čtvrtek 23. června 2022

Nákupy & Novinky - řádění v DMku, basic kousky a Sába bydlenka

 Ahoj, vítám vás u dalších nákupů a novinek, co by to bylo za měsíc bez tohoto článku. Tentokrát tu máme spoustu věcí z praktického soudku a z mé aktuální Sába bydlenka fáze. 

DM
Tohle byl jeden z těch menších nákupů, kdy jsem šla vyloženě pro nutnosti jenž už mi doma došly. Jablečný Balea šampon na mastné vlasy zkoušela kamarádka a prý za ty peníze (22 Kč) není vůbec špatný. Mně se teď vlasy mastí dost a vlasovku spotřebovávám zase raketovou rychlostí. Jablečnou vůni jsem dřív měla ráda u Head & Shoulders, ale ten teď nepoužívám rychleji se mi po něm vymývá barva, tak třeba bude vonět alespoň podobně dobře tento. Jednu z mých top oblíbených masek od Garnier neb doma už nemám ani jednu jedinou jsem si vzít musela za 50 Kč. A pak už klasicky hlavice do holítka (89,90 Kč) a odličovací tamponky, u nás jsou teď asi měsíc totálně nedostupné ty velké klasické, takže jsem vzala dražší supersoft za 29,90 Kč. 
Alza
Rozhodla jsem se pomoct tchýni a každý její pracovní víkend uklidit dům a alespoň jeden z dnů uvařit. Pořídila jsem si na to pomocníka v podobě mopu od Viledy. Máme ho v rodině ověřený a já i v rámci předchozích letních brigád, co jsem absolvovala při střední škole. Neřekla bych, že budu mít radost z mopu, ale to vám tak usnadní život tyhle úklid vymoženosti. Stál 550 Kč a je super. Hlavně má takový akorátní kýbl, takže se to i dobře přenáší a vejde se vám to na schody. 
Zdroj: zoot.cz
Zoot
Potřebovala jsem i nějaký nový černý legíny. Moje poslední mě opustily už minulý rok a ve 30% slevě jsem sála po černých na Zootu od jejich privátní značky ZOOTlab. Mám od nich už kabát a je super, bohužel o legínách to říct nemůžu. Jsou dost tuhé a nepoddajné na to, že stály 279 Kč, pro příště radši sáhnu zase po značce ONLY, která se mi osvědčila víc. 
H&M

S čím jsem ale více než spokojená jsou tyhle biker shorts z H&M, který mi koupila mamka na společných nákupech se ségrou. Vyšly na pouhých 179 Kč, ale jsou vážně pohodlný a mají je i ve větších velikostech. Na doma na léto nebo na zahradu či pod šaty proti odírání stehen super věc.
DM

Ano, po výplatě jsem zase zavítala do drogerie, ačkoliv jsem původně zvažovala objednat někde online. Tentokrát tu mám věci nejen pro sebe, v rámci nákupu jsem zařídila i dárek pro tchána ke svátku - Old Spice sadu. Ze sekce Sába bydlenka tu mám nové kolíčky ve třech veselých barvách 24 kusů za 44,90 Kč. Kosmetika je pak doplňování zásob a to že doslova. Mazadla už jsem doma neměla a tak jsem je doplnila jak v Avonu, tak i při návštěvě drogerie. Vybrala jsem si Barnängen Oil Intense tělové mléko, na základě kladné recenze Péti Lovelyhair za 189 Kč myslím. Cena je trochu vyšší, ale už jsem měla tu jejich modrou Nutritive řadu a spokojenost. Pak tu mám i krém v kalíšku a to Bioten s kokosem, ten já na léto prostě můžu, stál asi 150 Kč, říkala jsem si, že alespoň zase vyzkouším něco nového. V rámci vlasové kosmetiky s mými vlasy nejsou zásoby nikdy dost velké. Od Herbal Essences už jsem měla řadu s kokosovým mlékem a řadu s arganovým olejem a obě byly super a voněly božsky, nic mi teda nebránilo sáhnout po objemové řadě s grepem a mátou, jeden produkt po 139 Kč. Pleťovou kosmetiku tentokrát zastupuje pouze čistící pěna jablko/limetka přírodní privátní značky Alverde v ceně 59,90 Kč. Zlevněný pak byl tenhle kávový peeling v pytlíčku Body Boom a to na 150 Kč, vždycky jsem to chtěla zkusit, tak proč ne zrovna teď. Po vzoru Haničky Rosmann haulu jsem se odměnila i něčím na zub. V dm prostě miluju tuhle čokoládu značky Gepa s kardamomen a flapjacky s belgickou čokoládou a kokosem a mám tu i jednu z dalších příchutí. 
Vinted

Podařilo se mi prodat tu bundu, co mi vlastně vůbec nesedla a byla mi v ní zima a za peníze z ní jsem si koupila tenhle parádní svetr zřejmě od značky Ralph Lauren, nejsem žádný expert na originál a neoriginály tudíž to neposoudím. Každopádně je na omak z takového hutného materiálu a díky své barvě krásně doplní můj černý kabát a džíny nebo vlastně jakékoliv kalhoty. S přidáním košile to bude i super business outfit. Stál pouhých 250 Kč, originál stojí desetinásobek a více. 

A to by pro dnešek bylo zase vše, mám teď na cestě už další tři balíčky, takže brzo bude nějaké pokračování... :-D Čím jste si udělaly radost vy? Nebo jste doplnily nějaké letní nezbytnosti ? Dejte mi vědět do komentářů.

Sabča









7 komentářů:

  1. Já toho v červnu zatím moc nenakoupila - zatím má "na kontě" objednávku (tedy dvě - kvůli dárkům :D) na e-shopu YR a udělala jsem nákup s narozeninovou slevou v Rossmannovi. Jak jsme byli týden na dovolené, tak nějak nebyl časový prostor - před dovolenou jsem dorážela všechny termíny, aby tam kolegyním nezůstaly nedodělky a teď po dovolené se mi toho pracovně sešly taky hromady... Uvidím, jestli poslední týden vypadnu někdy z práce rozumně a dojdu ochladit sebe a provětrat peněženku do nějakého nákupáku :).
    Ta vytírací sada je fajn - máma má podobnou a vytírá se mi u ní dobře. Doma máme na lehký úklid robota (toho obsluhuje manžel :D) a občas sáhnu klasicky po hadru...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, no já to mám každý měsíc něco, já doma ovšem od některých věcí nemám nic a od některých třeba kus a jak jsem velká tak to prošoupu a nebo operu tím jak to často nosím. Proto furt kupuju nějaký hadry. Ty jsi taková pilná včelka, já jsem skrz tohle dost flegmouš, ale hlavně jsem zatím nebyla na tak přínosné pozici, kde bych někoho tím, co udělám či neudělám ovlivnila. Robota má tchýně, ale mě to nějak nesedlo a nerada bych ho zničila, je to drahá sranda.

      Vymazat
  2. Trendu biker shorts jsem dlouho odolávala, až mi mamkou jednou jedny koupila v Lidlu asi za stovku a od tý doby je nosím furt. :D Fakt je to extra pohodlný kousek. Škoda těch legín .. já mám zas často u legín problém, že mi přijde, že všechny prosvítají, což fakt nechci. :/ Těžký dneska najít někde kvalitní černý legíny, co nebudou stát majlant.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, hele já teda ne, já mám prostě stehna jako hroch a bez nich nedám ani ránu :-D a teďka jsem mega spokojená. Akorát bych jich potřebovala vagon, tyhle první už mám seprané a už jsem si koupila další dvoje. Já dost přemýšlím, že si fakt ušetřím na Lelosi už jedny mám takový bláznivě barevný, co nosím hlavně po doma a vím, že by to za to nakonec i stálo. A prý skrze nějaké skupiny se dají jedny vykšeftovat i za 500 Kč.

      Vymazat
  3. Milá Sabi, musím uznat, že Tvoje nákupní řádění bylo maximálně úspěšný, ulovila jsi skvělý věci. A ten svetřík, ten teda závidíííííím. ;-) ♥ PS: já ulovila květovaný šaty, ve kterých si připadám (skoro) jako Francouzka :-), parfém My Way od Armaniho, kterej bude vůní mýho letošního léta a nejpodařenější úlovek - super sladkej meloun. Tak ať žije léto!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuju za milá slova. No natrefila jsem na něj úplnou náhodou, ale jsem ráda, že ho mám. I když já už se teda těším na podzim, to je moje!

      Vymazat
  4. Ahoj Sabi,
    moc pěkné nákupy. Podobný mop mám od Leifheitu a jsem s ním spokojená. Od Viledy mám taková 123 sprej, který je skvělý na rychlý úklid (to se s kočkami vždy hodí). Já jsem v červnu nakupovala jako divá, tak se budu zase během léta více krotit:-)
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Přečteno za Duben 2024