, ale tak já jsem s tím počítala, že to nebude můj šálek kávy. 
vířivka selfie, první rodinné grilování, zahradní panoramata, můj první guláš, první letošní vířivka, můj oblíbený nanuk

Další týden byl ve znamení spousty letošních poprvé - první vířivka, první mnou vařený guláš, první rodinné grilování a první opalování. Přestože jinak teď nemám úplně nejvíc happy období mi právě tyhle slunečný dny, kdy zas člověk může dělat cokoliv, svítí sluníčko hrozně pomáhají a dodávají energii. Guláš se sice moc nepovedl, ale věřím, že příště už ho budu mít zas o něco lepší. Akorát jak bylo vedro, tak celkově jídlo přes den mi nic moc neříkalo a vidím to tak, že na příští týden si nakoupím nějaké věci na saláty a jogurty. 
Harley, v kině na Dr. Strange 2, fotbal v koulích, OOTD na vyjížďku, gulášek a víno, já s Kubíkem na kolonádě v Poděbradech, páteční OOTD do kina

Pátek jsme zakončili novou Marvelovkou tedy Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství. Oba jsme se báli co nás čeká, dost lidí to strhalo, že tenhle režisér se na to nehodí a že bez WandaVision to nepochopíme, ale oba nás to docela bavilo. Hororové prvky byly docela osvěžením a nenašla jsem tam to něco, co by mi mělo vadit či jsem neměla pochopit a bylo tak zásadní. Co zhanit zase musím je občerstvení v CinemaCity nevím, co s tím pořád od covidu vymýšlíte, ale ani jedna z těch "inovací" se vám zatím nepovedla. V sobotu jsem si četla Hotýlek na Islandu, na který už na blogu vyšly knihodojmy a mazlila se s Harley - koukněte jak u mě hezky hajala. Večer jsme na chvíli zavítali přítele kamarádovi na oslavu, kde jsem si dala pár sklenek bílého vína, tatarák s topinkama a ještě guláš. Bylo to všechno moc dobrý, oni jsou taková rodina gurmánů a všechno umí tak dobře dochutit. Jako zábava byl "fotbal" v takových nafukovacích koulích. Když už máte pár decek vína pod kůží, tak je to docela prča, já se nasmála. Neděle patřila druhé a poslední testovací jízdě se Škodovkou, kdy jsme najeli přes 100 kilometrů určitě. Hlavním cílem trasy byly Poděbrady a kolonáda, kde jsem měla svou druhou letošní točenou zmrzlinu. Pak už jen nakoupit, uvařit, sprcha a na kutě. 

kytka ode mě pro mě, červený nehty = moje oblíbený, výběr oken, OOTD na mytí auta

V týdnu jsem se snažila trošku GYSTovat (get your shit together) takže jsem umyla auto, koupila si pro radost kytku, vyzkoušela zase nějaký nový kombinace oblečení. No a taky jsme s přítelem řešili jednu z prvních věcí na barák a to sice okna. Údajně by se měly několikanásobně zdražovat, takže jsme se rozhodli nechat si udělat cenovou nabídku. Shodly jsme se na barvě ořechu, že se nám oběma líbí a zároveň ladí k celkovému rázu baráku. Jak to to píšu a koukám na ty nalakovaný nehty, tak už bych si na to zase potřebovala najít čas. Jinak tohle je moje oblíbená červená mezi laky a to sice femme fatale od Essence.

Pavel & Mája v MB-kopec s Bezdězem-zdravící projíždějící motorkář, já a Kuba u Máchova jezera, Škodovka při první a jediné poruše, konečně v cíli, tuhle Fábii bych si panečku nechala líbit, spanilá jízda, týdenní nákup, Flashpoint Chill Bar, OOTD na páteční příjezd na sraz

V pátek jsem si brala půl dne volna a ačkoliv jsem schytala antibiotika na močový měchýř, tak jsem prostě jela, protože je mám každou chvíli a nechci, aby mě to pořád limitovalo. Vyrazily jsme s Kubou, Pájou a Májou na Škoda sraz do Doks. Já naštěstí všechno věčně plánuji, tudíž jsme měly chatu pro čtyři s krytou terasou. Po cestě jsme sice jednou vařili a řešili prasklou trubičku od topení, ale nakonec se nám ač se zpožděním podařilo dojet v pořádku. První den jsme prakticky jenom obešly kemp a hned jak jsme roztopily gril byla pořádná bouřka. V sobotu byl pak hlavní den a byl i veškerý program - my jsme se zúčastnily spanilé jízdy. Soutěže nakonec byly dost zmatečné, takže jsme se raději šli společně projít k Máchovu jezeru, ještě přijeli jedni známí s malou. Večer jsme objevili konečně nějaký alespoň dobrý občerstvení, kde jsme nakonec zůstali a koukali na Oktagon tahali vodnici a já mezitím srkala svůj urologický čaj, protože co mi zbývalo. Nevydržela jsem to teda až do zápasu Marpo vs Vémola a šla spát, ale když jsem viděla záznam pěkně mě to nakrklo. Fandila jsem Marpovi a boxu nerozumím, ale jednání Karlose mi správné nepřišlo. Naštěstí nedělní cesta domů se obešla bez komplikací a trvala téměř poloviční dobu i se zastávkou na oběd. Večer jsem byla opět udělat týdenní nákup na vaření.
Harley, teambuilding, vepřové kostky na paprice, hranolky z Bejknu, týdenní nákup, nový lak na nehty, deskovky & BBQ 

Další týden utekl jako voda, prakticky jsem nic moc nestihla byla jsem věčně unavená po antibiotikách a hodně po práci spala. Zařídila jsem nějaké dárky ke svátkům a narozeninám, jinak jsem byla úplně marná. V pátek jsme měli v rámci teambuildingu opékání a rybolov. Večer jsme s kamarády hrály Párty alias Ženy vs. Muži a tentokrát se nám podařilo se u toho nepohádat - jsme hrozně soutěživý. V sobotu jsem pak poprvé dělala omáčku na paprice a všichni byli překvapeni jak se mi povedla. Neděle patřila krom týdenního nákupu i lakování nehtů, kopřivce (protože já nemůžu  bejt prostě zdravá) a venku s Monty. Následovalo pár pracovních dní a bum máme tu červen a taky nový design blogu.

Napište mi, co na nový vzhled stránek říkáte a jaký byl váš květen:-) 

Sabča










2 komentáře:

  1. Sabčo, já v týdnu nestíhám v podstatě nic, jen dojdu z práce a trochu pofackuju domácnost a pak už jsem zralá tak akorát na nějaký film nebo surfovat po netu...
    Ty červené šaty jsou super a sluší ti :)
    Design blogu je fajn, jen písmenka by mohla být větší (a nebo bych já měla jít k optikovi si nechat přeměřit oči a upravit brejle :D).
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Sabi,
    musím souhlasit se Stáňou, písmenka by mohla být větší:-D Jinak se mi nový design moc líbí. Všechny nové šaty ti moc sluší. Harley je k sežrání. V květnu jsi toho stihla opravdu požehnaně, já byla ráda, že jsem se večer osprchovala:-D
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Přečteno za Duben 2024